Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 02.10.2024 10:44. Дата останніх змін: 06.10.2025 14:35

код ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2024-09-15-000467-a-b1  
ID f31e8eed0b49441d98cd0db06ab51f81  
Сума договору
25`018`410.00 Гривня

Джерелом фінансування виконання робіт є благодійні кошти інвестора, зосереджені на відкритому валютному рахунку Замовника.

Реквізити договору

Сума договору 25`018`410.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 20`848`675.00 Гривня  
Номер договору 165  
Дата підписання 08.10.2024  
Дата початку дії 08.10.2024  
Дата завершення дії 31.12.2025  
Опубліковано
02.10.24
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
«Будiвництво індивідуальних одноповерхових житлових будинкiв для ВПО по вул.Заводська в м. Андрушiвка Житомирської області»
Класифікація за ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13401, Україна, Житомирська область, м. Андрушiвка, вул.Заводська
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.04.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота

Документи договору/змін

Підписаний контракт
Договiр про закупiвлю робiт №165
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.10.2024 14:26
ID: efc1ab241f1a46f8864ec9aa2f7ab0f0
Додатки до контракту
Додаток 1 до договору № 165
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.10.2024 14:26
ID: 14f1d136f6c14634a088c78b70cac3b0
Повідомлення
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.10.2025 14:35
ID: 0b178fb38ca44c33834cc8316cb61e14
Повідомлення
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.04.2025 09:23
ID: 0b178fb38ca44c33834cc8316cb61e14
Повідомлення
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.10.2024 14:28
ID: 0b178fb38ca44c33834cc8316cb61e14
Повідомлення
ЛИСТ урарту.pdf Додано в зміні №1 від 30.04.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.04.2025 09:20
ID: 8aa206597dc2472386009c393ebdef93
Субконтракти
скан ДУ 1 зміна реквізитів будинки ВПО та продовж строку.pdf Додано в зміні №1 від 30.04.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.04.2025 09:20
ID: abc02e0d5b58416183b58738af015079
Повідомлення
Проток ріш УО _ 57 про зміни до дог будинки для ВПО.doc Додано в зміні №1 від 30.04.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.04.2025 09:20
ID: 16c7422560444451bcdc5c7c87deeef9
Субконтракти
Додаткова угода _ 2 .pdf Додано в зміні №2 від 06.10.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.10.2025 14:29
ID: 4efed408155343ed9f716c6811fb5f89
Додатки до контракту
Додаток 2 до Додаткової угоди _ 2.pdf Додано в зміні №2 від 06.10.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.10.2025 14:29
ID: 6543ba24461c4133a6881939546a8ab1
Додатки до контракту
Додаток 3 до Додаткової угоди _ 2.pdf Додано в зміні №2 від 06.10.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.10.2025 14:29
ID: b6c70fc4d1704ce38368233190f3466c
Гарантії
Лист буд ВПО продовж строк вик роб .pdf Додано в зміні №2 від 06.10.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.10.2025 14:29
ID: 7c3270bc6c32413bb6eb4cdc30c0b324
Повідомлення
Проток ріш УО _ 128 про зміни до дог будинки для ВПО.doc Додано в зміні №2 від 06.10.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.10.2025 14:30
ID: f6dbb499a6814fa28bba8ac3002d4d90

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 30.04.2025.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, пункт 5.1. Розділу 5. «Порядок, місце та строки виконання робіт» Договору викласти у новій редакції:  
Дата публікації змін 30.04.2025 09:20  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 06.10.2025.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін На підставі звернення Підрядника за вих. № 29/09/01 від 29 вересня 2025р., отриманого Замовником 03.10.2025р. (вх. 138-16.00), керуючись положеннями Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та з урахуванням підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості), у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки, передбачені договором, пункт 5.1. Розділу 5. «Порядок, місце та строки виконання робіт» Договору викласти у новій редакції  
Дата публікації змін 06.10.2025 14:30  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне підприємство Андрушівської міської ради "Комсервіс"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 33967566  
Юридична адреса 13400, Україна, Житомирська область, Андрушівка, пл.Т.Г.Шевченка,7  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи Виробничо-комерційна фірма "Урарту"  
Код ЄДРПОУ 13577250  
Юридична адреса 12700, Україна, Житомирська область, Баранівка, Баранівський рн, вул. Старченка, буд. 1,