Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Категорія замовника: органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Обсяг робіт визначено у Додатку 3 «Технічне завдання» до тендерної документації.

Реквізити договору

Сума договору 3`790`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 3`158`333.33 Гривня  
Номер договору LV04A_05_CSC  
Дата підписання 03.09.2024  
Дата початку дії 03.09.2024  
Дата завершення дії 31.12.2025  
Опубліковано
27.08.24
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
Закупівля робіт з надання послуг інженера-консультанта для виконання функцій контролю та нагляду за будівельними роботами на об’єкті: Реконструкція з розширенням існуючої загальноосвітньої середньої школи №41 по вул. Макаренка, 19 в смт. Брюховичі" (коригування) (ДК 021:2015:71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Класифікація за ДК 021:2015: 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79491, Україна, Львівська область, смт. Брюховичі, вул. Антона Макаренка, 19 (СЗШ № 41)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота

Документи договору/змін

Підписаний контракт
Договір
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.09.2024 21:58
ID: 1016131ee31249f186fa7d828d3e2529
Повідомлення
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.08.2025 14:26
ID: b4a8ffac291d42d4b09e626e02550bdd
Повідомлення
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.07.2025 17:47
ID: b4a8ffac291d42d4b09e626e02550bdd
Повідомлення
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.06.2025 07:50
ID: b4a8ffac291d42d4b09e626e02550bdd
Повідомлення
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.01.2025 18:48
ID: b4a8ffac291d42d4b09e626e02550bdd
Повідомлення
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.09.2024 22:05
ID: b4a8ffac291d42d4b09e626e02550bdd
Додатки до контракту
ІК_СЗШ _41.pdf Додано в зміні №1 від 30.12.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.01.2025 18:47
ID: f91c30d1daa9452eb01e56bfe83cd628
Додатки до контракту
Додаткова угода 2.pdf Додано в зміні №2 від 18.06.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.06.2025 07:47
ID: b328fad45ffa408c9b24bf9a583c9e41
Додатки до контракту
Додаткова угода 3.pdf Додано в зміні №3 від 21.07.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.07.2025 17:43
ID: c766c7831c1d46e9aa26600d8b3a8def
Додатки до контракту
ІК_Д_у__4.pdf Додано в зміні №4 від 14.08.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.08.2025 14:23
ID: 109c225052b84a2aa23fd21ffb18c777

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 30.12.2024.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін З метою виконання договірних зобовязань продовжено термін дії договору та строк виконання зобовязань щодо виконання робіт  
Дата публікації змін 02.01.2025 18:47  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 18.06.2025.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін У звязку із зміною найменування та реквізитів Замовника внесено зміни у преамбулу Договору та у реквізити Договору. Також доповнено пункт 3.1. Договору підпунктом 3.1.1. і внесено зміни в додатко 4 Договору "План фінансування інженерно-інформаційних послуг"  
Дата публікації змін 20.06.2025 07:47  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №3 від 21.07.2025.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін У зв’язку з кошторисними призначеннями та розподілом бюджетних асигнувань на 2025 рік щодо фінансування робіт за договором, виникла необхідність внесення змін до умов договору. Зазначені зміни забезпечують належне виконання зобов’язань сторін та відповідність договірних умов фактичному фінансуванню робіт.  
Дата публікації змін 24.07.2025 17:43  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №4 від 14.08.2025.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Внесено зміни в частині фінансування робіт та у зв'язку зі зміною банківських реквізитів Замовника Сторони домовились внести зміни у Розділ 13 «Місцезнаходження, реквізити та підписи Сторін» Договору  
Дата публікації змін 19.08.2025 14:23  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02144743  
Юридична адреса 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок, 9  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи Представництво "Б-Акт" Спулка Акційна" яке діє від імені B-Act Spolka Akcyjna  
Код ЄДРПОУ 26633398  
Юридична адреса Україна