Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 31.07.2024 09:10. Дата останніх змін: 24.01.2025 10:28

Шпали дерев’яні просочені, костиль колійний, шуруп колійний -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2024-07-19-003538-a-c1  
ID 2b79e31ff5aa4d65a527259de7e010cd  
Сума договору
698`376.00 Гривня

1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua З питань, які стосуються технічної специфікації - Провідний економіст ВМТП Карюхіна Ірина Олегівна, тел. 0633222625, e-mail: i.kariukhina@imtp.ua 5. Вид предмета закупівлі: товар. 6. Конкретна назва предмета закупівлі: Шпали дерев’яні просочені, костиль колійний, шуруп колійний 7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Залізничне обладнання», за кодом ДК 021:2015 - 34940000-8 8. Кількість товарів, робіт послуг: 3 найменування (300 шт, 2,4 тн) 9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Одеська обл., м.Чорноморськ, ДП « МТП «Чорноморськ», вул.Транспортна 4, склад №1 (на умовах DDP, Інкотермс-2010) 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2024 року, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання Заявки Покупця на поставку Товару, поставляє Покупцю Товар відповідно до заявки 11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної, ТТН, належним чином оформленої податкової накладної. 12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 624 605,56 (шістсот двадцять чотири тисячі шістсот п’ять грн 56 коп) грн без ПДВ. 13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1% 16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27.07.2024 о 00-00 год. 19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.

Реквізити договору

Сума договору 698`376.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 581`980.00 Гривня  
Сума оплати за договором 698`376.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума оплати за договором без ПДВ 581`980.00 Гривня  
Номер договору 24/172-Т  
Дата підписання 09.08.2024  
Дата початку дії 09.08.2024  
Дата завершення дії 31.12.2024  
Опубліковано
31.07.24
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі

Номенклатура договору

1)
Шпали дерев’яні обріз
Класифікація за ДК 021:2015: 34947100-8 - Шпали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 300 штука
2)
Костиль колійний
Класифікація за ДК 021:2015: 34947200-9 - Частини шпал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 тонна
3)
Шуруп колійний 24х170
Класифікація за ДК 021:2015: 34947200-9 - Частини шпал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1.4 тонна

Документи договору/змін

Підписаний контракт
Договір 24_172-Т.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.08.2024 14:12
ID: 76db555308aa4f5f9be7b2005963232f
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.01.2025 10:28
ID: a0d3951bd3a9469f8178f39b5cef8881
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.08.2024 14:12
ID: a0d3951bd3a9469f8178f39b5cef8881

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 01125672  
Юридична адреса Україна  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ТОВ "ФОРЕСТ-БУДЕКСПОРТ"  
Код ЄДРПОУ 36876283  
Юридична адреса 50055, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Нікопольське шосе, буд.55