Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 27.03.2024 13:24. Дата останніх змін: 28.03.2025 15:22

Лот №2: Технічної підтримка інформаційних систем та платформ, вебпорталів і сервісів -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2024-02-23-012448-a-b2  
ID f05211fa8bd14209ab14f6674aa975a8  
Сума договору
12`463`837.66 Гривня

Реквізити договору

Сума договору 12`463`837.66 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 10`386`531.38 Гривня  
Сума оплати за договором 12`463`837.66 Гривня (з ПДВ)  
Сума оплати за договором без ПДВ 10`386`531.38 Гривня  
Номер договору 5568  
Дата підписання 22.03.2024  
Дата початку дії 22.03.2024  
Дата завершення дії 28.02.2025  
Опубліковано
27.03.24
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі

Номенклатура договору

1)
Лот №2: Технічної підтримка інформаційних систем та платформ, вебпорталів і сервісів
Класифікація за ДК 021:2015: 72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02192, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Космічна, 12-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.02.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Документи договору/змін

Підписаний контракт
Договір
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2024 13:23
ID: f48fb69789e14d1ebbcb0a08efcd1ab5
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.03.2025 15:22
ID: bb38b01c5866457fbd563373f19d4c49
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.03.2025 21:18
ID: bb38b01c5866457fbd563373f19d4c49
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.12.2024 12:04
ID: bb38b01c5866457fbd563373f19d4c49
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2024 16:26
ID: bb38b01c5866457fbd563373f19d4c49
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.07.2024 15:24
ID: bb38b01c5866457fbd563373f19d4c49
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.07.2024 16:01
ID: bb38b01c5866457fbd563373f19d4c49
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2024 13:24
ID: bb38b01c5866457fbd563373f19d4c49
Підписаний контракт
ДУ 1 до 5568_ТОВ КІТ_тех підтримка ЛОТ 2_зменшення.pdf Додано в зміні №1 від 01.07.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.07.2024 15:46
ID: 99ccbafce4a24fa79f4287ed153c7a31
Повідомлення
технічна помилка. протокол.doc Додано в зміні №2 від 04.07.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.07.2024 15:22
ID: 56ad7b3b1e3d4d0b81a998f93cfdb8b0
Підписаний контракт
ДУ 2 до договору 5568 ТОВ КІТ.pdf Додано в зміні №3 від 26.12.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2024 16:21
ID: 8db216ad5d384515a33363ff1c0ba92a
Підписаний контракт
ДУ 3 до договору 5568 ТОВ Компютерні інформаційні технології.pdf Додано в зміні №4 від 30.12.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.12.2024 12:00
ID: 5aa0b4987dc048e6b774f60eb2d1f6c4
Підписаний контракт
ДУ 4 до Договору 5568.pdf Додано в зміні №5 від 28.02.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.03.2025 18:09
ID: 5710eac07aa742a2934bd70f7ba39289

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 01.07.2024.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Зменшення обсягів закупівлі
 
Опис причини змін Керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України, підпунктом 1 пункту дев’ятнадцятого Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктом 1.3 розділу 1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ», пунктами 12.1, 12.10 розділу 12 «ІНШІ УМОВИ» Договору 5568 про надання послуг від 22.03.2024, Сторони домовились укласти Додаткову угоду.  
Дата публікації змін 04.07.2024 12:46  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 04.07.2024.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
 
Опис причини змін оприлюднення протоколу з метою виправлення технічної (механічної, формальної) помилки  
Дата публікації змін 05.07.2024 12:22  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №3 від 26.12.2024.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Зменшення обсягів закупівлі
 
Опис причини змін Сторони, керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України, підпунктом 1 пункту дев’ятнадцятого Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, пунктом 1.3 розділу 1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ», пунктами 12.1, 12.10 розділу 12 «ІНШІ УМОВИ» Договору № 5568 про надання послуг від 22.03.2024 року (далі – Договір), уклали цю Додаткову угоду № 2 (далі – Додаткова угода) до Договору про нижченаведене. 1. Сторони дійшли взаємної згоди зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, та відповідно ціну Договору на 4 925,24 грн (чотири тисячі дев’ятсот двадцять п’ять гривень 24 копійки), в тому числі ПДВ 820,87 грн (вісімсот двадцять гривень 87 копійок) за рахунок коштів місцевого бюджету, у зв’язку з чим дійшли згоди внести зміни до пункту 3.1. розділу 3 «ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» Договору та викласти його у новій редакції: «3.1. Ціна Договору не може перевищувати 10 777 432,06 грн (десять мільйонів сімсот сімдесят сім тисяч чотириста тридцять дві гривні 06 копійок), в тому числі ПДВ 1 796 238,68 грн (один мільйон сімсот девʼяносто шість тисяч двісті тридцять вісім гривень 68 копійок), з них: - за рахунок власних коштів Замовника 591 030,00 грн (п’ятсот дев’яносто одна тисяча тридцять гривень 00 копійок), з урахуванням ПДВ 98 505,00 грн (дев’яносто вісім тисяч п’ятсот п’ять гривень 00 копійок), за надання послуг щодо Системи: Модуль розрахунку батьківської плати в закладах дошкільної освіти і формування рахунків на сплату; - за рахунок коштів місцевого бюджету 10 186 402,06 грн (десять мільйонів сто вісімдесят шість тисяч чотириста дві гривні 06 копійок), з урахуванням ПДВ 1 697 733,68 грн (один мільйон шістсот девʼяносто сім тисяч сімсот тридцять три гривні 68 копійок), за надання послуг щодо всіх інших Систем, що зазначені в Технічних вимогах.».  
Дата публікації змін 26.12.2024 14:22  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №4 від 30.12.2024.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору на наступний рік
 
Опис причини змін керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України, підпунктом 8 пункту дев’ятнадцятого Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, пунктом 9.2 розділу 9 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ», пунктами 12.1, 12.10 розділу 12 «ІНШІ УМОВИ» Договору № 5568 про надання послуг від 22.03.2024 року (далі – Договір), уклали цю Додаткову угоду № 3 (далі – Додаткова угода) до Договору про нижченаведене. 1. Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початок наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, а саме на 2 155 486,41 грн (два мільйони сто п’ятдесят п’ять тисяч чотириста вісімдесят шість гривень 41 копійка), в тому числі ПДВ 359 247,74 грн (триста п’ятдесят дев’ять тисяч двісті сорок сім гривень 74 копійки), з них: - за рахунок власних коштів Замовника – 118 206,00 грн, у т.ч. ПДВ 19 701,00 грн, - за рахунок коштів місцевого бюджету – 2 037 280,41 грн, в т.ч. ПДВ 339 546,74 грн, у зв’язку з чим дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: 1.1. Пункт 3.1. розділу 3 «ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» Договору та викласти його у новій редакції: «3.1. Ціна Договору не може перевищувати 12 932 918,47 грн (дванадцять мільйонів дев’ятсот тридцять дві тисячі дев’ятсот вісімнадцять гривень 47 копійок), в тому числі ПДВ 2 155 486,42 грн (два мільйони сто п’ятдесят п’ять тисяч чотириста вісімдесят шість гривень 42 копійки), з них: - за рахунок власних коштів Замовника 709 236,00 грн (сімсот дев’ять тисяч двісті тридцять шість гривень 00 копійок), з урахуванням ПДВ 118 206,00 грн (сто вісімнадцять тисяч двісті шість гривень 00 копійок), за надання послуг щодо Системи: Модуль розрахунку батьківської плати в закладах дошкільної освіти і формування рахунків на сплату; - за рахунок коштів місцевого бюджету 12 223 682,47 грн (дванадцять мільйонів двісті двадцять три тисячі шістсот вісімдесят дві гривні 47 копійок), з урахуванням ПДВ 2 037 280,42 грн (два мільйони тридцять сім тисяч двісті вісімдесят гривень 42 копійки), за надання послуг щодо всіх інших Систем, що зазначені в Технічних вимогах.». 1.2. Пункт 9.1 розділу 9 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» Договору викласти у новій редакції: «9.1. Договір набирає чинності з дати його підписання й скріплення печатками Сторін (за їх наявності та у випадку використання) і діє до 28 лютого 2025 року, а в частині проведення розрахунків – до повного їх виконання.».  
Дата публікації змін 31.12.2024 10:00  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №5 від 28.02.2025.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Зменшення обсягів закупівлі
 
Опис причини змін Керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України, підпунктом 1 пункту дев’ятнадцятого Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, пунктом 1.3 розділу 1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ», пунктами 12.1, 12.10 розділу 12 «ІНШІ УМОВИ» Договору № 5568 про надання послуг від 22.03.2024 року, Сторони уклали Додаткову угоду № 4 (далі – Додаткова угода) до Договору про нижченаведене. 1. Сторони дійшли взаємної згоди зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, та відповідно ціну Договору на 469 080,81 грн (чотириста шістдесят дев’ять тисяч вісімдесят гривень 81 копійка), в тому числі ПДВ 78 180,14 грн (сімдесят вісім тисяч сто вісімдесят гривень 14 копійок), з них: - за рахунок власних коштів Замовника – 468 883,80 грн, в т.ч. ПДВ 78 147,30 грн, - за рахунок коштів місцевого бюджету – 197,01 грн, у т.ч. ПДВ 32,84 грн, у зв’язку з чим дійшли згоди внести зміни до пункту 3.1. розділу 3 «ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» Договору та викласти його у новій редакції: «3.1. Ціна Договору не може перевищувати 12 463 837,66 грн (дванадцять мільйонів чотириста шістдесят три тисячі вісімсот тридцять сім гривень 66 копійок), в тому числі ПДВ 2 077 306,28 грн (два мільйони сімдесят сім тисяч триста шість гривень 28 копійок), з них: - за рахунок власних коштів Замовника 240 352,20 грн (двісті сорок тисяч триста п’ятдесят дві гривні 20 копійок), з урахуванням ПДВ 40 058,70 грн (сорок тисяч п’ятдесят вісім гривень 70 копійок), за надання послуг щодо Системи: Модуль розрахунку батьківської плати в закладах дошкільної освіти і формування рахунків на сплату; - за рахунок коштів місцевого бюджету 12 223 485,46 грн (дванадцять мільйонів двісті двадцять три тисячі чотириста вісімдесят п’ять гривень 46 копійок), з урахуванням ПДВ 2 037 247,58 грн (два мільйони тридцять сім тисяч двісті сорок сім гривень 58 копійок), за надання послуг щодо всіх інших Систем, що зазначені в Технічних вимогах.».  
Дата публікації змін 05.03.2025 16:10  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КП ГІОЦ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04013755  
Юридична адреса 02192, Україна, м. Київ, Київ, Космічна, 12А  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ТОВ Комп'ютерні інформаційні технології  
Код ЄДРПОУ 35508814  
Юридична адреса 03193, Україна, Київська область, Київ, вулиця Дмитра Луценка, буд 10