Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

строк виконання робіт - 24 календарних місяців з дати підписання договору

Реквізити договору

Сума договору 558`509`733.42 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 465`424`777.85 Гривня  
Сума оплати за договором 558`509`733.42 Гривня (з ПДВ)  
Сума оплати за договором без ПДВ 465`424`777.85 Гривня  
Причини розірвання договору за згодою сторін  
Номер договору 21/11-2023Б  
Дата підписання 21.11.2023  
Дата початку дії 21.11.2023  
Дата завершення дії 19.09.2025  
Опубліковано
21.11.23
Договір підписано
Дію договору припинено
Договір був підписаний та діяв, але був достроково припинений

Номенклатура договору

1)
«Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області» (Коригування)
Класифікація за ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота

Документи договору/змін

Підписаний контракт
Договір 21_11-2023Б від 21.11.2023.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.11.2023 10:51
ID: 2ccfe1df95c34539b0b6db2e2fefbe4c
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.09.2025 15:39
ID: e6c6c1c8bc274127b854d11ffd2a1f80
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.11.2023 10:52
ID: e6c6c1c8bc274127b854d11ffd2a1f80
Нетипізований документ
Дод.угода №1_23 від 26.12.23 до Дог.№21_11-2023Б від 21.11.23.pdf Додано в зміні №1 від 26.12.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2023 14:20
ID: 595a33fcd0f14c6dbaa161085c8b2ec8
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 26.12.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2023 14:21
ID: e048d0f3adee4b4796afea8dfe8fe14b
Нетипізований документ
Дод.угода №1_24 до Дог.№21_11-2023Б від 21.11.23.pdf Додано в зміні №2 від 29.03.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.03.2024 17:38
ID: 520968d5a7354f78b607a320ad5a5299
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №2 від 29.03.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.03.2024 17:45
ID: 9a2a4d4094a04381b386040225f7797c
Нетипізований документ
ДУ №2_24 до Дог №21_11-2023Б від 21.11.23.pdf Додано в зміні №3 від 30.05.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.05.2024 12:13
ID: c2a204611d2d4bc4ba928a1cbe67a185
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №3 від 30.05.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.05.2024 12:14
ID: 963bfcf8bd584ee68b48d5c8e2404761
Нетипізований документ
ДУ №3_24 від 05.09.2024 до Дог №21_11-2023Б від 21.11.2023.pdf Додано в зміні №4 від 05.09.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.09.2024 15:55
ID: 6057038a0bf74f149418a9b05c31a7fc
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №4 від 05.09.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.09.2024 15:55
ID: e2b1cd10117f40a7bf3e696b85995100
Нетипізований документ
ДУ№4_24 від 29.11.2024 до Дог№21_11-2023Б від 21.11.2023.pdf Додано в зміні №5 від 29.11.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.11.2024 17:51
ID: df649f3756ca4941bf80ff757f35c3b2
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №5 від 29.11.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.11.2024 17:52
ID: 7f72be55eb1c44109e209f3bf610001d
Нетипізований документ
ДУ №5 від 30.12.2024 до Дог №21_11-2023Б від 21.11.2023.pdf Додано в зміні №6 від 30.12.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.12.2024 12:26
ID: 83907592c24a4b45b71899dc5cb1141f
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №6 від 30.12.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.12.2024 12:27
ID: 578ce89e144b4c7e97adbd236861ee37
Нетипізований документ
ДУ №1_25 від 27.01.2025 до Дог №21_11-2023Б від 21.11.2023.pdf Додано в зміні №7 від 27.01.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.01.2025 13:40
ID: 4981a3224f404862911396e1669b20d3
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №7 від 27.01.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.01.2025 13:42
ID: ca069b5d961c4a64b28f9e059a970809
Нетипізований документ
ДУ№2_25 від 30.01.2025 до Дог №21_11-2023Б від 21.11.2023.pdf Додано в зміні №8 від 30.01.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.02.2025 13:33
ID: e4c48fb7fd6842cd9fdb30fa4fb28220
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №8 від 30.01.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.02.2025 13:34
ID: 582f503202e44d85bbcf736934120de0
Нетипізований документ
ДУ №3_25 від 12.03.2025 до Дог №21_11-2023Б від 21.11.2023.pdf Додано в зміні №9 від 12.03.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.03.2025 14:39
ID: f7301ebf5a984a58a525bc1fc81a75b0
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №9 від 12.03.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.03.2025 14:43
ID: 104160045f714deb9693ace77d88e341
Нетипізований документ
ДУ №4_25 від 13.03.2025 до Дог №21_11-2023Б від 21.11.2023.pdf Додано в зміні №10 від 13.03.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.03.2025 13:37
ID: b340807384e74419a6953d74a8dc2c92
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №10 від 13.03.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.03.2025 13:38
ID: 6226858cbdd741b69f4f5b132db3df07
Нетипізований документ
ДУ №5_25 від 31.03.2025 до Дог №21_11-2023Б від 21.11.2023.pdf Додано в зміні №11 від 31.03.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2025 09:07
ID: 1c0c2575b7934bb1a5d59e5a15c49423
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №11 від 31.03.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2025 09:08
ID: 8d77b9c250be4026bff048551af88928
Нетипізований документ
ДУ №6_25 від 10.07.2025 до Дог№21_11-2023Б від 21.11.2023.pdf Додано в зміні №12 від 10.07.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.07.2025 10:36
ID: f41c7ec6e2dd416eace5003377bbe9e0
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №12 від 10.07.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.07.2025 10:45
ID: d111df46204d41e6a42ed880a672055a
Нетипізований документ
ДУ№7_25 від 19.09.2025 до Дог№21_11-2023Б від 21.11.2023.pdf Додано в зміні №13 від 19.09.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.09.2025 15:35
ID: 244fe34923744776aba2471144fbfa3c
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №13 від 19.09.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.09.2025 15:37
ID: e9998f26ee7e40c79a6892b3030cadc1

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 26.12.2023.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін 1. Відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області» (Коригування) станом на «26» грудня 2023 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися: 1.1. Змінити п.4.1 Розділу 4 Договору та викласти його у новій редакції: «4.1. Фiнансування робiт здiйснюсться за рахунок коштiв мiсцевого бюлжету i в таких сумах: – на 2023 рік – 65 580 066,29 грн. – на 2024 рік – 462 358 663,86 грн. – на 2025 рік – 164 368 287,85 грн.» 1.2. Внести зміни до п.5.4 Розділу 5 Договору та викласти його наступним чином: «5.4. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах передбачених бюджетних асигнувань, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2023 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. №23/23, бюджетні зобов’язання становлять 65 580 066 (Шістдесят п’ять мільйонів п’ятсот вісімдесят тисяч шістдесят шість) гривень 29 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 10 930 011 (Десять мільйонів дев’ятсот тридцять тисяч одинадцять) гривень 05 копійок; – у 2024 році сума бюджетних зобов’язань становитиме 462 358 663 (Чотириста шістдесят два мільйони триста п’ятдесят вісім тисяч шістсот шістдесят три) гривні 86 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 77 059 777 (Сімдесят сім мільйонів п’ятдесят дев’ять тисяч сімсот сімдесят сім) гривень 31 копійка, після затвердження Бюджету міста Києва на 2024 рік; – у 2025 році залишок бюджетних зобов’язань становитиме 164 368 287 (Сто шістдесят чотири мільйони триста шістдесят вісім тисяч двісті вісімдесят сім) гривень 85 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 27 394 714 (Двадцять сім мільйонів триста дев’яносто чотири тисячі сімсот чотирнадцять) гривень 64 копійки, після затвердження Бюджету міста Києва на 2025 рік. Факт надходження грошових коштів на реєстраційний рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3.» 2. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися доповнити Договір Додатком №4 та викласти п.20.1 Розділу 20 Договору наступним чином: «20.1. Невід’ємною частиною даного Договору є: 1. Додаток №1 – Договірна ціна 2. Додаток №2 – Зведений кошторисний розрахунок 3. Додаток №3 – Графік виконання робіт 4. Додаток №4 – План фінансування робіт» 3. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника внести зміни до Розділу 21 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН»  
Дата публікації змін 27.12.2023 12:21  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 29.03.2024.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Змінити п.4.1 Розділу 4 Договору та викласти його у новій редакції: «4.1. Фiнансування робiт здiйснюсться за рахунок коштiв мiсцевого бюлжету i в таких сумах: – на 2023 рік – 65 580 066,29 грн. – на 2024 рік – 365 762 880,50 грн. – на 2025 рік – 260 964 071,21 грн.» 1.2. Внести зміни до п.5.4 Розділу 5 Договору та викласти його наступним чином: «5.4. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах передбачених бюджетних асигнувань, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2023 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. №23/23, бюджетні зобов’язання становлять 65 580 066 (Шістдесят п’ять мільйонів п’ятсот вісімдесят тисяч шістдесят шість) гривень 29 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 10 930 011 (Десять мільйонів дев’ятсот тридцять тисяч одинадцять) гривень 05 копійок; – у 2024 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2024–2026 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 14.12.2023 р. №7530/7571, сума бюджетних зобов’язань становить 365 762 880 (Триста шістдесят п’ять мільйонів сімсот шістдесят дві тисячі вісімсот вісімдесят) гривень 50 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 60 960 480 (Шістдесят мільйонів дев’ятсот шістдесят тисяч чотириста вісімдесят) гривень 08 копійок; – у 2025 році залишок бюджетних зобов’язань становитиме 260 964 071 (Двісті шістдесят мільйонів дев’ятсот шістдесят чотири тисячі сімдесят одна) гривня 21 копійка, у т.ч. ПДВ 20% – 43 494 011 (Сорок три мільйони чотириста дев’яносто чотири тисячі одинадцять) гривень 87 копійок, після затвердження Бюджету міста Києва на 2025 рік. Факт надходження грошових коштів на реєстраційний рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3.» 1.3. Внести зміни до Додатку №4 (План фінансування робіт) Договору та викласти його у новій редакції.  
Дата публікації змін 29.03.2024 15:45  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №3 від 30.05.2024.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін 1. Для покращення якості виконання робіт по об’єкту "Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області". (Коригування) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») Сторони дійшли згоди: 1.1. Викласти Додаток № 1 - Договірна ціна у новій редакції 1.2. Викласти Додаток № 2 - Зведений кошторисний розрахунок у новій редакції.  
Дата публікації змін 30.05.2024 09:14  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №4 від 05.09.2024.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін 1. Відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки та на 2024–2026 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області» (Коригування) станом на «____» вересня 2024 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися: 1.1. Змінити п.4.1 Розділу 4 Договору та викласти його у новій редакції: «4.1. Фiнансування робiт здiйснюється за рахунок коштiв мiсцевого бюджету i в таких сумах: – на 2023 рік – 65 580 066,29 грн. – на 2024 рік – 365 762 880,50 грн., у т.ч.: по КПКВ 1217310 – 354 703 014,50 грн.; по КПКВ 1217384 – 11 059 866,00 грн. – на 2025 рік – 260 964 071,21 грн.» 1.2. Внести зміни до п.5.4 Розділу 5 Договору та викласти його наступним чином: «5.4. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах передбачених бюджетних асигнувань, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2023 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. №23/23, бюджетні зобов’язання становлять 65 580 066 (Шістдесят п’ять мільйонів п’ятсот вісімдесят тисяч шістдесят шість) гривень 29 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 10 930 011 (Десять мільйонів дев’ятсот тридцять тисяч одинадцять) гривень 05 копійок; – у 2024 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2024–2026 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 14.12.2023 р. №7530/7571, сума бюджетних зобов’язань становить 365 762 880 (Триста шістдесят п’ять мільйонів сімсот шістдесят дві тисячі вісімсот вісімдесят) гривень 50 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 60 960 480 (Шістдесят мільйонів дев’ятсот шістдесят тисяч чотириста вісімдесят) гривень 08 копійок, а саме:  по КПКВ 1217310 – 354 703 014 (Триста п’ятдесят чотири мільйони сімсот три тисячі чотирнадцять) гривень 50 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 59 117 169 (П’ятдесят дев’ять мільйонів сто сімнадцять тисяч сто шістдесят дев’ять) гривень 08 копійок;  по КПКВ 1217384 – 11 059 866 (Одинадцять мільйонів п’ятдесят дев’ять тисяч вісімсот шістдесят шість) гривень 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 1 843 311 (Один мільйон вісімсот сорок три тисячі триста одинадцять) гривень 00 копійок; – у 2025 році залишок бюджетних зобов’язань становитиме 260 964 071 (Двісті шістдесят мільйонів дев’ятсот шістдесят чотири тисячі сімдесят одна) гривня 21 копійка, у т.ч. ПДВ 20% – 43 494 011 (Сорок три мільйони чотириста дев’яносто чотири тисячі одинадцять) гривень 87 копійок, після затвердження Бюджету міста Києва на 2025 рік. Факт надходження грошових коштів на реєстраційний рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3.» 1.3. Внести зміни до Додатку №4 (План фінансування робіт) Договору та викласти його у новій редакції.  
Дата публікації змін 06.09.2024 12:55  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №5 від 29.11.2024.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін 1. Відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки та на 2024–2026 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області» (Коригування) станом на «____» листопада 2024 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися: 1.1. Змінити п.4.1 Розділу 4 Договору та викласти його у новій редакції: «4.1. Фiнансування робiт здiйснюється за рахунок коштiв мiсцевого бюджету i в таких сумах: – на 2023 рік – 65 580 066,29 грн. – на 2024 рік – 445 762 880,50 грн., у т.ч.: по КПКВ 1217310 – 434 703 014,50 грн.; по КПКВ 1217384 – 11 059 866,00 грн. – на 2025 рік – 180 964 071,21 грн.» 1.2. Внести зміни до п.5.4 Розділу 5 Договору та викласти його наступним чином: «5.4. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах передбачених бюджетних асигнувань, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2023 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. №23/23, бюджетні зобов’язання становлять 65 580 066 (Шістдесят п’ять мільйонів п’ятсот вісімдесят тисяч шістдесят шість) гривень 29 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 10 930 011 (Десять мільйонів дев’ятсот тридцять тисяч одинадцять) гривень 05 копійок; – у 2024 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2024–2026 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 14.12.2023 р. №7530/7571, сума бюджетних зобов’язань становить 445 762 880 (Чотириста сорок п’ять мільйонів сімсот шістдесят дві тисячі вісімсот вісімдесят) гривень 50 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 74 293 813 (Сімдесят чотири мільйони двісті дев’яносто три тисячі вісімсот тринадцять) гривень 42 копійки, а саме: 1) по КПКВ 1217310 – 434 703 014 (Чотириста тридцять чотири мільйони сімсот три тисячі чотирнадцять) гривень 50 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 72 450 502 (Сімдесят два мільйони чотириста п’ятдесят тисяч п’ятсот дві) гривні 41 копійка, у тому числі:  вартість фактично виконаних робіт за Договором у 2024 році – 354 703 014 (Триста п’ятдесят чотири мільйони сімсот три тисячі чотирнадцять) гривень 50 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 59 117 169 (П’ятдесят дев’ять мільйонів сто сімнадцять тисяч сто шістдесят дев’ять) гривень 08 копійок;  попередня оплата (аванс) для безперебійного виконання робіт у грудні 2024 року – лютому 2025 року відповідно до п.5.3 Договору – 80 000 000 (Вісімдесят мільйонів) гривень 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 13 333 333 (Тринадцять мільйонів триста тридцять три тисячі триста тридцять три) гривні 33 копійки; 2) по КПКВ 1217384 – 11 059 866 (Одинадцять мільйонів п’ятдесят дев’ять тисяч вісімсот шістдесят шість) гривень 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 1 843 311 (Один мільйон вісімсот сорок три тисячі триста одинадцять) гривень 00 копійок; – у 2025 році залишок бюджетних зобов’язань становитиме 180 964 071 (Сто вісімдесят мільйонів дев’ятсот шістдесят чотири тисячі сімдесят одна) гривня 21 копійка, у т.ч. ПДВ 20% – 30 160 678 (Тридцять мільйонів сто шістдесят тисяч шістсот сімдесят вісім) гривень 54 копійки, після затвердження Бюджету міста Києва на 2025 рік. Факт надходження грошових коштів на реєстраційний рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3.» 1.3. Внести зміни до Додатку №4 (План фінансування робіт) Договору та викласти його у новій редакції. 2. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника внести зміни до Розділу 21 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» та викласти його у новій редакції  
Дата публікації змін 29.11.2024 15:52  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №6 від 30.12.2024.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін 1. У зв’язку із закінченням 2024 бюджетного року, відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки та на 2024–2026 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області» (Коригування) станом на «30» грудня 2024 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися: 1.1. Змінити п.4.1 Розділу 4 Договору та викласти його у новій редакції: «4.1. Фiнансування робiт здiйснюється за рахунок коштiв мiсцевого бюджету i в таких сумах: – на 2023 рік – 65 580 066,29 грн. – на 2024 рік – 384 475 710,87 грн., у т.ч.: по КПКВ 1217310 – 373 442 425,92 грн.; по КПКВ 1217384 – 11 033 284,95 грн. – на 2025 рік – 242 251 240,84 грн.» 1.2. Внести зміни до п.5.4 Розділу 5 Договору та викласти його наступним чином: «5.4. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах передбачених бюджетних асигнувань, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2023 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. №23/23, бюджетні зобов’язання становлять 65 580 066 (Шістдесят п’ять мільйонів п’ятсот вісімдесят тисяч шістдесят шість) гривень 29 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 10 930 011 (Десять мільйонів дев’ятсот тридцять тисяч одинадцять) гривень 05 копійок; – у 2024 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2024–2026 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 14.12.2023 р. №7530/7571, сума бюджетних зобов’язань становили 384 475 710 (Триста вісімдесят чотири мільйони чотириста сімдесят п’ять тисяч сімсот десять) гривень 87 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 64 079 285 (Шістдесят чотири мільйони сімдесят дев’ять тисяч двісті вісімдесят п’ять) гривень 14 копійок, а саме: 1) по КПКВ 1217310 – 373 442 425 (Триста сімдесят три мільйони чотириста сорок дві тисячі чотириста двадцять п’ять) гривень 92 копійки, у т.ч. ПДВ 20% – 62 240 404 (Шістдесят два мільйони двісті сорок тисяч чотириста чотири) гривні 32 копійки, у тому числі:  вартість фактично виконаних робіт за Договором у 2024 році – 293 442 425 (Двісті дев’яносто три мільйони чотириста сорок дві тисячі чотириста двадцять п’ят) гривень 92 копійки, у т.ч. ПДВ 20% – 48 907 070 (Сорок вісім мільйонів дев’ятсот сім тисяч сімдесят) гривень 99 копійок;  попередня оплата (аванс) для безперебійного виконання робіт у грудні 2024 року – лютому 2025 року відповідно до п.5.3 Договору – 80 000 000 (Вісімдесят мільйонів) гривень 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 13 333 333 (Тринадцять мільйонів триста тридцять три тисячі триста тридцять три) гривні 33 копійки; 2) по КПКВ 1217384 – 11 033 284 (Одинадцять мільйонів тридцять три тисячі двісті вісімдесят чотири) гривні 95 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 1 838 880 (Один мільйон вісімсот тридцять вісім тисяч вісімсот вісімдесят) гривень 82 копійки; – у 2025 році залишок бюджетних зобов’язань становитиме 242 251 240 (Двісті сорок два мільйони двісті п’ятдесят одна тисяча двісті сорок) гривень 84 копійки, у т.ч. ПДВ 20% – 40 375 206 (Сорок мільйонів триста сімдесят п’ять тисяч двісті шість) гривень 81 копійка, після затвердження Бюджету міста Києва на 2025 рік. Факт надходження грошових коштів на реєстраційний рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3.»  
Дата публікації змін 31.12.2024 10:27  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №7 від 27.01.2025.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Перерозподіл видатків на 2023-2025 роки, внесення змін до Плану фінансування робіт  
Дата публікації змін 28.01.2025 11:42  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №8 від 30.01.2025.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін зміна банківських реквізитів  
Дата публікації змін 03.02.2025 11:34  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №9 від 12.03.2025.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін 1. Відповідно до ст.48 Бюджетного кодексу України, зокрема, розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами. Рішенням Київської міської ради від 05.12.2024 року №426/10234 «Про бюджет міста Києва на 2025 рік» для ПрАТ «Київспецтранс» по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області» (Коригування) обсяг капітальних вкладень місцевого бюджету у 2025 році становить 150 000 000,00 грн. У зв’язку з вищевикладеним, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися: 1.1. Змінити п.4.1 Розділу 4 Договору та викласти його у новій редакції: «4.1. Фiнансування робiт здiйснюється за рахунок коштiв мiсцевого бюджету i в таких сумах: – на 2023 рік – 65 580 066,29 грн. – на 2024 рік – 384 475 710,87 грн. – на 2025 рік – 140 745 452,72 грн. – на 2026 рік – 101 505 788,12 грн.» 1.2. Внести зміни до п.5.4 Розділу 5 Договору та викласти його наступним чином: «5.4. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах передбачених бюджетних асигнувань, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2023 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. №23/23, бюджетні зобов’язання становили 65 580 066 (Шістдесят п’ять мільйонів п’ятсот вісімдесят тисяч шістдесят шість) гривень 29 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 10 930 011 (Десять мільйонів дев’ятсот тридцять тисяч одинадцять) гривень 05 копійок; – у 2024 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2024–2026 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 14.12.2023 р. №7530/7571, сума бюджетних зобов’язань становила 384 475 710 (Триста вісімдесят чотири мільйони чотириста сімдесят п’ять тисяч сімсот десять) гривень 87 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 64 079 285 (Шістдесят чотири мільйони сімдесят дев’ять тисяч двісті вісімдесят п’ять) гривень 14 копійок, а саме:  вартість фактично виконаних робіт за Договором у 2024 році – 304 475 710 (Триста чотири мільйони чотириста сімдесят п’ять тисяч сімсот десять) гривень 87 копійки, у т.ч. ПДВ 20% – 50 745 951 (П’ятдесят мільйонів сімсот сорок п’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят одна) гривня 81 копійка;  попередня оплата (аванс) для безперебійного виконання робіт у грудні 2024 року – лютому 2025 року відповідно до п.5.3 Договору – 80 000 000 (Вісімдесят мільйонів) гривень 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 13 333 333 (Тринадцять мільйонів триста тридцять три тисячі триста тридцять три) гривні 33 копійки; – у 2025 році відповідно до рішення Київської міської ради від 05.12.2024 р. №426/10234 «Про бюджет міста Києва на 2025 рік» сума бюджетних зобов’язань становить 140 745 452 (Сто сорок мільйонів сімсот сорок п’ять тисяч чотириста п’ятдесят дві) гривні 72 копійки, у т.ч. ПДВ 20% – 23 457 575 (Двадцять три мільйони чотириста п’ятдесят сім тисяч п’ятсот сімдесят п’ять) гривень 45 копійок; – у 2026 році залишок бюджетних зобов’язань становитиме 101 505 788 (Сто один мільйон п’ятсот п’ять тисяч сімсот вісімдесят вісім) гривень 12 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 16 917 631 (Шістнадцять мільйонів дев’ятсот сімнадцять тисяч шістсот тридцять одна) гривня 36 копійок, після затвердження Бюджету міста Києва на 2026 рік. Факт надходження грошових коштів на реєстраційний рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3.» 1.3. Викласти п.18.1 Договору у новій редакції: «18.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками сторін та діє: в частині виконання робіт – до листопада 2025 року, а в частині оплати – до 31 грудня 2026 року, але у всякому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 1.4. Внести зміни до Додатку №4 (План фінансування робіт) Договору та викласти його у новій редакції.  
Дата публікації змін 12.03.2025 12:43  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №10 від 13.03.2025.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін 1. Відповідно до ст.48 Бюджетного кодексу України, зокрема, розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами. Рішенням Київської міської ради від 05.12.2024 року №426/10234 «Про бюджет міста Києва на 2025 рік» для ПрАТ «Київспецтранс» по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області» (Коригування) обсяг капітальних вкладень місцевого бюджету у 2025 році становить 150 000 000,00 грн. У зв’язку з вищевикладеним, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися викласти п.18.1 Договору у новій редакції: «18.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками сторін та діє до 31 грудня 2026 року, але у всякому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».  
Дата публікації змін 13.03.2025 11:38  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №11 від 31.03.2025.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін 1. Відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки та на 2024–2026 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області» (Коригування) станом на « 31 » березня 2025 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися внести зміни до п.5.4 Розділу 5 Договору та викласти його наступним чином: «5.4. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах передбачених бюджетних асигнувань, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2023 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. №23/23, бюджетні зобов’язання становили 65 580 066 (Шістдесят п’ять мільйонів п’ятсот вісімдесят тисяч шістдесят шість) гривень 29 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 10 930 011 (Десять мільйонів дев’ятсот тридцять тисяч одинадцять) гривень 05 копійок; – у 2024 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2024–2026 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 14.12.2023 р. №7530/7571, сума бюджетних зобов’язань становила 384 475 710 (Триста вісімдесят чотири мільйони чотириста сімдесят п’ять тисяч сімсот десять) гривень 87 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 64 079 285 (Шістдесят чотири мільйони сімдесят дев’ять тисяч двісті вісімдесят п’ять) гривень 14 копійок, а саме:  вартість фактично виконаних робіт за Договором у 2024 році – 304 475 710 (Триста чотири мільйони чотириста сімдесят п’ять тисяч сімсот десять) гривень 87 копійки, у т.ч. ПДВ 20% – 50 745 951 (П’ятдесят мільйонів сімсот сорок п’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят одна) гривня 81 копійка;  попередня оплата (аванс) для безперебійного виконання робіт у грудні 2024 року – лютому 2025 року відповідно до п.5.3 Договору – 80 000 000 (Вісімдесят мільйонів) гривень 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 13 333 333 (Тринадцять мільйонів триста тридцять три тисячі триста тридцять три) гривні 33 копійки; – у 2025 році відповідно до рішення Київської міської ради від 05.12.2024 р. №426/10234 «Про бюджет міста Києва на 2025 рік» сума бюджетних зобов’язань становить 140 745 452 (Сто сорок мільйонів сімсот сорок п’ять тисяч чотириста п’ятдесят дві) гривні 72 копійки, у т.ч. ПДВ 20% – 23 457 575 (Двадцять три мільйони чотириста п’ятдесят сім тисяч п’ятсот сімдесят п’ять) гривень 45 копійок, а саме:  вартість фактично виконаних робіт за Договором у 2025 році – 98 522 452 (Дев’яносто вісім мільйонів п’ятсот двадцять дві тисячі чотириста п’ятдесят дві) гривні 72 копійки, у т.ч. ПДВ 20% – 16 420 408 (Шістнадцять мільйонів чотириста двадцять тисяч чотириста вісім) гривень 78 копійок;  попередня оплата (аванс) для безперебійного виконання робіт (у т.ч. на придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів тощо) у квітні–червні 2025 року відповідно до п.5.3 Договору – 42 223 000 (Сорок два мільйони двісті двадцять три тисячі) гривень 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 7 037 166 (Сім мільйонів тридцять сім тисяч сто шістдесят шість) гривень 67 копійок; – у 2026 році залишок бюджетних зобов’язань становитиме 101 505 788 (Сто один мільйон п’ятсот п’ять тисяч сімсот вісімдесят вісім) гривень 12 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 16 917 631 (Шістнадцять мільйонів дев’ятсот сімнадцять тисяч шістсот тридцять одна) гривня 36 копійок, після затвердження Бюджету міста Києва на 2026 рік. Факт надходження грошових коштів на реєстраційний рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3.»  
Дата публікації змін 02.04.2025 06:08  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №12 від 10.07.2025.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Зменшення обсягів закупівлі
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін 1. Відповідно до п.3.2. Договору Сторони дійшли згоди: 1.1. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Загальна вартість робіт визначена у договірній ціні (Додаток №1) є динамічною та становить 692 260 382 (Шістсот дев’яносто два мільйони двісті шістдесят тисяч триста вісімдесят дві) гривні 01 копійка, в т.ч. ПДВ – 115 376 730 (Сто п’ятнадцять мільйонів триста сімдесят шість тисяч сімсот тридцять) гривень 33 копійки.» 1.2. Викласти Додаток №1 – Договірна ціна у новій редакції. 1.3. Викласти Додаток №2 – Зведений кошторисний розрахунок у новій редакції. 1.4. Викласти Додаток №3 – Графік виконання робіт у новій редакції. 2. Відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки та на 2024–2026 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області» (Коригування) станом на «__» липня 2025 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися: 2.1. Змінити п.4.1 Розділу 4 Договору та викласти його у новій редакції: «4.1. Фiнансування робiт здiйснюється за рахунок коштiв мiсцевого бюджету i в таких сумах: – на 2023 рік – 65 580 066,29 грн. – на 2024 рік – 384 475 710,87 грн. – на 2025 рік – 240 704 604,85 грн. – на 2026 рік – 1 500 000,00 грн.» 2.2. Внести зміни до п.5.4 Розділу 5 Договору та викласти його наступним чином: «5.4. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах передбачених бюджетних асигнувань, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2023 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. №23/23, бюджетні зобов’язання становили 65 580 066 (Шістдесят п’ять мільйонів п’ятсот вісімдесят тисяч шістдесят шість) гривень 29 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 10 930 011 (Десять мільйонів дев’ятсот тридцять тисяч одинадцять) гривень 05 копійок; – у 2024 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024–2026 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 14.12.2023 р. №7530/7571, сума бюджетних зобов’язань становила 384 475 710 (Триста вісімдесят чотири мільйони чотириста сімдесят п’ять тисяч сімсот десять) гривень 87 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 64 079 285 (Шістдесят чотири мільйони сімдесят дев’ять тисяч двісті вісімдесят п’ять) гривень 14 копійок, а саме:  вартість фактично виконаних робіт за Договором у 2024 році – 304 475 710 (Триста чотири мільйони чотириста сімдесят п’ять тисяч сімсот десять) гривень 87 копійки, у т.ч. ПДВ 20% – 50 745 951 (П’ятдесят мільйонів сімсот сорок п’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят одна) гривня 81 копійка;  попередня оплата (аванс) для безперебійного виконання робіт у грудні 2024 року – лютому 2025 року відповідно до п.5.3 Договору – 80 000 000 (Вісімдесят мільйонів) гривень 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 13 333 333 (Тринадцять мільйонів триста тридцять три тисячі триста тридцять три) гривні 33 копійки; – у 2025 році відповідно до рішення Київської міської ради від 05.12.2024 р. №426/10234 «Про бюджет міста Києва на 2025 рік» сума бюджетних зобов’язань становить 240 704 604 (Двісті сорок мільйонів сімсот чотири тисячі шістсот чотири) гривні 85 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 40 117 434 (Сорок мільйонів сто сімнадцять тисяч чотириста тридцять чотири) гривні 14 копійок, а саме:  вартість фактично виконаних робіт за Договором у 2025 році – 198 481 604 (Сто дев’яносто вісім мільйонів чотириста вісімдесят одна тисяча шістсот чотири) гривні 85 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 33 080 267 (Тридцять три мільйони вісімдесят тисяч двісті шістдесят сім) гривень 47 копійок;  попередня оплата (аванс) для безперебійного виконання робіт (у т.ч. на придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів тощо) у червні–серпні 2025 року відповідно до п.5.3 Договору – 42 223 000 (Сорок два мільйони двісті двадцять три тисячі) гривень 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 7 037 166 (Сім мільйонів тридцять сім тисяч сто шістдесят шість) гривень 67 копійок; – у 2026 році залишок бюджетних зобов’язань становитиме 1 500 000 (Один мільйон п’ятсот тисяч) гривень 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 250 000 (Двісті п’ятдесят тисяч) гривень 00 копійок, після затвердження Бюджету міста Києва на 2026 рік. Факт надходження грошових коштів на реєстраційний рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3.» 2.3. Викласти Додаток №4 – План фінансування робіт у новій редакції. 3. На виконання Закону України №3988-IX від 19.09.2024 року доповнити Договір Додатком №5 – Інформація про ціни на матеріальні ресурси та викласти п.20.1 Розділу 20 Договору наступним чином: «20.1. Невід’ємною частиною даного Договору є: 1. Додаток №1 – Договірна ціна 2. Додаток №2 – Зведений кошторисний розрахунок 3. Додаток №3 – Графік виконання робіт 4. Додаток №4 – План фінансування робіт 5. Додаток №5 – Інформація про ціни на матеріальні ресурси»  
Дата публікації змін 14.07.2025 07:45  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №13 від 19.09.2025.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Зменшення обсягів закупівлі
 
Опис причини змін враховуючи укладений між Замовником та Підрядником Договір на закупівлю робіт №21/11-2023Б від 21.11.2023 року (далі – Договір), враховуючи, що Виконавцем за актами виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) було виконано зобов’язань на суму 558 509 733,42 грн., а Замовником було виконано зобов’язань на суму 558 509 733,42 грн., уклали цю Додаткову угоду (далі – Угода) про наступне: 1. Сторони прийшли до згоди розірвати Договір №21/11-2023Б за згодою Сторін «19» вересня 2025 року і встановити наступне: 1.1. Змінити п.3.1 Розділу 3 Договору та викласти його у наступній редакції: «3.1. Загальна вартість договору визначена у договірній ціні (Додаток 1) і становить 558 509 733,42 грн. (П’ятсот п’ятдесят вісім мільйонів п’ятсот дев’ять тисяч сімсот тридцять три грн. 42 коп.), у т.ч. ПДВ 20% – 93 084 955,57 грн. (Дев’яносто три мільйони вісімдесят чотири тисячі дев’ятсот п’ятдесят п’ять грн. 57 коп.). Договірна ціна є динамічною.» 1.2. Викласти Додаток №1 до Договору №21/11-2023Б у новій редакції, відповідно до Додатку №1 до цієї Угоди. 1.3. Викласти Додаток №2 до Договору №21/11-2023Б у новій редакції, відповідно до Додатку №2 до цієї Угоди. 1.4. Викласти Додаток №3 до Договору №21/11-2023Б у новій редакції, відповідно до Додатку №3 до цієї Угоди. 1.5. Викласти Додаток №4 до Договору №21/11-2023Б у новій редакції, відповідно до Додатку №4 до цієї Угоди.  
Дата публікації змін 24.09.2025 12:37  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02772037  
Юридична адреса Україна  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС"  
Код ЄДРПОУ 40777092  
Юридична адреса Україна