Договір опубліковано 11.07.2023 15:38. Дата останніх змін: 19.01.2024 15:27
"Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту: «Будівництво системи охоронної сигналізації на об’єктах та периметру адміністрації МП Південний за адресою: вул.Берегова. буд.11, м.Южне, Одеська обл.» Коригування" -
| Ідентифікатор укладеного договору | UA-2023-05-31-005775-a-a1 | |
| ID | 4c8ad7cf6d4043a291b154fa9c5081d1 |
Сума договору
98`967.57 Гривня
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: роботи. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): "Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту: «Будівництво системи охоронної сигналізації на об’єктах та периметру адміністрації МП Південний за адресою: вул.Берегова. буд.11, м.Южне, Одеська обл.» Коригування" за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації) 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний): вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: не більше ніж 60 календарних днів з дня укладання договору, протягом 2023 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 100 000,00 грн. без ПДВ / 120 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16.06.2023 о 12-00 год. 12. Умови оплати: - якщо виконавець не є платником ПДВ - за фактично виконану роботу, на підставі підписаного сторонами відповідного акту здавання-приймання виконаних робіт, протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання акту здавання-приймання виконаних робіт на підставі виставленого рахунку; або - якщо Виконавець є платником ПДВ - за фактично виконану роботу здійснюється поетапно по кожному акту наступним чином: - протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного акту здавання-приймання виконаних робіт, на підставі виставленого рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми акту; - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного акту здавання-приймання виконаних робіт. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Реквізити договору
| Сума договору | 98`967.57 Гривня (без ПДВ) | |
| Сума оплати за договором | 98`967.57 Гривня (без ПДВ) | |
| Номер договору | 96-В-ПВФ-23 | |
| Дата підписання | 11.07.2023 | |
| Дата початку дії | 11.07.2023 | |
| Дата завершення дії | 31.12.2023 |
Опубліковано
11.07.23
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі
Номенклатура договору
| 1) |
"Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту: «Будівництво системи охоронної сигналізації на об’єктах та периметру адміністрації МП Південний за адресою: вул.Берегова. буд.11, м.Южне, Одеська обл.» Коригування"
Класифікація за ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний): вул. Берегова, буд. 11
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 роботи
|
Документи договору/змін
![]() |
Підписаний контракт
Звіт про результати проведення процедури закупівлі.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.07.2023 15:36
ID: e1453ba07fbb418b9d92a4265d513611
|
![]() |
Підписаний контракт
договір № 96-В-ПВФ-23 від 11.07.2023 ПП СПЕЦАВТОМАТИКА-2007.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.07.2023 15:36
ID: 1516f419dc4b4661a8c544633484d0ab
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.07.2023 15:36
ID: 7b9b226c7203428b8f5f9d46d8bb3306
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.07.2023 15:36
ID: 7b9b226c7203428b8f5f9d46d8bb3306
|
![]() |
Підписаний контракт
Звіт про виконання договору про закупівлю.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.01.2024 15:26
ID: 09695c157fb1459a9aa00da17f2b0a07
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 38728549 |
| Юридична адреса | 65481, Україна, Одеська область, Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями |
Інформація про постачальника
| Назва юридичної особи | ПП "Спецавтоматика-2007" |
| Код ЄДРПОУ | 34929815 |
| Юридична адреса | 65078, Україна, Одеська область, Одесса, ул. В. Терешковой 15 |
