Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

- Спосіб виконання робіт: Учасник виконує роботи власними силами та засобами або залучає третіх осіб потрібної кваліфікації з обов’язковим погодженням із Замовником. - Опис предмета закупівлі, в тому числі інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. У відповідності до ДБН А.2.2-14-2016 на підставі завдання на проектування передбачити реставрацію кенаси та прибудови з пристосуванням під сучасний виставково-концертний заклад. - Особливі вимоги до предмету закупівлі: Проектування виконати в дві стадії - проект (П), робоча документація (Р), Стадія «П» (затверджувальна). Проектом передбачити: - реставрацію та пристосування будівлі кенаси та її прибудови під сучасний виставковий та концертний заклад; - реставрацію інтер’єрів кенаси; - зовнішнє художнє освітлення будівлі; -забезпечення доступу до приміщень будівлі людей з обмеженими можливостями. Інженерно-вишукувальні роботи виконати в обсязі, необхідному для розроблення проекту реставрації та пристосування (інженерно-геологічні вишукування та обстеження технічного стану будівлі і внутрішніх інженерних мереж). -Наявність в Учасника: 1. Кваліфікаційного сертифікату на виконання робіт (послуг) з архітектурного об’ємного проектування. Учасник забезпечує повне, якісне, і своєчасне ведення виконавчої документації, що передбачено вимогами нормативних документів. Закупівля, замовлення, постачання, приймання, матеріальних та нематеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт здійснюється силами та за рахунок Учасника. 2. Не менше трьох виконаних аналогічних робіт на об’єктах із статусом пам’яток культурної спадщини. - Вимоги до якості: Учасник забезпечує відповідність якості Робіт вимогам нормативно-правових актів.

Реквізити договору

Сума договору 1`345`526.82 Гривня (без ПДВ)  
Номер договору 749-2018  
Дата підписання 29.05.2018  
Дата початку дії 29.05.2018  
Дата завершення дії 31.12.2020  
Опубліковано
29.05.18
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
«Ремонтно-реставраційні роботи будівлі караїмської кенаси, пам’ятка архітектури (охоронний номер № 68, рішення міськвиконкому № 1804 від 22.11.82) на вул. Ярославів Вал, 7» (розробка проектно-кошторисної документації).
Класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01034, Україна, Київська область, Київ, Ярославів Вал, 7
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19.12.2018
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 роботи

Документи договору/змін

Підписаний контракт
Договір №749-2018.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2018 16:11
ID: 897af5620f2242408d9205401e59f479
Додатки до контракту
Договірна ціна.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2018 16:11
ID: ac04ac574057455993e1fc6713d7c80a
Додатки до контракту
Додаток 1.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2018 16:12
ID: ce9f51d3b3404d498e08e41a7486f22a
Додатки до контракту
Додаток 2.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2018 16:12
ID: 5c41456df14e49cda530ac79a542015c
Додатки до контракту
Додаток 3.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2018 16:12
ID: 00eefac6833b4381a4ca91bbc5d1e61a
Додатки до контракту
Зведений кошторис.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2018 16:12
ID: 6794cd43bd5d4d30929564f88c56636f
Додатки до контракту
Кошторис 1.1.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2018 16:12
ID: 0b0872961bd54f24b98a30df981b343d
Додатки до контракту
Кошторис 1.2.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2018 16:12
ID: e7c2cc89592b4ef0b53c843c2a1022e7
Додатки до контракту
Кошторис 1.3.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2018 16:12
ID: 5378518cdec843628fc8a8e31025aaca
Додатки до контракту
Кошторис 1.4.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2018 16:12
ID: 02faa880c4cd4bb3b489a773c385171a
Додатки до контракту
Кошторис 1.5.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2018 16:12
ID: d8598656510a4208978f331d70373a18
Додатки до контракту
Кошторис 1.6.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2018 16:12
ID: 268c9896a04b42069f3b467951eafa4d
Додатки до контракту
Кошторис 1.7.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2018 16:12
ID: a47ade77f2b04152bfa991d9ff6d302f
Додатки до контракту
Кошторис 2.1.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2018 16:12
ID: 70986d7fd0a54fe397a20a6077540e5e
Додатки до контракту
Кошторис 2.3.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2018 16:13
ID: 06c7fa2a29b549b39f91253efdba5c9f
Додатки до контракту
Кошторис 2.2.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2018 16:13
ID: c55fe021549743bf904a2f187c383fbd
Додатки до контракту
Кошторис 2.4.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.05.2018 16:13
ID: a688726fea7f408d936dfe886a35aa5e
Додатки до контракту
ДУ № 1 до догвовору № 749-2018.pdf Додано в зміні №1 від 20.06.2018
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.06.2019 17:26
ID: 396cfe8c84da449fbda3968be1f559f8
Додатки до контракту
ДУ № 2 до догвовору № 749-2018.pdf Додано в зміні №2 від 30.11.2018
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.06.2019 17:30
ID: 0fc98ae38cde46be91e344771aed84fb
Додатки до контракту
ДУ № 3 до догвовору № 749-2018.pdf Додано в зміні №3 від 13.06.2019
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.06.2019 17:35
ID: 5327e5f8cac145d6bcb8969b0127aff5
Додатки до контракту
Додаткова угода №4 від 17.12.20.pdf Додано в зміні №4 від 17.12.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.12.2020 09:41
ID: f6c56a6cf24c437b8895668437645ef5
Додатки до контракту
Пояснювальна записка.pdf Додано в зміні №4 від 17.12.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.12.2020 09:41
ID: b785dd741f1b4f659338a53744bd2f90
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №4 від 17.12.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.12.2020 09:44
ID: 8549e0e7644642d4a8a1d3fbcbe0bcc7
Додатки до контракту
Додаткова угода №5 від 17.12.20.pdf Додано в зміні №5 від 17.12.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.12.2020 09:56
ID: 6db33ca1427240dc895f24b3efa39cf4
Додатки до контракту
Пояснювальна записка.pdf Додано в зміні №5 від 17.12.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.12.2020 09:56
ID: 5c90639b7a6f4d5c848a687eef18f052
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №5 від 17.12.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.12.2020 09:57
ID: e9bc8bc02dd24008810eba156dd8d191

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 20.06.2018.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
 
Опис причини змін Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Замовник), в особі директора Попової Діни Олегівни, яка діє на підставі Положення, з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальність «АРХІТЕКТУРНО-ПРОЕКТНА МАЙСТЕРНЯ «РЕСТАВРАТОР», який є платником єдиного податку за ставкою 5%, в особі директора Мороки Олександра Борисовича, який діє на підставі Статуту, (далі - Виконавець), з другої сторони, що іменуються разом - Сторони, а кожна окремо Сторона, уклали цю додаткову угоду до договору від 29 травня 2018 року № 749-2018 на виконання робіт з розробки науково-проектної та кошторисної документації (далі – Договір), про наступне: 1. На підставі п. 10.6. Договору, Сторони вирішили: 1.1. Викласти п. 2.4.1. Розділу 2 Договору у наступній редакції: «2.4.1. Замовник відповідно до п.п. 3 п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 (зі змінами та доповненнями) здійснює попередню оплату Робіт у розмірі 30% вартості обсягу Робіт, що складає 425 700,0 грн., на строк до 3 (трьох) місяців.». 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними. 3. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 4. Додаткова угода складена в 2 (двох) примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.  
Дата публікації змін 18.06.2019 17:28  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 30.11.2018.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Продовження строку дії договору на наступний рік
 
Опис причини змін Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Замовник), в особі директора Попової Діни Олегівни, яка діє на підставі Положення, з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальність «АРХІТЕКТУРНО-ПРОЕКТНА МАЙСТЕРНЯ «РЕСТАВРАТОР», який є платником єдиного податку за ставкою 5%, в особі директора Мороки Олександра Борисовича, який діє на підставі Статуту, (далі - Виконавець), з другої сторони, що іменуються разом - Сторони, а кожна окремо Сторона, уклали цю додаткову угоду до договору від 29 травня 2018 року № 749-2018 на виконання робіт з розробки науково-проектної та кошторисної документації (далі – Договір), про наступне: 1. На підставі п. 10.6. Договору, Сторони вирішили: 1.1. Викласти пункт 2.1. Розділу 2 Договору у наступній редакції: «2.1. Вартість Робіт становить 1 419 000,00 грн. (один мільйон чотириста дев’ятнадцять тисяч гривень 00 коп.), без ПДВ (ТОВ «АПМ «РЕСТАВРАТОР» є платником єдиного податку за ставкою 5%), відповідно до Протоколу погодження договірної ціни (Додаток 3 до Договору, який є невід’ємною частиною Договору), а саме: 2018 рік – 970 000,0 грн. без ПДВ; 2019 рік – 449 000,0 грн. без ПДВ (фінансування робіт буде визначено додатково в розрізі джерел відповідно до нормативно-правових актів). Остаточна вартість Робіт буде визначена після проведення комплексної експертизи. Залежно від реального фінансування видатків можливе зменшення обсягів закупівлі по Об’єкту. Для оплати робіт у 2018 році передбачені бюджетні кошти у розмірі 970 000,0 грн. без ПДВ.». 1.2. Викласти пункт 9.1. Договору у наступній редакції: «Цей договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2019 р, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по Договору.». 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними. 3. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 4. Додаткова угода складена в 2 (двох) примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.  
Дата публікації змін 18.06.2019 17:31  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №3 від 13.06.2019.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
 
Опис причини змін Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Замовник), в особі директора Попової Діни Олегівни, яка діє на підставі Положення, з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальність «АРХІТЕКТУРНО-ПРОЕКТНА МАЙСТЕРНЯ «РЕСТАВРАТОР», який є платником єдиного податку за ставкою 5%, в особі директора Мороки Олександра Борисовича, який діє на підставі Статуту, (далі - Виконавець), з другої сторони, що іменуються разом - Сторони, а кожна окремо Сторона, уклали цю додаткову угоду до договору від 29 травня 2018 року № 749-2018 на виконання робіт з розробки науково-проектної та кошторисної документації (далі – Договір), про наступне: 1. На підставі п. 10.6. Договору, Сторони вирішили: 1.1. Викласти пункт 2.1. Розділу 2 Договору у наступній редакції: «2.1. Вартість Робіт становить 1 419 000,00 грн. (один мільйон чотириста дев’ятнадцять тисяч гривень 00 коп.), без ПДВ (ТОВ «АПМ «РЕСТАВРАТОР» є платником єдиного податку за ставкою 5%), відповідно до Протоколу погодження договірної ціни (Додаток 3 до Договору, який є невід’ємною частиною Договору), а саме: 2018 рік – 937 111,15 грн. без ПДВ; 2019 рік – 481 888,85 грн. без ПДВ. Остаточна вартість Робіт буде визначена після проведення комплексної експертизи. 1.2. Доповнити п. 12.1. Договору новим абзацом наступного змісту: «Додаток № 5 – Графік фінансування робіт». 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними. 3. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 4. Додаткова угода складена в 2 (двох) примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.  
Дата публікації змін 18.06.2019 17:36  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №4 від 17.12.2020.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Узгоджене зменшення ціни
Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Продовження строку дії договору на наступний рік
 
Опис причини змін 1.1. Викласти пункт 2.1. Розділу 2 Договору у наступній редакції: «2.1. Вартість Робіт становить 1 362 427,17 грн., без ПДВ, (ціна Договору зменшилась на 56 572,83 грн.) відповідно до Протоколу погодження договірної ціни (Додаток 3 до Договору, який є невід’ємною частиною Договору), а саме: 2018 рік – 937 111,15 грн. без ПДВ; 2019 рік – 359 318,91 грн. без ПДВ; 2020 рік – 65 997,11 грн. без ПДВ. ТОВ «АПМ «РЕСТАВРАТОР» є платником єдиного податку за ставкою 5%». 1.2. Викласти пункт 9.1. Договору у наступній редакції: «9.1. Цей договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2020 р, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по Договору.». 1.3. Викласти розділ 13 Договору в наступній редакції: « 13. Адреси та реквізити Сторін ЗАМОВНИК ВИКОНАВЕЦЬ Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Товариство з обмеженою відповідальністю «АРХІТЕКТУРНО-ПРОЕКТНА МАЙСТЕРНЯ «РЕСТАВРАТОР» Адреса: юридична/ фактична: бульвар Т. Шевченко, 3, м. Київ, 01004 р/р IBAN-UA958201720344261015100027372 ДКСУ, м. Київ Код банку 820172 Код ЄДРПОУ 02231933 тел. (044) 279-61-09, факс: 279-59-64 Е-mail: 323guk@gmail.com Не є платником податків Адреса: юридична/фактична: вул. Спаська, 10-Г, м. Київ, 04070 р/р IBAN-UA423808050000000026009204872 в АТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ» Код банку 380805 Код ЄДРПОУ 22956704 Тел. (044) 4251463 Е-mail: alex.moroka@gmail.com Платник єдиного податку за ставкою 5% Директор _______________Попова Д.О. Директор _______________ Морока О.Б.». м.п. м.п. 1.4. Додатки 3, 4 та 5 до Договору викласти в новій редакції, що додаються. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними. 3. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 4. Додаткова угода складена в 2 (двох) примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.  
Дата публікації змін 18.12.2020 09:44  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №5 від 17.12.2020.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Узгоджене зменшення ціни
Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
 
Опис причини змін 1.1. Викласти пункт 2.1. Розділу 2 Договору у наступній редакції: «2.1. Вартість Робіт становить 1 345 526,82 грн., без ПДВ, (ціна Договору зменшилась на 4472,18 грн.) відповідно до Протоколу погодження договірної ціни (Додаток 3 до Договору, який є невід’ємною частиною Договору), а саме: 2018 рік – 713 768,55 грн. без ПДВ; 2019 рік – 545 667,85 грн. без ПДВ; 2020 рік – 86 090,42 грн. без ПДВ. ТОВ «АПМ «РЕСТАВРАТОР» є платником єдиного податку за ставкою 5%». 1.2. Викласти пункт 9.1. Договору у наступній редакції: «9.1. Цей договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2020 р, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по Договору.». 1.3. Викласти розділ 13 Договору в наступній редакції: « 13. Адреси та реквізити Сторін ЗАМОВНИК ВИКОНАВЕЦЬ Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Товариство з обмеженою відповідальністю « АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО «РЕСТАВРАТОР» Адреса: юридична/ фактична: бульвар Т. Шевченко, 3, м. Київ, 01004 р/р IBAN-UA958201720344261015100027372 ДКСУ, м. Київ Код банку 820172 Код ЄДРПОУ 02231933 тел. (044) 279-61-09, факс: 279-59-64 Е-mail: 323guk@gmail.com Не є платником податків Адреса: юридична/фактична: вул. Спаська, 10-Г, м. Київ, 04070 р/р IBAN-UA423808050000000026009204872 в АТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ» Код банку 380805 Код ЄДРПОУ 22956704 Тел. (044) 4251463 Е-mail: alex.moroka@gmail.com Платник єдиного податку за ставкою 5% Директор _______________Попова Д.О. Директор _______________ Морока О.Б.». м.п. м.п. 1.4. Додатки 3, 4 та 5 до Договору викласти в новій редакції, що додаються. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними. 3. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 4. Додаткова угода складена в 2 (двох) примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.  
Дата публікації змін 18.12.2020 09:58  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02231933  
Юридична адреса 01004, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка,3  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи Товариство з обмеженою відповідальністю "Архітектурно-проектна майстерня "Реставратор"  
Код ЄДРПОУ 22956704  
Юридична адреса 04070, Україна, Київська область, Київ, Спаська 10Г