Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Реквізити договору

Сума договору 1`480`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Номер договору 06/23  
Дата підписання 29.03.2023  
Дата початку дії 29.03.2023  
Дата завершення дії 31.12.2023  
Опубліковано
29.03.23
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
Виготовлення проектно-кошторисної документації та проходженням експертизи кошторисної частини з отриманням позитивного Експертного висновку: "Капітальний ремонт Макарівського закладу дошкільної освіти (центр розвитку дитини) "Пролісок" Макарівської селищної ради з облаштуванням укриття та благоустроєм прибудинкової території за адресою: селище міського типу Макарів, вулиця Проектна, 5, Бучанський район, Київська область - заходи з усунення аварій в закладі освіти
Класифікація за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08001, Україна, Київська область, Макарів, Проектна,5
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Ціна за одиницю (не обов'язково): 1480000 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Документи договору/змін

Підписаний контракт
Договір
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.03.2023 12:29
ID: 46eba5d2ca1c4685a025a6f89b21f6dd
Додатки до контракту
Протокол
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.03.2023 12:29
ID: 6668f10eafd04a51b60e8bc42667d551
Підписаний контракт
Договір остаточний.pdf Додано в зміні №1 від 29.03.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2023 15:55
ID: 7235ece8cd4247deb642700adc2f943f
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2023 15:56
ID: 4c277f43caa3481cba6e779a2b8b518d
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2023 15:56
ID: 4c277f43caa3481cba6e779a2b8b518d
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2023 15:56
ID: 4c277f43caa3481cba6e779a2b8b518d
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2023 15:56
ID: 4c277f43caa3481cba6e779a2b8b518d
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2023 15:56
ID: 4c277f43caa3481cba6e779a2b8b518d
Додатки до контракту
Додаткова угода №1.PDF Додано в зміні №2 від 08.05.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.05.2023 17:28
ID: 9063ca03ed5f458bae275f229e9c5fd0
Додатки до контракту
Додаткова угода №2.PDF Додано в зміні №3 від 22.06.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.06.2023 10:38
ID: f6a01942cf5f4b1a9709b77a87cfe7ad
Додатки до контракту
ду3.PDF Додано в зміні №5 від 12.07.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.07.2023 13:03
ID: cd35dd48c63a4ab28a18be66e4b91cd4

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 29.03.2023.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Договір з печатками  
Дата публікації змін 31.03.2023 15:55  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 08.05.2023.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Сторони дійшли згоди викласти у новій редакції Завдання на проектування (додаток №1 до договору №06/23 від 29.03.2023 про виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації), додається до цієї додаткової угоди.  
Дата публікації змін 08.05.2023 17:28  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №3 від 22.06.2023.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Сторони дійшли згоди внести зміни та викласти пункт 3.2 розділу 3 Договору "06/23 від 29.03.2023р. у наступній редакції: "Замовник протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту одержання від Виконавця Акту здачі-приймання виконаних робіт, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт, результатів виконаних робіт забов'язаний направити Виконавцю один примірник підписаного акту здачі-приймання виконаних проектних робіт, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт або обгрунтовану відмову у його підписанні"  
Дата публікації змін 23.06.2023 10:38  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №4 від 12.07.2023.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін 1. Сторони дійшли згоди внести зміни та викласти пункти 2.3. та 2.5 розділу 2 Договору №06/23 від 29.03.2023 у наступній редакції: 2.3 «Замовник здійснює оплату робіт за фактично виконані Роботи на підставі підписаного сторонами Акту здачі – прийманні виконаних проектних робіт, науково-проектних, вишукувальних та додаткових Робіт у строк до 30 календарних днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами вищезазначеного Акту, за наявності відповідного фінансування. 2.5 «У разі затримки бюджетного фінансування Замовник сплачує вартість виконаних Робіт протягом 30 банківських днів з моменту поновлення бюджетного фінансування та отримання ним коштів на свій розрахунковий рахунок» 2. На підставі експертної оцінки №551/ЕО/2023 від 06.07.2023, проведеної ТОВ "Центр комплексних експертиз проектів", щодо розгляду кошторису на проектні роботи по стадіях проектування "Робочий проект" в рамках Договору №06/23 від 29.03.2023 про виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації Сторони дійшли згоди викласти уновій редакції Розрахунок №1(Розрахунок коефіцієнта зміни рівня заробітної плати) та Зведений кошторис на проектно-кошторисні роботи (Додаток №2т до Договору) до Договору "06/23 від 29.03.2023 про виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації), додаються до цієї додаткової угоди.  
Дата публікації змін 14.07.2023 12:58  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №5 від 12.07.2023.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін 1. Сторони дійшли згоди внести зміни та викласти пункти 2.3. та 2.5 розділу 2 Договору №06/23 від 29.03.2023 у наступній редакції: 2.3 «Замовник здійснює оплату робіт за фактично виконані Роботи на підставі підписаного сторонами Акту здачі – прийманні виконаних проектних робіт, науково-проектних, вишукувальних та додаткових Робіт у строк до 30 календарних днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами вищезазначеного Акту, за наявності відповідного фінансування. 2.5 «У разі затримки бюджетного фінансування Замовник сплачує вартість виконаних Робіт протягом 30 банківських днів з моменту поновлення бюджетного фінансування та отримання ним коштів на свій розрахунковий рахунок» 2. На підставі експертної оцінки №551/ЕО/2023 від 06.07.2023, проведеної ТОВ "Центр комплексних експертиз проектів", щодо розгляду кошторису на проектні роботи по стадіях проектування "Робочий проект" в рамках Договору №06/23 від 29.03.2023 про виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації Сторони дійшли згоди викласти уновій редакції Розрахунок №1(Розрахунок коефіцієнта зміни рівня заробітної плати) та Зведений кошторис на проектно-кошторисні роботи (Додаток №2т до Договору) до Договору "06/23 від 29.03.2023 про виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації), додаються до цієї додаткової угоди.  
Дата публікації змін 14.07.2023 13:03  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника МАКАРІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЦЕНТР РОЗВИТКУ ДИТИНИ) "ПРОЛІСОК" МАКАРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 22201236  
Юридична адреса 08001, Україна, Київська область, Макарів, вулиця Проектна 5  
Процедура закупівлі Закупівля без використання електронної системи  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ФОП Лебедик А.В.  
Код ЄДРПОУ 3008306752  
Юридична адреса 50071, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Володимира Великого, 53/41