Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 02.12.2022 13:38. Дата останніх змін: 03.05.2023 08:31

яйця курині 1 категорії -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2022-11-14-003405-a-c1  
ID 72e56005e8bd4edcb033e9622627987f  
Сума договору
72`000.00 Гривня

Інформація на виконання частини 2 статті 21 Закону України Вид процедури закупівлі:відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». • назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) - ДК 021:2015 (CPV): – 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція ( яйця курині 1 категорії ) • яйця курині 1 категорії ; / Деталізований ДК 021:2015 (CPV): 03142500-3 Яйця / - що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 / ; • *категорія: п.3 ч.4 ст.2 Закону • *місцезнаходження : Україна, 20700, Черкаська обл., місто Сміла, ВУЛИЦЯ ОСАВУЛА ВАСИЛЯ БУРКИ, будинок 40, Телефон 1: 0473343208 Телефон 2: 0473342208 Факс: 0473320847 • кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Кількість: 1. яйця курині 1 категорії /- 10000 шт. Кількість, найменування та технічні вимоги до предмету закупівлі детально визначено згідно додатку 3 до тендерної документації. - за адресою замовника: 20700, Черкаська область, місто Сміла, вулиця Осавула Василя Бурки, буд. 40 • очікувана вартість предмета закупівлі – 65000.00 грн з ПДВ; • джерело фінансування – кошти місцевого бюджету . • Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). • строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг - З МОМЕНТУ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ та протягом 2022 року , але не пізніше 31 грудня 2022 року; в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами своїх обов’язків за Договором. • кінцевий строк подання тендерних пропозицій – по 22.11.2022 Р. (час визначається системою автоматично) ( п.1 ч.1 ст.10 Закону); • умови оплати – Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку/видаткової накладної для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка/видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку/видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку/видаткової накладної Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами. • мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська; • розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ ; • розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону - 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі ; • Забезпечення виконання договору про закупівлю – НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ ; • Інша обов`язкова інформація . • Предмет закупівлі визначався замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника / Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749/, затвердженого у встановленому законодавством порядку відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону, а також Наказу від 15.04.2020 № 708 МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ " Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" та листа № 3302-06_3816-06 від 07.02.2017 Мінекономрозвитку України ""Щодо порядку визначення предмету закупівлі " . • Формування потреби закупівлі здійснено на підставі планових показників у потребі товару для підопічних закладу за попередні роки. • Розмір бюджетного призначення (очікуваного) сформовано з урахуванням обсягів наявної потреби товару на 2022 рік. • Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі , очікуваної його вартості здійснювалося шляхом проведення ринкових консультацій відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 , а саме замовник телефонував різним постачальникам з метою уточнення можливої ціни на товар на 2022 рік, а також використано загальнодоступну інформацію, яка міститься у відкритих джерелах мережі інтернет, в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням можливого росту ціни та індексу інфляції . Отримана замовником під час ринкових консультацій інформація дозволила визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану його очікувану вартість . • Оприлюднення інформації здійснювалося з урахуванням вимог пункту 4-1 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 11 жовтня 2016 р. № 710 " Про ефективне використання державних коштів" та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі", зокрема пункту 14 Порядку, а також Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».. • Щодо власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в Смілянського дитячого будинку-інтернату відсутній власний веб-сайт, також відсутня можливість розміщувати інформацію на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.

Реквізити договору

Сума договору 72`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 72`000.00 Гривня  
Сума оплати за договором 72`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Номер договору 505  
Дата підписання 01.12.2022  
Дата початку дії 01.12.2022  
Дата завершення дії 30.04.2023  
Опубліковано
02.12.22
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі

Номенклатура договору

1)
яйця курині 1 категорії
Класифікація за ДК 021:2015: 03142500-3 - Яйця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.04.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12000 штуки

Документи договору/змін

Підписаний контракт
д. 504 від 02.12.2022 яйця.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.12.2022 12:30
ID: 870da0d0f19d4441a27bcbe40ba5a290
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.12.2022 12:30
ID: 838cb196c91d43369aa2b2f32ddc0709
Додатки до контракту
д. 505 від 02.12.2022 яйця ду 1 30.04.2023.pdf Додано в зміні №1 від 26.12.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2022 13:33
ID: f9d4d6e0db7d4e8da484bf386abe43ef
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 26.12.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2022 13:33
ID: 1791598b33234876aa5b3d40deb189ed
Додатки до контракту
д. 505 від 02.12.2022 яйця ду 2.pdf Додано в зміні №2 від 17.01.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.01.2023 10:18
ID: a88e23c48b084007a57448dfb2297aed
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №2 від 17.01.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.01.2023 10:19
ID: c9e2d8f6ea7a4b32b0e4fe91279c86ff
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.05.2023 08:30
ID: 7e71713a6c98406c88161cf1425e1c97

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 26.12.2022.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору на наступний рік
 
Опис причини змін • *Категорія Замовника – п.3 ч. 4 ст. 2 Закону . *ч. 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»- 1. Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони мають право продовжити дію договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, а тому Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на тих же самих умовах на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2023 році, у зв’язку з чим погодили наступну (нову) редакцію п.10.1. Розділу 10 Договору виклавши її у новій редакції: «п.10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим договором, але не пізніше 30.04.2023 р. Датою укладання Договору є дата підписання його Сторонами.» 2. Конкретний обсяг товару, що буде закуплено в період з 1 січня 2023 року по 30 квітня 2023 2023 року, а також ціна Договору будуть визначені Додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису Замовника. 13. Номер додаткової угоди - № 1 14. Сума договору після внесення змін. не змінюється /БІЛЬШ ДЕТАЛЬНО У ДОДАТКОВІЙ УГОДІ , ЩО ДОДАЮТЬСЯ /.  
Дата публікації змін 26.12.2022 13:33  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 17.01.2023.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору на наступний рік
 
Опис причини змін • *Категорія Замовника – п.3 ч. 4 ст. 2 Закону . *ч. 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»- 1. Сторони у зв’язку з продовженням дії Договору на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі , укладеному в попередньому – 2022 році , дійшли згоди щодо визначення загальної кількості і ціни товару внаслідок чого погодили внести зміни до Специфікації ( Додаток №1 до Договору ) виклавши її у новій редакції, що додається. 2.Додаток 1 до даної додаткової угоди до Договору «Специфікація» читати із змінами, що здійснені на підставі даної додаткової угоди. 3. Сторони погодили наступну (нову) редакцію пункту 1.2. розділу I. Договору : «1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) товару: ДК 021:2015, код 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція - яйця курині 1 категорії / далі по тексту Товар або Продукція /. Кількість товарів: - яйця курині 1 категорії – 12000 шт.» 4. Сторони дійшли згоди щодо визначення загальної кількості і ціни товару Договору, і, оскільки внаслідок здійснення вищевказаної зміни /п.1 цієї Додаткової угоди/, сума по договору збільшиться на 12000.00 (ДВАНАДЦЯТЬ ТИСЯЧ гривень 00 копійок ) , погодили наступну (нову) редакцію п.3.1. Розділу 3 Договору: "3.1. 3.1 Ціна (сума) цього Договору становить: 72000.00 грн. ( СІМДЕСЯТ ДВІ ТИСЯЧІ гривень 00 копійок ) без ПДВ, в тому числі ПДВ- 00.00 (НУЛЬ гривень 00 копійок ). 13. Номер додаткової угоди - № 2 14. Сума договору після внесення змін. 72000.00 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін згідно Специфікації до Додаткової угоди до договору ЗБІЛЬШУЄТЬСЯ: «яйця курині 1 категорії» на 2000 штук і становить 12000 шт.» /БІЛЬШ ДЕТАЛЬНО У ДОДАТКОВІЙ УГОДІ , ЩО ДОДАЮТЬСЯ /.  
Дата публікації змін 17.01.2023 10:19  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Смілянський дитячий будинок-інтернат  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 03189765  
Юридична адреса 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ФОП "НЕДЗЕЛЕНКО ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ"  
Код ЄДРПОУ 2886806834  
Юридична адреса 20700, Україна, Черкаська область, м. Сміла, вул. Рєпіна, 41, кв. 14