Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 24.11.2022 21:34. Дата останніх змін: 24.11.2022 21:34

папір а4 -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2022-11-24-009838-a-c1  
ID 094ee9c4da8f43439aa8a463887fbed7  
Сума договору
4`800.00 Гривня

Реквізити договору

Сума договору 4`800.00 Гривня (без ПДВ)  
Номер договору 50  
Дата підписання 23.11.2022  
Дата початку дії 23.11.2022  
Дата завершення дії 31.12.2022  
Опубліковано
24.11.22
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
папір а4
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18.11.2022 - 30.11.2022
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штуки

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ЖИТОМИРСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 33463494  
Юридична адреса Україна  
Процедура закупівлі Закупівля без використання електронної системи  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ФОП Карплюк Анжеліка Владиславівна  
Код ЄДРПОУ 3168919427  
Юридична адреса 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Щорса, 18, кв.34