Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Закупівля здійснюється відповідно до підпункту 1 пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 року №169 (зі змінами), а саме: придбання товарів, робіт і послуг, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, може здійснюватися без застосування порядку проведення спрощених закупівель та/або електронного каталогу у разі, коли публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються для будівництва, реконструкції, капітального ремонту та облаштування захисних споруд цивільного захисту, у тому числі подвійного призначення, найпростіших споруд, укриттів.

Реквізити договору

Сума договору 4`057`020.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 3`380`850.00 Гривня  
Сума оплати за договором 4`057`020.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума оплати за договором без ПДВ 3`380`850.00 Гривня  
Номер договору 19  
Дата підписання 10.10.2022  
Дата початку дії 10.10.2022  
Дата завершення дії 30.04.2023  
Опубліковано
11.10.22
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі

Номенклатура договору

1)
ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт та облаштування споруди цивільного захисту (найпростішого укриття) в амбулаторії ЗПСМ за адресою: Одеська область, Одеський район, село Удобне, вул. Кочубинського, 73»)
Класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67731, Україна, Одеська область, с. Удобне, вул. Кочубинського, 73
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2022
Ціна за одиницю (не обов'язково): 4057020 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 роботи

Документи договору/змін

Підписаний контракт
Договір
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.10.2022 09:43
ID: 76bb9fe76e9e40658d599d47bbd505f3
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.10.2022 10:55
ID: fdf5d36ccc2a4b05b4e3742985076e83
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.10.2022 10:55
ID: fdf5d36ccc2a4b05b4e3742985076e83
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.10.2022 10:55
ID: fdf5d36ccc2a4b05b4e3742985076e83
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.10.2022 10:55
ID: fdf5d36ccc2a4b05b4e3742985076e83
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.10.2022 10:55
ID: fdf5d36ccc2a4b05b4e3742985076e83
Нетипізований документ
Лист від ПП ПСК № 4 21 від 21.12.2022.pdf Додано в зміні №1 від 27.12.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.12.2022 15:06
ID: 9815b75c42814678b8b0172fe4180ddb
Нетипізований документ
Додаткова угода № 1 від 27.12.2022 до Договору № 19 від 10.10.2022.pdf Додано в зміні №1 від 27.12.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.12.2022 15:06
ID: 09899baebebc4e469ff5d8ae72a42776
Нетипізований документ
Додаткова угода № 2 від 08.02.2023 до Договору № 19 від 10.10.2022.pdf Додано в зміні №2 від 08.02.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.02.2023 09:39
ID: 13666a06811b4bc698d62caa11d08c5c
Нетипізований документ
Додаткова угода № 3 від 26.04.2023 до Договору № 19 від 10.10.2022.pdf Додано в зміні №3 від 26.04.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.04.2023 11:52
ID: fd6aaea924874b24a945719637a31dd9

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 27.12.2022.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, та з урахуванням надзвичайних та об’єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.07.1, а саме: військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (зі змінами, внесеними Указом від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-IX, Указом від 18 квітня 2022 року № 259/2022, затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-IX, Указом від 17 травня 2022 року № 341/2022, затвердженим Законом України від 22 травня 2022 року № 2263-IX, та Указом від 12 серпня 2022 року № 573/2022, затвердженим Законом України від 15 серпня 2022 року № 2500-IX. Що на момент дії договору на підставі Указу Президента України від 7 листопада 2022 року № 757/2022 затвердженого Законом України від 16 листопада 2022 року № 2738-ІХ), продовжено до 19 лютого 2023 року.  
Дата публікації змін 28.12.2022 15:06  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 08.02.2023.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Зміна реквізитів та уточнення фінансування на 2023 рік, без збільшення загальної вартості  
Дата публікації змін 08.02.2023 09:39  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №3 від 26.04.2023.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Уточнення договірної ціни. Без зміни загальної вартості  
Дата публікації змін 27.04.2023 11:52  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 41846800  
Юридична адреса 67654, Україна, Одеська область, Маяки, вул. Богачова  
Процедура закупівлі Закупівля без використання електронної системи  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «А С К»  
Код ЄДРПОУ 24543159  
Юридична адреса 67500, Україна, Одеська область, смт. Доброслав, вул. Першотравнева, буд.56, каб. 22