Договір опубліковано 20.09.2022 14:39. Дата останніх змін: 16.01.2023 10:21
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 55320000-9 - Послуги з організації харчування (Лот 6 - Послуги з організації харчування учнів у Гранки-Кутівському закладі загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Новороздільської міської ради Львівської області) -
Ідентифікатор укладеного договору | UA-2022-08-15-009473-a-a6 | |
ID | 81e7cab9f29a4e47b6d136d3716c1cae |
Сума договору
32`320.40 Гривня
Річний план закупівлі - UA-P-2022-08-15-001283-a. Зміни до річного плану закупівель - UA-P-2022-08-23-000431-a, а саме змінено назви навчальних закладів, відповідно до рішення Новороздільської міської ради. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Реквізити договору
Сума договору | 32`320.40 Гривня (без ПДВ) | |
Сума оплати за договором | 24`274.25 Гривня (без ПДВ) | |
Номер договору | 54/22 | |
Дата підписання | 19.09.2022 | |
Дата початку дії | 19.09.2022 | |
Дата завершення дії | 31.12.2022 |
Опубліковано
20.09.22
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі
Номенклатура договору
1) |
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 55320000-9 - Послуги з організації харчування (Лот 6 - Послуги з організації харчування учнів у Гранки-Кутівському закладі загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Новороздільської міської ради Львівської області)
Класифікація за ДК 021:2015: 55321000-6 - Послуги з готування їжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, Гранки-Кутівський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Новороздільської міської ради Львівської області , с. Гранки-Кути, вул. Шкільна, буд.15, Стрийський р-н, Львівська обл.
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2022
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 14 людей
|
Документи договору/змін
Підписаний контракт
Договір ЛОТ 6.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.09.2022 14:38
ID: 5a652f8c15524e70ad70648ac8760244
|
|
Нетипізований документ
Меню ЛОТ 6.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.09.2022 14:38
ID: e009c91028b6417f961d84a0bee96fb6
|
|
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.09.2022 14:39
ID: b74f274d9c16435fa7b962c08ffaec7c
|
|
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.09.2022 14:39
ID: b74f274d9c16435fa7b962c08ffaec7c
|
|
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.09.2022 14:39
ID: b74f274d9c16435fa7b962c08ffaec7c
|
|
Додатки до контракту
Дод.угода_1.pdf
Додано в зміні №1 від 23.09.2022
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.09.2022 14:24
ID: f3942e54b0684cb6a1881fb9956bd034
|
|
Нетипізований документ
протокол 20.pdf
Додано в зміні №1 від 23.09.2022
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.09.2022 14:24
ID: d29acd6156864aa488b8cddabcb4ca32
|
Зміни до Договору
Зміна до договору №1 від 23.09.2022.
Деталізація внесених змін
Причини змін до договору |
Покращення якості предмета закупівлі
|
Опис причини змін | «Замовник» та «Виконавець» дійшли згоди внести зміни до Договору про закупівлю послуг № 54/22 від 19 вересня 2022 року. У зв’язку із допущенням помилки в реквізитах "Замовника", Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору про закупівлю послуг № 54/22 від 19 вересня 2022 року та викласти реквізити «Замовника", що містяться в Розділі 14 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору у наступній редакції. |
Дата публікації змін | 26.09.2022 14:24 |
Повідомлення про внесення змін до Договору |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Відділ освіти Новороздільської міської ради |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 26454595 |
Юридична адреса | 81652, Україна, Львівська область, Новий Розділ, вул. Шашкевича, 11а |
Процедура закупівлі | Відкриті торги |
Інформація про постачальника
Назва юридичної особи | ФОП Сидор Марія Романівна |
Код ЄДРПОУ | 2159908062 |
Юридична адреса | 81652, Україна, Львівська область, місто Новий Розділ, проспект Шевченка 5/кв 24 |