Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Метод обрання процедури закупівлі - згідно абзацу 4 пункту 31 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів), робіт та послуг, пов’язаних з проектуванням та встановленням систем постачання медичних газів (у тому числі кисневих станцій, кріогенних ємностей, мереж централізованого киснепостачання та їх складових), а також інших послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель.

Реквізити договору

Сума договору 1`348`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 1`123`333.33 Гривня  
Номер договору 67-05  
Дата підписання 23.05.2022  
Дата початку дії 23.05.2022  
Дата завершення дії 31.12.2026  
Опубліковано
26.05.22
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
Реконструкція системи забезпечення медичним киснем лікарняних ліжок головного корпусу КНП «Чернігівська міська лікарня №3» ЧМР за адресою: м.Чернігів, вул.1 Травня, буд.170
Класифікація за ДК 021:2015: 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14034, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул.1-го Травня. 170
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Ціна за одиницю (не обов'язково): 1348000 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота

Документи договору/змін

Нетипізований документ
договір
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.05.2022 16:01
ID: 8a455eae2f954c55831adc6400e0d20f
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.12.2025 15:02
ID: 9e49cb4f875a4511a995ceb1c6fe3853
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2024 14:53
ID: 9e49cb4f875a4511a995ceb1c6fe3853
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.01.2024 09:35
ID: 9e49cb4f875a4511a995ceb1c6fe3853
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.09.2023 11:01
ID: 9e49cb4f875a4511a995ceb1c6fe3853
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.01.2023 17:41
ID: 9e49cb4f875a4511a995ceb1c6fe3853
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.10.2022 14:08
ID: 9e49cb4f875a4511a995ceb1c6fe3853
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.05.2022 16:04
ID: 9e49cb4f875a4511a995ceb1c6fe3853
Нетипізований документ
додаткова угода 1 Додано в зміні №1 від 06.10.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.10.2022 14:06
ID: 4a4e2a2358e64af98e216acf77465dc5
Нетипізований документ
додаткова угода 2 Додано в зміні №2 від 30.12.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.01.2023 17:38
ID: bd1f5c42a5b44f7d9e978556513e0418
Нетипізований документ
додаткова угода 3 Додано в зміні №3 від 30.06.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.07.2023 10:35
ID: 0bde17cdd2454c5096db198062bbcb8a
Нетипізований документ
додаткова угода 4 Додано в зміні №4 від 28.09.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.09.2023 10:57
ID: dc1d82ad8dfe438dbd6a337086d3f139
Нетипізований документ
додаткова угода 5 Додано в зміні №5 від 29.12.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.01.2024 09:34
ID: 282ef011be6c4d8ca870b976a9d326f1
Нетипізований документ
додаткова угода 6 Додано в зміні №6 від 20.12.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2024 14:51
ID: 0bba70a603994418b3354471d9047e45
Додатки до контракту
ду7.pdf Додано в зміні №7 від 11.12.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.12.2025 14:58
ID: 3afd35e4b4bc4e38b144558f5e1fca5b

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 06.10.2022.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Сторони дійшли взаємної згоди покращити якість предмета закупівлі  
Дата публікації змін 10.10.2022 14:06  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 30.12.2022.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін сторони домовились продовжити строк дії договору та строк виконання робіт до 30 червня 2023 року  
Дата публікації змін 04.01.2023 17:38  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №3 від 30.06.2023.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін Сторони домовились продовжити строк дії договору та строк виконання робіт до 31 грудня 2023 року  
Дата публікації змін 05.07.2023 10:35  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №4 від 28.09.2023.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Сторони дійшли згоди покращити якість предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.  
Дата публікації змін 29.09.2023 07:57  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №5 від 29.12.2023.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору  
Дата публікації змін 02.01.2024 07:34  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №6 від 20.12.2024.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору  
Дата публікації змін 24.12.2024 12:51  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №7 від 11.12.2025.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)  
Дата публікації змін 11.12.2025 14:59  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівська міська лікарня №3" Чернігівської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 14242161  
Юридична адреса 14034, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. 1-го Травня, 170  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС"  
Код ЄДРПОУ 24838096  
Юридична адреса 14021, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Любецька 60а