Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 20.12.2021 15:47. Дата останніх змін: 20.12.2021 15:53

Послуги з заправки картриджів; 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2021-12-20-000703-b-b1  
ID a2af6c115a7b4821814922320ff0d3ac  
Сума договору
780.00 Гривня

Реквізити договору

Сума договору 780.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 650.00 Гривня  
Номер договору 85/21  
Дата підписання 15.12.2021  
Дата початку дії 15.12.2021  
Дата завершення дії 31.12.2021  
Опубліковано
20.12.21
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
Послуги з заправки картриджів
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73003, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Потьомкінська, 96
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Документи договору/змін

Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.12.2021 15:46
ID: cd0b79dd96f24671af82bfaf810ce24f

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Херсонський регіональний центр оцінювання якості освіти  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 39458040  
Юридична адреса 73003, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вул. Потьомкінська, 96  
Процедура закупівлі Закупівля без використання електронної системи  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ПП ЛТ-ОФІС  
Код ЄДРПОУ 31917623  
Юридична адреса 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, вул. Лютеранська (Кірова), 24