Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.

Реквізити договору

Сума договору 1`475`100.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 1`229`250.00 Гривня  
Номер договору 209  
Дата підписання 18.11.2021  
Дата початку дії немає даних  
Дата завершення дії 31.12.2024  
Опубліковано
18.11.21
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
Розробка проектної документації по об’єкту: «Ремонтно-реставраційні роботи фасаду та покрівлі будівлі, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Катерининська, 25 ріг вул. Грецької, 25 (пам'ятка архітектури та містобудування місцевого значення)»
Класифікація за ДК 021:2015: 71220000-6 - Послуги з архітектурного проектування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Комітетська, 10-а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.04.2022
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 лот

Документи договору/змін

Підписаний контракт
договір 209.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.11.2021 09:56
ID: 0831f0e67f3d4d578d9359617203c984
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.11.2021 09:57
ID: 2b42c12e20764d44af4a3a91aeb16f25
Підписаний контракт
дод. угода 1.pdf Додано в зміні №1 від 04.04.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2022 15:15
ID: 4182ea331700454fbb1300600c19da0d
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 04.04.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2022 15:15
ID: b50b39c907574cc0b8e0a773bd6bba4a
Підписаний контракт
дод. угода 3.pdf Додано в зміні №2 від 31.03.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2023 14:11
ID: 07162670cf0d45a2b52fb99899d76327
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №2 від 31.03.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2023 14:12
ID: 3d5a172711c64d53adfed664910a7287
Підписаний контракт
Доп угода 4.pdf Додано в зміні №3 від 12.12.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.12.2024 13:35
ID: 2b6308c32a8342b6a0b33d7db65fcaf2
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №3 від 12.12.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.12.2024 13:35
ID: e8a39cc3d00c4e4c9fce7517309d8415
Підписаний контракт
ДОп угода 5.pdf Додано в зміні №4 від 16.12.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.12.2024 14:23
ID: 55868f8c10634fd78cb6df2941c1d95a
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №4 від 16.12.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.12.2024 14:24
ID: fb2da1ed9e77414abb6a5a71542ffa7e

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 04.04.2022.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю  
Дата публікації змін 04.04.2022 15:19  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 31.03.2023.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю  
Дата публікації змін 31.03.2023 14:12  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №3 від 12.12.2024.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю  
Дата публікації змін 12.12.2024 13:36  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №4 від 16.12.2024.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю  
Дата публікації змін 16.12.2024 14:24  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління капітального будівництва Одеської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04056902  
Юридична адреса 65091, Україна, Одеська область, Одеса, Комітетська, 10-А  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АМС КОМФОРТ СЕРВИС"  
Код ЄДРПОУ 35358327  
Юридична адреса 65049, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ РОМАШКОВА, будинок 4 А