Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 16.12.2020 15:19. Дата останніх змін - 30.04.2021 16:07

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-13 Царичанка - Магдалинівка - Губиниха (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-16-006123-a  
ID 574328269d404dcb8830bc9626091cb2  
Ідентифікатор плану UA-P-2020-12-14-003175-c  
Очікувана вартість закупівлі
376`679`914.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою: Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації. Документи легалізуються учасниками торгів –іноземними суб’єктами господарювання наступним чином: а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 року або б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року або в) завірений(-і) нотаріально відповідно до глави 11 Закону України «Про нотаріат» (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів ) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1,0 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 3 766 799,00 грн. (три мільйони сімсот шістдесят шість тисяч сімсот дев’яносто дев’ять гривень 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області код ЄДРПОУ:25843931 ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830 Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області  
Очікувана вартість закупівлі 376`679`914.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`883`399.57 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 3`766`799.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
16.12.20
Період уточнень
до 08.03.21
Період оскаржень
до 14.03.21
Подання пропозицій
до 18.03.21
Прекваліфікація
з 18.03.2021
Оскарження прекваліфікації
до 13.04.2021
Аукціон
14.04.21
Кваліфікація переможця
з 14.04.21
Пропозиції розглянуті
14.04.21
Завершена
30.04.21
15.01.2021, 11:19. ID: UA-2020-12-16-006123-a.c1
Скарга до АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС"
СКАРГА на вимоги тендерної документації
СКАРГА
на вимоги тендерної документації
Дата розгляду скарги27.01.2021, 10:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області отримано рішення від Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1432-р/пк-пз від 27.01.2021р. та №1425-р/пк-пз від 27.01.2021р.. щодо усунення порушень шляхом внесення змін в тендерну документацію по закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-13 Царичанка - Магдалинівка - Губиниха (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ( UA-2020-12-16-006123-a)
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Внести зміни до тендерної документації згідно рішення № №1432-р/пк-пз від 27.01.2021р. та №1425-р/пк-пз від 27.01.2021р.щодо усунення порушень шляхом внесення змін в тендерну документацію по закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-13 Царичанка - Магдалинівка - Губиниха (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ( UA-2020-12-16-006123-a)керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата виконання рішення замовником: 02.02.2021 14:10
Виконана замовником
16.01.2021, 13:01. ID: UA-2020-12-16-006123-a.b2
Скарга до АМКУ
СКАРГА на вимоги тендерної документації
ТОВ «М-Буд Груп» планує прийняти участь у закупівлі під № UA-2020-12-16-006123-a, яка проводиться Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-13 Царичанка - Магдалинівка - Губиниха (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).

Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Вважаємо, що Тендерна документація у даній зукупівлі не відповідає вимогам ч. 4 ст. 22 Закону, оскільки містить у собі декілька дискримінаційних вимог, які порушують права нашого підприємства.
Дата розгляду скарги27.01.2021, 10:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області отримано рішення від Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1432-р/пк-пз від 27.01.2021р. та №1425-р/пк-пз від 27.01.2021р.. щодо усунення порушень шляхом внесення змін в тендерну документацію по закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-13 Царичанка - Магдалинівка - Губиниха (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ( UA-2020-12-16-006123-a)
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Внести зміни до тендерної документації згідно рішення № №1432-р/пк-пз від 27.01.2021р. та №1425-р/пк-пз від 27.01.2021р.щодо усунення порушень шляхом внесення змін в тендерну документацію по закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-13 Царичанка - Магдалинівка - Губиниха (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ( UA-2020-12-16-006123-a)керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата виконання рішення замовником: 02.02.2021 14:10
Виконана замовником
05.02.2021, 21:07. ID: UA-2020-12-16-006123-a.a3
Скарга до АМКУ
СКАРГА ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
ТОВ «М-Буд Груп» планує прийняти участь у закупівлі під № UA-2020-12-16-006123-a, яка проводиться Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-13 Царичанка - Магдалинівка - Губиниха (окремими ділянками).

Під час підготовки до подання пропозиції наше підприємство виявило декілька дискримінаційних вимог, та подало скаргу до Орану оскарження.
Дата розгляду скарги19.02.2021, 15:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області отримано рішення від Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3130-р/пк-пз від 19.02.2021р. щодо усунення порушень шляхом внесення змін в тендерну документацію по закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-13 Царичанка - Магдалинівка - Губиниха (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ( UA-2020-12-16-006123-a)
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Внести зміни до тендерної документації згідно рішення №3130-р/пк-пз від 19.02.2021р.щодо усунення порушень шляхом внесення змін в тендерну документацію по закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-13 Царичанка - Магдалинівка - Губиниха (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ( UA-2020-12-16-006123-a)керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата виконання рішення замовником: 05.03.2021 12:21
Виконана замовником
05.03.2021, 14:21. ID: UA-2020-12-16-006123-a.c4
Вимога (Скарга)
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ
Шановний Замовнику, 05 березня 2021 12:21 у системі PROZORRO був розміщений Коментар замовника щодо усунення порушення, згідно до якого: «Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області отримано рішення від Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3130-р/пк-пз від 19.02.2021р. щодо усунення порушень шляхом внесення змін в тендерну документацію по закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-13 Царичанка - Магдалинівка - Губиниха (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ( UA-2020-12-16-006123-a) ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Внести зміни до тендерної документації згідно рішення №3130-р/пк-пз від 19.02.2021р.щодо усунення порушень шляхом внесення змін в тендерну документацію по закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-13 Царичанка - Магдалинівка - Губиниха (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ( UA-2020-12-16-006123-a)керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».

Проте при ознайомленні із внесеними змінами стає очевидним, що Замовник ПОВТОРНО не усунув вищенаведене порушення.

Так, оскаржувана вимога документації, а саме: «Ненадання договірної ціни Переможцем, а також ненадання договірної ціни сформованої у відповідності до вимог цієї тендерної документації є відмовою Переможця від підписання договору про закупівлю» не була виключена Замовником з тендерної документації.
У Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3130-р/пк-пз від 19.02.2021р. чітко зазначено, що вищезазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника:
«Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону у разі відмови переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею.
За таких умов, Закон не містить такої підстави відхилення, як неузгодження договірної ціни (кошторису) переможцем.
Слід зазначити, що Документацією не визначено порядок узгодження договірної ціни. За таких умов договір може вважатись неукладеним з незалежних від учасника підстав, зокрема, у разі відмови Замовника отримати договірну ціну саме в паперовому вигляді, узгодити договірну ціну тощо, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника.»

Порушення наших прав пояснюється тією обставиною, що фактично відсутність чіткого та зрозумілого порядку узгодження договірної ціни у Документації призводить до відсутності у Замовника обов’язку «узгоджувати» надану договірну ціну та не позбавляє його можливості заявити про «неузгодження» договірної ціни без будь-яких пояснень та будь-яких причин, що знову ж таки, свідчить про дискримінаційний та протиправний характер Оскаржуваної вимоги.

Згідно ч. 22 ст. 18 Закону «рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються».
Вважаємо, що просте переформулювання Оскаржуваної вимоги без усунення дискримінаційної складової демонструє формальний підхід Замовника до виконання положень ч. 22 ст. 18 Закону, є зловживанням правами та порушенням ч. 4 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

Враховуючи вищевикладене, ПОВТОРНО ВИМАГАЄМО виключити дискримінаційну вимогу, а саме: «Ненадання договірної ціни Переможцем, а також ненадання договірної ціни сформованої у відповідності до вимог цієї тендерної документації є відмовою Переможця від підписання договору про закупівлю» та привести Документацію у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі».
Замовником були внесені зміни згідно рішення АМКУ та оприлюдненні відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Для прозорого та всебічного проведення процедури закупівлі, з метою отримати та оприлюднити обґрунтовані ціни на матеріали, з якими планує працювати майбутній підрядник, Замовник запропонував вимогу надання Переможцем розрахунку договірної ціни. Таким чином, Замовник не вбачає підстав для визначення вищеозначеної вимоги як дискримінаційною. Оскільки, Замовник являється розпорядником державних коштів, в першу чергу він діє в рамках інтересів держави та згідно діючого законодавства України. Просимо Учасника більш детальніші ознайомитись зі змінами до тендерної документації.
Відповідь замовника: 09.03.2021 15:16
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена