Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 02.12.2020 22:51. Дата останніх змін - 02.12.2020 22:51

Канцелярські вироби -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-02-013293-b  
ID 85740c9947744f90a992c226128bf986  
Очікувана вартість закупівлі
12`665.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Файл А4, Файл А5, Плівка для ламінування, Швидкозшивач А4, Швидкозшивач А5, Скотч 300м, Скотч 200м, Папка планка 35ст, Папка планка 65ст, Папка планка 95ст, Скріпки, Папка А4 кнопка, Папка А5 кнопка, Папір А4, Папір кольоровий А4, Картон А4, Ватман А4, Клей ПВА 1л.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ГЛУХІВСЬКИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) "ЖУРАВКА" ГЛУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 12`665.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
02.12.20
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
02.12.20
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня