Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 22.06.2022 14:43. Дата останього редагування моніторингу 02.09.2022 15:12

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2022-06-22-000052  
ID f6aed0a1bb044c9193352d47d8449d25  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
22.06.22
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ОАО «ДСТ№ 2, г. Гомель», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «ШБ АЛЬТКОМ, ТОВ «СУНП «АВТОСТРАДА», ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» установлено порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, стану виконання рішення колегія АМКУ, як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, оприлюднення внесених змін до умов договору, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 15.07.2022 16:56  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 12 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, стану виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Київській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету, що оформлено протоколом від 19.11.2020 № 50В-2-20 (зі змінами від 16.12.2022, від 28.12.2020, від 28.01.2021, та від 29.01.2021), рішення колегії АМКУ від 30.12.2020 № 24175-р/пк-пз, від 30.12.2020 № 24177-р/пк-пз та від 02.04.2021 № 6771-р/пк-пз, тендерні пропозиції ОАО «ДСТ№ 2, г. Гомель», товариств з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»), ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» (далі – ТОВ «ШБ АЛЬТКОМ), «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» (далі – ТОВ «СУНП «АВТОСТРАДА»), «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» (далі – ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ»), «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь») та приватного підприємства «АВТОМАГІСТРАЛЬ» (далі – ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 02.03.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, повідомлення про намір укласти договір від 12.03.2021, договір від 11.05.2021 № 37-21 (далі – Договір), додаткові угоди до Договору від 12.05.2021 № 1 та від 15.02.2022 № 2, повідомлення про внесення змін до договору від 12.05.2021 та від 15.02.2022, пояснення та документи Замовника, надані 11.07.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до вимог пункту 5.2 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема на підтвердження дотримання природоохоронного законодавства, Учасник повинен надати документ, що підтверджує взяття на державний облік щодо об’єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря, видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, виданий уповноваженим органом щодо асфальтобетонного(них) заводу(ів) (виробництва), що буде (уть) використовуватись Учасником в рамках цієї закупівлі. За результатами моніторингу установлено, що у складі тендерних пропозицій ТОВ «СУНП «АВТОСТРАДА» та ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» не надано такий документ, чим не дотримано вимоги підпункту 5.2 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. Водночас Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, зокрема надати вищезазначений документ. Відповідно до вимог частини другої статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Слід зазначити, що вимоги про підтвердження дотримання учасником природоохоронного законодавства не відносяться до кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та не можуть підтверджувати право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. При цьому Замовник установив учасникам ТОВ «СУНП «АВТОСТРАДА» та ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» вимоги про усунення невідповідностей, шляхом надання документів відсутніх у складі тендерної пропозиції учасника, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 02.03.2021 тендерну пропозицію учасника ТОВ «СУНП «АВТОСТРАДА» відхилено з причини не усунення не відповідностей. Однак, на порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ», як таку, що не відповідає іншим вимогам, установленим абзацом третім частини третьої статті 22 цього Закону та уклав з ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» Договір. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тобто Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій. Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. При цьому моніторингом встановлено, що Замовник, зокрема розмістив в електронній системі закупівель учаснику ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (далі – Вимога) за документом, який на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій був відсутній у його складі тендерної пропозиції, зокрема посвідчена власником (Представництво Онур Тааххуг Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті) копія документу, що підтверджує право власності на один ескаватор/навантажувач одноковшового (марки, типу, моделі) KOMATSU WA430-6 2010 року випуску, зазначеного у пункті 2 довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 05.02.2021 № 121/18, чим порушено вимогу підпункту 5.2.2 пункту 5.2 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації. Однак, на порушення пункту 1 частини шістнадцятої статті 29 Закону встановлена Замовником Вимога містить інформацію про документ, який не поданий учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» у складі своєї тендерної пропозиції. Отже, у даному випадку Замовник не мав можливості встановити невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, тому тендерна пропозиція такого учасника підлягала відхиленню у відповідності до підстав, визначених статтею 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин. Водночас на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, передбаченими статтею 16 Закону, та допустив її до аукціону. Моніторингом установлено, що відповідно до підпункту 5.2.2.2 пункту 5.2 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу, що Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. Відповідно до наказу Мінстату України від 29.12.1995 № 352 передбачено типову форму №ОЗ-6 (інвентарна картка обліку основних засобів) в розділі «Коротка індивідуальна характеристика об'єкта» записуються тільки основні якісні та кількісні показники основного об'єкта, а також найважливіші прибудови, пристосування та приналежності, що відносяться до нього, обмежуючись двома-трьома найбільш важливими для даного об'єкта якісними показниками виключаючи дублювання даних, що є на підприємстві (організації), технічної документації на даний об'єкт. Водночас у складі тендерних пропозицій учасників ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТОВ «Автомагістраль-Південь» інвентарна картка обліку основних засобів ПАТ «Броварсьек шляхо-будівельне управління № 50» на асфальтобетонний завод (асфальтозмішувальна установка ДС-168) не містить короткої інформації щодо індивідуальних характеристик об’єкту (найменування конструктивних елементів та інших ознак, що характеризують об’єкт) як це передбачено за типовою формою №ОЗ-6, затвердженою наказом Мінстату України від 29.12.1995 № 352, чим не дотримано вимоги підпункту 5.2.2.2 пункту 5.2 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТОВ «Автомагістраль-Південь», як такі, що не відповідають кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, та допустив їх до аукціону. Водночас у складі тендерної пропозиції учасника ОАО «ДСТ№ 2, г. Гомель» інвентарна картка обліку основних засобів ПАТ «Асфальтобетонний завод» на асфальтобетонний завод (асфальтозмішувальна установка ASKOM VS ЗТ) не містить найменування заводу-виготовлювача та короткої інформації щодо індивідуальних характеристик об’єкту (найменування конструктивних елементів та інших ознак, що характеризують об’єкт) як це передбачено за типовою формою №ОЗ-6, затвердженою наказом Мінстату України від 29.12.1995 № 352, чим не дотримано вимоги підпункту 5.2.2.2 пункту 5.2 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ОАО «ДСТ№ 2, г. Гомель», як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, та допустив її до аукціону. Водночас у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СУНП «АВТОСТРАДА» інвентарна картка обліку основних засобів на асфальтобетонний завод (КДЬ 2067 асфальтозмішувальна установка № 8) не містить короткої інформації щодо індивідуальних характеристик об’єкту (найменування конструктивних елементів та інших ознак, що характеризують об’єкт) як це передбачено за типовою формою №ОЗ-6, затвердженою наказом Мінстату України від 29.12.1995 № 352, чим не дотримано вимоги підпункту підпункту підпукту 5.2.2.2 пункту 5.2 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ШБ АЛЬТКОМ» інвентарна картка обліку основних засобів ТОВ «АБЗ-1» на асфальтобетонний завод (КДЬ 2067 асфальтозмішувальна установка № 8) не містить короткої інформації щодо індивідуальних характеристик об’єкту (найменування конструктивних елементів та інших ознак, що характеризують об’єкт) як це передбачено за типовою формою №ОЗ-6, затвердженою наказом Мінстату України від 29.12.1995 № 352, чим не дотримано вимоги підпункту підпункту 5.2.2.2 пункту 5.2 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ШБ АЛЬТКОМ» як такої, що не відповідала кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, та допустив її до аукціону.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 15.07.2022 16:56  
Документи    

Інформація щодо оскарження у суді

Опис Позовна заява  
Законодавство Закон України "Про публічні закупівлі" Стаття закону: 8.10 Версія законодавства: 2020-04-19  
Дата публікації 01.08.2022 14:28  
Дата створення 01.08.2022 14:28  
Дата відкриття провадження 18.08.2022  
Номер відкриття провадження 640/11810/22  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі за № оголошення UA-2020-11-19-002535-b Служба автомобільних доріг у Київській області (далі – Замовник) розглянула Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам’янка на ділянці км 65 + 900 - км 79 + 950, Київська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-19-002535-b) та надає аргументовані заперечення: 1. Стосовно питання першого щодо порушення Замовником вимог ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон). Відповідно до п. 1.1 ч. 1 Розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в самій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Згідно з ч. 2 ст. 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням ч. 4 ст. 5 Закону, якою встановлено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у ч. 1 ст. 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. З огляду на зазначене, однією із вимог замовника було надання учасниками документів для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям згідно п. 5.2 ч. 5 Розділу ІІІ тендерної документації. Ця частина Розділу тендерної документації містить перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, зокрема, учасник повинен надати інформацію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у тому числі наявність асфальтобетонного заводу разом з підтвердженням дотримання природоохоронного законодавства. Учасник повинен надати документ, що підтверджує взяття на державний облік щодо об’єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря, видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, виданий уповноваженим органом щодо асфальтобетонного(них) заводу(ів) (виробництва), що буде(уть) використовуватись учасником у рамках цієї закупівлі. Під час розгляду тендерних пропозицій учасників – Товариства з обмеженою відповідальністю «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» (далі – ТОВ «СП «АВТОСТРАДА») та Приватного підприємства «Автомагістраль» (далі – ПП «Автомагістраль»), замовником було виявлено невідповідності в документах тендерної пропозиції, які підтверджують дотримання природоохоронного законодавства у зв’язку з використанням об’єкту (асфальтобетонного заводу), який справляє або може справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону (ч. 16 ст. 29 Закону). Керуючись ч.16 ст. 29 Закону, замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей. Таким чином, замовником правомірно розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що підтверджують відповідність учасників процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, встановленим у п. 5.2 ч. 5 Розділу ІІІ тендерної документації та ніяким чином не порушено абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. Закону в частині відхилення тендерної пропозиції Учасника - ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ», як такої, що не відповідає іншим вимогам, установленим абз. 3 ч. 3 ст. 22 цього Закону та за результатами проведення закупівлі уклавши з ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» Договір. 2. Стосовно питання другого щодо порушення Замовником вимог абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону. Відповідно до ч.1 ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно вимоги пп.5.2.2 п.5.2 ч.5 Розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження зазначеної інформації щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), Учасником – Товариством з обмеженою відповідальністю «ОНУР Конструкціон Інтернешнл» у складі пропозиції надане документальне підтвердження щодо права власності своєї та залученої техніки. Розглянувши подані документи на відповідність одного з кваліфікаційних критеріїв встановлених умовами тендерної документації та відповідно до ст. 16 Закону, Замовником було виявлено, що Учасник – ТОВ «ОНУР Конструкціон Інтернешнл» не завантажив свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів Навантажувач/KOMATSU/WA430-6/2010р.в. – 1св. Із введенням у дію нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» в Учасників з’явилося право та можливість виправити невідповідності тендерної пропозиції протягом 24 годин. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно з ч. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі - ТОВ «ОНУР Конструкціон Інтернешнл» виправив невідповідність в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до абз. 2 ч. 9 ст. 26 Закону, Замовник розглянув подану тендерну пропозицію з урахуванням виправлення учасником виявлених невідповідностей. Оскільки, Законом передбачена можливість виправлення учасником процедури закупівлі невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій, то Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням уточнених або нових документів, що були завантажені учасником через електронну систему закупівель протягом 24 годин та самостійно приймає рішення щодо їх відповідності вимогам, встановлених в тендерній документації. З огляду на зазначене, Замовник не порушив вимоги абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону та не мав права відхиляти тендерну пропозицію ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, передбаченими статтею 16 Закону. 3. Стосовно питання третього щодо порушення Замовником абз. 2 п. 1 с. 1 ст. 31 Закону. Щодо недотримання вимоги підпункту 5.2.2.2 пункту 5.2 частини 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасниками – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «Автомагістраль-Південь», ОАО «ДСТ№2, г.Гомель», ТОВ «СУНП «АВТОСТРАДА» та ТОВ «ШБ АЛЬТКОМ» повідомляємо наступне. Згідно вимоги підпункту 5.2.2.2 пункту 5.2 частини 5 Розділу ІІІ Тендерної документації «Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України». Відповідно до наказу Міністерства статистики України від 29.05.1995 № 352 «Про затвердження типових форм первинного обліку» інвентарна картка обліку основних засобів (форма № ОЗ-6) застосовується для обліку всіх видів основних засобів, а також для групового обліку однотипних об’єктів основних засобів, що надійшли в експлуатацію в одному календарному місяці та таких, що мають одне і те ж виробничо-господарське призначення, технічну характеристику та вартість. Інвентарна картка ведеться в бухгалтерії на кожний об’єкт чи групу об’єктів. У випадку групового обліку картка заповнюється шляхом позиційних записів окремих об’єктів основних засобів. Форма заповнюється в одному примірнику на основі «Акта (накладної) приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів» (форма №ОЗ-1), технічної та іншої документації. Підставою для відміток про вибуття об’єктів основних засобів при передачі їх іншому підприємству (організації), а також про переміщення в середині підприємства є «Акт (накладна) приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів» (форма № ОЗ-1); при списанні об’єкта основних засобів внаслідок старіння чи зносу – «Акт на списання основних засобів» (форма № ОЗ-3). Записи про закінчення роботи по добудові, дообладнанні, реконструкції та модернізації, ремонту об’єкта ведуться в картці на підставі «Акта приймання-здачі відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів» (форма № ОЗ-2). В розділі «Коротка індивідуальна характеристика об’єкта» записуються тільки основні якісні та кількісні показники основного об’єкта, а також найважливіші прибудови, пристосування та приналежності, що відносяться до нього, обмежуючись двома-трьома найбільш важливими для даного об’єкта якісними показниками виключаючи дублювання даних, що є на підприємстві (організації), технічної документації на даний об’єкт. В складі тендерних пропозицій вищезазначених Учасників надано інвентарні картки, які містять коротку індивідуальну характеристику об’єкта, а саме: його основні якісні та кількісні показники. Таким чином Учасники ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «Автомагістраль-Південь», ОАО «ДСТ№2, г.Гомель», ТОВ «СУНП «АВТОСТРАДА» та ТОВ «ШБ АЛЬТКОМ» у повній мірі виконали вимоги підпункту 5.2.2.2 пункту 5.2 частини 5 Розділу ІІІ Тендерної документації, в частині надання у складі своїх тендерних пропозицій карток обліку основних засобів за типовою формою № ОЗ-6 власника асфальтобетонних заводів (асфальтозмішувальних установок) та є такі, що не являються власниками даних заводів і мають заключені договори поставки саме з власниками заводів, при цьому Учасник жодним чином не може впливати на організацію ведення обліку основних засобів власника асфальтобетонних заводів (асфальтозмішувальних установок). Відповідно до вищенаведеного Замовник не порушив вимоги абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону та не мав права відхиляти тендерні пропозиції ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «Автомагістраль-Південь», ОАО «ДСТ№2, г.Гомель», ТОВ «СУНП «АВТОСТРАДА» та ТОВ «ШБ АЛЬТКОМ», як такі, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, передбаченими статтею 16 Закону. З огляду на висновок про результати моніторингу закупівлі за № оголошення UA-2020-11-19-002535-b, Служба автомобільних доріг у Київській області відповідно до норм абз. 2 п.8 статті 8 Закону інформує Державну аудиторську службу України щодо неможливості в межах законодавства виконання такого зобов’язання замовника щодо усунення виявленого порушення у встановленому законом порядку. Ураховуючи аналіз норми чинного законодавства та документальні матеріали щодо здійснення зазначеної вище процедури закупівлі Служба автомобільних доріг у Київській області не погоджується з оприлюдненою Державною аудиторською службою України інформацією та вимогами щодо зобов’язання здійснити заходи щодо усунення порушень в межах законодавства щляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, і вважає зазначений висновок і зобов’язання такими, що суперечать нормам чинного законодавства, як в частині матеріального, так і процесуального права, а відтак є передчасними і незаконними, а також такими, що порушують, як суспільні і державні інтереси, так і законні права та інтереси Служби автомобільних доріг у Київській області. Висновок Державної аудиторської служби України відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» буде оскаржено в судовому порядку на підставі та в терміни, визначені у статті 8 Закону.  
Дата редагування  
Дата створення 21.07.2022 12:19  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.06.2022 № 112 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 44 UA-2020-11-19-002535-b 19.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 22.06.2022 00:00  
Дата публікації 22.06.2022 15:44  
Дата створення 22.06.2022 15:44  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40165856  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 485-17-99
opanashchuk.monitoryng@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40165856  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 485-17-99
lozumirska.monitoryng@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 22.06.2022 15:44 - 16.07.2022 00:00  
Дата публікації висновку про результати 15.07.2022 16:56 - 30.07.2022 00:00