Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.11.2020 14:31. Дата останніх змін - 08.04.2021 11:12

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам’янка на ділянці км 52 + 935 - км 65 + 900, Київська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-19-009846-c  
ID af6663eccd724d8a845235eadfc0cf23  
Очікувана вартість закупівлі
572`630`062.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до Тендерної документації.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 572`630`062.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 2`863`150.31 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 2`863`150.31 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
19.11.20
Період уточнень
до 29.01.21
Період оскаржень
до 04.02.21
Подання пропозицій
до 08.02.21
Прекваліфікація
з 08.02.2021
Оскарження прекваліфікації
до 15.03.2021
Аукціон
16.03.21
Кваліфікація переможця
з 16.03.21
Пропозиції розглянуті
19.03.21
Завершена
08.04.21
10.12.2020, 13:36
Досвід виконання аналогічного договору
Загальне запитання щодо оголошення
Щодо пункту 4 «Відомості розрахунку ключових (основних) робіт складена відповідно до технічного завдання (Додатку №11 до цієї тендерної документації», що відноситься до облаштування тротуарів:
Згідно п.4.1.28 ДСТУ Б А.1.1-100:2013 Основним елементом автомобільної дороги є проїзна частина. Тротуари не відносяться до основних елементів автомобільної дороги.
Згідно п.12.2 ДБН В.2.3-4:2015 до пішохідних доріжок та тротуарів не вимагається обов’язкове мощення тротуарів фігурними елементами мощення.
п.5.2.1 Тендерної документації вимагає документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах державного значення I та/або II технічної категорії. Виходячи з багаторічного досвіду робіт як в Україні, так і на міжнародних проектах, при виконанні робіт на автомагістралях згаданих вище категорій, роботи з покриття фігурними елементами мощення не зустрічались. Також, виходячи з багаторічного досвіду участі у тендерних процедурах ЄБРР і Світового Банку, подібний тип робіт не є обов’язковою вимогою при подачі тендерної документації на аналогічні об’єкти.
Згідно п.4 Статті 5 Закону про публічні закупівлі «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників» вважаємо п.4 «Відомості розрахунку ключових (основних) робіт складена відповідно до технічного завдання (Додатку №11 до цієї тендерної документації» таким, який не відповідає духу Закону і не забезпечує ефективне та прозоре здійснення закупівель і просимо переглянути його та прибрати з тендерної документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.12.2020, 12:03)
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що до даної вимоги тендерної документації Замовником в найближчий час будуть внесені зміни.
28.01.2021, 21:10
Аналогічний досвід виконання робіт
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник! Стосовно п. 2 Відомості розрахунку обсягу ключових (основних) робіт складеної відповідно до технічного завдання (Додатку №11 до цієї тендерної документації), далі Відомість.
У п. 2 є вимога до «Влаштування дренуючого шару при поширенні дорожнього одягу – 81200 м2.»
Відповідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Також згідно п.4.5.3. діючих Методичних рекомендацій з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015, одним з кваліфікаційних критеріїв, по якому учаснику необхідно надати підтвердження, є наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічним є договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі).
Хочемо звернути вашу увагу на те, що таке точне формулювання критерію може зашкодити добросовісній конкуренції та рівному ставленню до учасників, так як:
• Згідно п. 6.1.2 та 6.3.2 ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги» «дренуючі прошарки» відносяться до Земляного полотна.
• Згідно п. 5.2.1 ГБН Г.1-218-182:2011 «Види ремонтів та перелік робіт» при капітальному ремонті роботи, що забезпечують стійкість земляного полотна, такі як улаштування дренажів, відносяться до п. 5.2.1 Земляне полотно та водовідведення.
• Технологія робіт по зведенню земляного полотна і улаштуванню дренуючих прошарків нічим не відрізняється, окрім як, для дренуючих прошарків мають використовуватись грунти з коефіцієнтом фільтрації не менше ніж 0,5 м/добу. Також роботи при поширенні дорожнього одягу нічим технологічно не відрізняються від робіт по влаштуванню дорожнього одягу.
• У звітних формах (КБ2в), частіше, влаштування дренуючого шару звучить як «Влаштування основи з…».
Виходячи з вищенаведеного, влаштування дренуючих шарів є не що інше, як влаштування основи з різних матеріалів (земля, пісок, тощо).
Також звертаємо вашу увагу на те, що розмірність улаштування дренуючого шару наведена в метрах квадратних, що не може точно відобразити реальну кількість виконаних підрядником таких робіт, адже товщина дренуючого шару закладається у проект згідно розрахунку. Таким чином чим більша товщина шару, тим менша його площа.
Просимо вас змінити умови пункту 2 Відомості таким чином, щоб для підтвердження досвіду робіт з «Влаштування дренуючого шару при поширенні дорожнього одягу» можна було використовувати роботи зі зведення грунтових основ чи основ дорожнього одягу.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.01.2021, 16:06)
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що згідно до ДБН В.2.3-4:2015 (зі змінами), Розділ 1 Сфера застосування дані норми встановлюють технічні вимоги до нового будівництва та реконструкції автомобільних доріг загального користування. Предметом закупівлі є капітальний ремонт автомобільної дороги. Тому вимоги п.6.1.2 та п.6.3.2 зазначеного ДБН не можна застосовувати у цьому випадку.
Вимоги п. 5.2.1 ГБН Г.1-218-182:2011 «Види ремонтів та перелік робіт» насправді стосуються стійкості земляного полотна, тому що ставлять вимоги до споруд (дренажів), що влаштовуються для пониження рівня грунтових вод та, як наслідок, осушення земляного полотна автомобільної дороги. Предметом закупівлі передбачено влаштування дренуючого шару дорожнього одягу, що є окремим елементом конструкції автомобільної дороги. Дренуючий шар дорожнього одягу не є його основою, а відноситься до категорії додаткових шарів.
Виходячи з зазначеного, п.2 Відомості розрахунку обсягу ключових (основних) робіт «Влаштування дренуючого шару при поширенні дорожнього одягу» не може бути замінений на досвід робіт зі зведення грунтових основ чи основ дорожнього одягу.