Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 23.10.2020 18:03. Дата останніх змін - 10.01.2021 00:02

«Будівництво загальноосвітньої школи I-III ступенів по вул. Коцюбинського в с. Чайки Петропавлівсько-Борщагівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області.» (код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-23-006455-c  
ID 3bcd26e2da314f3aab3baf1ada422140  
Ідентифікатор плану UA-P-2020-10-23-003043-b  
Очікувана вартість закупівлі
316`256`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

На 2020 рік передбачено фінансування в сумі 3 000 000.00 грн

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ПЕТРОПАВЛІВСЬКО-БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 316`256`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`581`280.00 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 1`400`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  
Закупівля оголошена
23.10.20
Період уточнень
до 29.11.20
Період оскаржень
до 05.12.20
Подання пропозицій
до 09.12.20
Прекваліфікація
з 10.12.2020
Оскарження прекваліфікації
Торги відмінено
10.01.21
30.10.2020, 08:19. ID: UA-2020-10-23-006455-c.c1
Вимога (Скарга)
вимога змін
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом
недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати
дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не
повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації
учасників.
Вами встановлена дискримінаційна вимога щодо надання аналогічного договору виконання робіт вартістю в цілому по одному об’єкту не менше 75% від очікуваної вартості цього тендеру). За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, вартість яких становить не менше 75% від вартості пропозиції учасника (що є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників).
Виходячи з практики оскаржень учасниками, рішеннями АМКУ такі вимоги визнані дискримінаційними. Вимагаємо негайно внести зміни до тендерної документації, прибрати вимогу щодо надання аналогічного договору варттість якого має бути не менше 75 % від суми пропозиції за даною закупівлею.
Із Вашої відповіді учаснику, що вже вимагав прибрати дані вимоги, залишається не зрозумілим чому Ви посилаєтесь на рішення АМКУ яке стосується відсотків щодо виконання робіт по аналогічному договору а не відсотків по вартості аналогічного договору. Ваша відповідь також свідчить про вимогу надання підтвердження виконання робіт (Актів) по договору на 75 відсотків від суми договору. Тому, якщо Ви вимагаєте виконання робіт по аналогічному договору не менше ніж 75 % від суми договору, варто написати це у зрозумілій формі, а якщо це всетаки вимога надання аналогічних договорів вартість яких не менше 75% то це дискримінаційні вимоги, які порушують закон і підлягають видаленню із тендерних вимог.
Відповідно до умов тендерної документації аналогічним договором (договорами) є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт, аналогічних за предметом закупівлі (будівництво нової будівлі, або реконструкцію будівлі із виконанням робіт вартістю в цілому по одному об’єкту не менше 75% від очікуваної вартості цього тендеру). Згідно частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом договору (договорів). Таким чином законодавство містить вимогу щодо виконання аналогічного договору, а не вимогу щодо наявності укладеного договору. Зважаючи на наявність кваліфікаційного критерію щодо досвіду виконання аналогічного договору нами і встановлено дану вимогу тендерної документації. Законодавством не встановлено заборону вимагання замовником досвіду саме виконання аналогічного договору (а не укладення) як на 100% так і на 75% від очікуваної вартості предмета закупівлі. При цьому просимо звернути увагу на позицію органу оскарження, сформовану в рішенні АМКУ по процедурі закупівлі UA-2019-10-30-000794-а. При встановленні вимоги щодо аналогічного договору Замовником також взято до уваги практику АМКУ, відповідно до якої не вважається дискримінаційною умовою вимога в тендерній документації, щодо підтвердження аналогічним договором (договорами) обсягу робіт зазначеного в технічному завданні до тендеру, що проводиться. Зокрема така практика АМКУ відображена в рішенні по процедурі закупівлі № UA-2020-07-17-003813-c де скаржником зазначалось про дискримінаційну вимогу в частині підтвердження на 100% обсягу виконання робіт зважаючи на те, що ним могло бути підтверджено виконання на 99,7% . Антимонопольний комітет не визнав дану вимогу дискримінаційною. Замовником розглядалось питання формулювання вимоги щодо обсягів робіт, які повинні бути відображені в аналогічному договорі (дані види робіт відображено в Додатку 2 Тендерної документації). Проте зважаючи на те, що при такій ситуації досить складно буде учасникам підтвердити обсяги робіт зазначені в Додатку 2, зважаючи на специфіку будівництва різних об’єктів і види робіт по ним, нами і було прийнято рішення про надання в складі пропозиції аналогічного договору (договорів) вартістю не менше 75% від очікуваної вартості закупівлі. Встановлення даної вимоги направлено перш за все на прийняття участі в процедурі закупівлі учасників, які мають досвід будівництва об’єктів, які за складом робіт (виходячи з вартості) співвідносяться з об’єктом, що планується збудувати згідно цієї процедури закупівлі в досить стислі строки до 30.06.2023 року. Таким чином зазначені умови тендерної документації сформовані з урахуванням проектно-кошторисної документації на будівництво зазначеного об’єкту, що є предметом закупівлі, з урахуваннями положень Закону України «Про публічні закупівлі» та останньої практики розгляду Антимонопольного комітету України подібних питань.
Відповідь замовника: 03.11.2020 14:09
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
01.11.2020, 17:50. ID: UA-2020-10-23-006455-c.c2
Вимога (Скарга)
ВИМОГА
Шановний Замовник.
Тендерна документація містить вимогу, яка за рішеннями АМКУ визнана дискримінаційною. Відповідно до умов тендерної документації передбачено, що на підтвердження фінансової спроможності учасник надає баланс та звіт про фінансові результати за 2018 та 2019 роки. Цими документами учасники повинні підтвердити обсягу річного доходу (виручки), за кожен зазначений рік, не менше 25% від очікуваної вартості цієї процедури закупівлі.
Частина друга статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає що замовник має право встановити такий кваліфікаційний критерій, як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. На разі , тендерна документація містить вимогу яка обмежує права учасників в часі – а саме надання звітності за 2018 -2019 рік, яка має підтвердити обсяг річного доходу (виручки), за кожен зазначений рік, не менше 25% від очікуваної вартості цієї процедури закупівлі.
Встановлення Замовниками обмежень в часі щодо надання фінансової звітності за певні роки, встановлення обмежень в часі щодо надання аналогічних договорів за конкретні роки, надання відгуків обмежених в часі їх дійсності - є дискримінаційними вимогами.
Чому встановлено за 2018, 2019 рік, а не 2014, 2019, чи будь який інший рік? Можливо учасник саме в зазначений період мав меншу виручку ніж 25% , а в інший рік він мав більше 50%, що свідчить про позитивні кваліфікаційні критерії.
На разі такі обмежені вимоги за рішеннями АМКУ скасовуються, в деяких випадках за практикою АМКУ обмеження в часі залишають без змін коли така вимога не обмежена певними роками а надається право учаснику надати фінансові результати за 2 будь-які роки з 2014-2019р., в разі доведення Замовником такої необхідності.
Вимагаємо внести зміни до ТД виключити обмеження щодо надання фінансової звітності за 2018-2019р. або вимогу що фінансова звітність за вказані роки має бути не менше 25%.....
В разі залишення зазначених дискримінаційних вимог, будемо звертатися до АМКУ.
Відповідно до умов тендерної документації передбачено, що на підтвердження фінансової спроможності учасник надає баланс та звіт про фінансові результати за 2018 та 2019 роки. Цими документами учасники повинні підтвердити обсяг річного доходу (виручки), за кожен зазначений рік, не менше 25% від очікуваної вартості цієї процедури закупівлі. Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право встановити такий кваліфікаційний критерій, як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Згідно частини третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Таким чином замовник має право встановити наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю в обсязі не більше 100% обсягу річного доходу (виручки) ніж очікувана вартість предмета закупівлі. При цьому часовий період отримання річного доходу законодавством не обмежується. З метою збільшення конкуренції, і в той же час, з метою забезпечення виконання договору, нами і встановлено вимогу підтвердження обсяг річного доходу (виручки), за кожен зазначений рік (за 2018 та 2019 роки), не менше 25% від очікуваної вартості цієї процедури закупівлі, що складе не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі.
При цьому слід зазначити, що визнання умов тендерної документації дискримінаційними визначається в розрізі до кожного суб’єкта, а не взагалі.
Зважаючи на зазначене, вимога не підлягає задоволення, а тендерна документація залишається без змін.
Відповідь замовника: 04.11.2020 16:17
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
11.11.2020, 12:15. ID: UA-2020-10-23-006455-c.c3
Вимога (Скарга)
Вимога щодо Додатку 2 до Тендерної документації
Відповідно до умов Тендерної документації:

Розділ 3 п.6.3: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
1) перелік та обсяги робіт згідно з Технічною специфікацією, викладеною в додатку 2 до тендерної документації;
2) відомості про матеріальні ресурси: матеріали, вироби і конструкції та технічні ресурси: будівельні машини і механізми, які необхідні для виконання робіт, у відповідності до Технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації).

Розділ 5 п.2.6: «Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до технічної специфікації, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання робіт, технічною експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці.»

Повідомляємо, що в процесі аналізу Додатку 2 до Тендерної документації «Технічна специфікація», виявлено повну відсутність специфікації та об’ємів робіт на загально будівельні роботи основної будівлі загальноосвітньої школи, а саме: стіни, плити перекриття, фасади, вікна, двері, підлоги, оздоблення приміщень та інші роботи, що можуть бути передбачені Проектною документацією.

Оскільки Технічна специфікація не має зазначеної вище інформації, а Проектна документація не є частиною Тендерної документації учасник не в змозі оцінити специфікацію, об’єм та технологію виконання робіт і, як наслідок, визначити Ціну тендерної пропозиції з використанням конкретних матеріалів і конструкцій.

Просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації та надати Технічну специфікацію на повний комплекс робіт, що визначається Проектною документацію.

Просимо Замовника доповнити Тендерну документацію та надати Проектну документацію для визначення технології виконання робіт, конкретних матеріалів і конструкцій необхідних для виконання робіт.
На вимогу щодо доповнення Тендерної документації та надання Проектної документації для визначення технології виконання робіт, конкретних матеріалів і конструкцій необхідних для виконання робіт повідомляємо наступне.
В Додатку 2 тендерної документації розміщено відомість обсягів робіт та підсумкова відомість робіт. Дані документи повністю відображають інформацію, що є в проектно-кошторисній документації, яка пройшла експертизу відповідних органів. Інші документи, які б містили інформацію про обсяги робіт та матеріали в складі проектно-кошторисної документації, відсутні.
Таким чином надати додаткову інформацію не маємо можливості.
Перевірити відповідність відомості обсягів робіт та підсумкової відомості робіт, розміщених в Додатку 2 тендерної докумен6тації, проектно-кошторисній документації на зазначений об’єкт, можна в робочий час за адресою Замовника (Київська область обл., село Петропавлівська Борщагівка, вул.Ярослава Мудрого,1-А) у осіб відповідальних за проведення процедури закупівлі.
Відповідь замовника: 16.11.2020 16:36
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду