Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 13.11.2020 14:22. Дата останього редагування моніторингу 22.12.2020 16:58

Дані автоматичних індикаторів ризиків. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

ID моніторингу UA-M-2020-11-13-000027  
ID 7f8f9586bcca4d1ca48f882cb3633ae5  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Моніторинг опубліковано
13.11.20
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо опублікованого оголошення про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС"» установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.  
Дата публікації 07.12.2020 15:53  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 03 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Служби автомобільних доріг у Волинської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію із змінами, затверджену рішеннями тендерного комітету від 09.09.2020 № 383 та від 18.09.2020 №400 (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальнісьтю "СЕА Електротехніка" (далі – ТОВ "СЕА Електротехніка"), товариства з обмеженою відповідальнісьтю "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" (далі – ТОВ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС"), протокол розгляду тендерних пропозицій від 19.10.2020, повідомлення про намір укласти договір від 26.10.2020, договір про закупівлю від 13.11.2020 року № 01.3/60/20. Проведеним моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" не відповідає умовам тендерної документації. Згідно вимог підпункту 1.1.11 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «Розрахунками вартості (ціни) тендерної пропозиції: Вартість (ціна) тендерної пропозиції учасника на виконання робіт (послуг) – це договірна ціна на ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту -влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-19 Доманове (на м. Брест)-Ковель-Чернівці-Тереблече(на м.Бухарест) на ділянці км 127+250—км 128+100 (45233142-6 Ремонт доріг) відповідно до вимог Додатку №3, за яку учасник згоден виконати запропоновані роботи. Розрахунки договірної ціни повинні бути виконані з використанням будь-якого рекомендованого Мінрегіоном програмного комплексу, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення. Вид договірної ціни - динамічна. Визначення вартості послуг проводиться згідно із СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання». Динамічна договірна ціна на момент складання розраховується на підставі: - відомості обсягів надання послуг (Додаток №3); - ресурсних елементних кошторисних норм СОУ 42.1-37641918-034:2018, СОУ 42.1-37641918-035:2018, СОУ 42.1-37641918-064:2019, СОУ 42.1-37641918-071:2018, СОУ 42.1-37641918-082:2018, СОУ 45.2-37641918-022.1:2012; СОУ 45.2-37641918-022.2:2012, ДСТУ Б Д.2.2-2012, ДСТУ Б Д.2.4-2012». У складі тендерної пропозиції учасником торгів ТОВ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" надано Відомість джерел поставки основних матеріалів за №576 від 09.10.2020. У відомості вказано, що учасник ТОВ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" буде здійснювати поставку асфальтобетонних сумішей для нижніх шарів крупнозернистої тип А, марка 1 та щебенево-мастикового асфальтобетонна суміш ЩМА-15 з м. Київ (ТОВ «Сварог») на відстань перевезення 422 км. Однак, згідно вимог ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п.20.8.2 ДБН, відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші від місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ до місця поставки не повинна перевищувати 150 км або не більше 3 годин перевезення до об’єкту надання послуг/виконання робіт. Таким чином, пропозиція учасника ТОВ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" не відповідає вимогам підпункту 1.1.11 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині дотримання граничної відстані щодо перевезення асфальтобетонної суміші. Відповідно до пункту 3 Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатку 2 тендерної документації «Аналогічним договором вважається повністю виконаний договір (ри) з будівництва (влаштування, реконструкції, ремонту) протягом 2018-2020 років дорожніх інформаційних систем (метеостанції, інформаційні табло) та/або систем відеоспостереження за рухом та/або автоматизованого керування рухом та/або систем вагового контролю на транспорті та/або систем зовнішнього освітлення, електроживлення та їх елементів, враховуючи основні види робіт згідно з технічним завданням тендерної документації». На виконання зазначеної вимоги учасником ТОВ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" у складі тендерної пропозиції надано договір про закупівлю робіт за державні кошти №37/19 від 24.07.2019 з Реконструкції системи світлосигнального обладнання аеропорту Кіровоград, що не є аналогічним договором згідно вищевказаного тлумачення аналогічного договору зазначеного в тендерній документації. Отже, не підтвердивши наявність виконаного аналогічного договору учасник ТОВ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" не підтвердив наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що не відповідає вимогам пункту 3 Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатку 2 тендерної документації в зазначеній частині. Таким чином, моніторингом установлено, що на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС"», як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та допустив її до оцінки. Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків (RISK1-5_2) не підтверджено.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 07.12.2020 15:53  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Аналогічним договором вважається повністю виконаний договір(ри) з будівництва (влаштування, реконструкції, ремонту) протягом 2018-2020 років дорожніх інформаційних систем (метеостанції, інформаційні табло) та/або систем відеоспостереження за рухом та/або автоматизованого керування рухом та/або систем вагового контролю на транспорті та/або систем зовнішнього освітлення, електроживлення та їх елементів, враховуючи основні види робіт згідно з технічним завданням тендерної документації. Учасник ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС» для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надає аналогічний договір №37/19 від 24.07.2019 року укладений з Льотною академією національного авіаційного університету за результатами закупівлі за № UA-2019-06-11-000566-b Електромонтажні роботи («Реконструкція системи світлосигнального обладнання аеродрому «Кіровоград» Кіровоградська обл., м.Кропивницький, вул. Добровольського, 1») Відповідно до пункту 21 частини першої ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Пунктом 22 частини першої ст.1 даного закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок визначення предмета закупівлі регламентується Наказом Мінекономрозвитку №708 від 15.04.2020 р. Відповідно до пункту 3 даного наказу - предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Враховуючи вище викладене наданий учасником ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС» договір №37/19 від 24.07.2019 є аналогічним за предметом закупівлі, а визначений Льотною академією національного авіаційного університету код закупівлі ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (аналогічний договір учасника) включає зокрема послуги з систем зовнішнього освітлення, електроживлення та їх елементів, а виконанні роботи за даним аналогічним договором, що підтверджується актами виконаних робіт учасника ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС» згідно яких вони в значній мірі збігаються з основними видами робіт згідно з технічним завданням тендерної документації замовника. Додатково відповідно до вимог частини 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в складі тендерної пропозиції Учасники надають відомість джерел поставки основних матеріалів, згідно встановленої форми Додатку №5. У складі тендерної пропозиції учасником торгів ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС» надано Відомість джерел поставки основних матеріалів за №576 від 09.10.2020, яка відповідає встановленим вимогам. У відомості вказано, що учасник ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС» буде здійснювати поставку асфальтобетонних сумішей, однак, в тендерній документації відсутні вимоги щодо необхідності постачання асфальтобетонних сумішей у відповідності нормативним вимогам, відстані перевезень суміші та атестації виробництва асфальтобетонних сумішей. Рішення замовника про відхилення тендерних пропозицій учасника може базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко та однозначно були прописані в документації. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника відповідала вимогам тендерної документації, у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС».  
Дата редагування  
Дата створення 22.12.2020 16:56  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.11.2020 № 51-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 13.11.2020 № 51-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-09-09-003113-a від 09.09.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Дані автоматичних індикаторів ризиків та інформація, отримана від громадських обʾєднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 13.11.2020 00:00  
Дата публікації 13.11.2020 15:01  
Дата створення 13.11.2020 15:01  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913671  
Адреса організації Ukraine, Волинська, Луцьк  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.) 
+38 (0 95) 646-15-30
vitalik_priymatchuk@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 13.11.2020 15:01 - 05.12.2020 00:00  
Дата публікації висновку про результати 07.12.2020 15:53 - 22.12.2020 00:00