Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 24.09.2020 15:30. Дата останього редагування моніторингу 02.05.2024 11:42

Дані автоматичних індикаторів ризиків

ID моніторингу UA-M-2020-09-24-000025  
ID 8b595730c0ff4546a727ad1823b5aed0  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
24.09.20
Завершено

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Миколаївбудцентр», «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», «AzVirt MMC», ТОВ «ШБУ-77», ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТ», ТОВ «Автомагістраль-Південь», своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозицій переможця– порушень не установлено.  
Тип виявленого порушення Інформація відсутня  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель -  
Дата публікації 12.10.2020 14:13  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 12 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозицій переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 23.06.2020 №342; тендерні пропозиції ТОВ «Миколаївбудцентр», «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», «AzVirt MMC», ТОВ «ШБУ-77», ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТ», ТОВ «Автомагістраль-Південь»; протокол розгляду тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 11.09.2020 № 458; повідомлення про намір укласти договір від 11.09.2020; договір про закупівлю від 22.09.2020 № 133-09/20; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 12.08.2020 № 15465-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі з питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель Замовником щодо тих порушень, обставин та підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK1-5-2 (розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом граничних значень під час проведення відкритих торгів на закупівлю робіт), в ході моніторингу не підтверджено.  
Виявлено порушення (так/ні) ПОРУШЕННЯ НЕ ВИЯВЛЕНІ  
Дата створення 12.10.2020 14:13  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.09.2020 № 34 Ужгород Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами. НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.09.2020 №003100-18/4943-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана АНІЩЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатської області від 24.09.2020 № 34 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-06-24-002418-c 24.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризику  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 24.09.2020 00:00  
Дата публікації 25.09.2020 09:27  
Дата створення 25.09.2020 09:27  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40922492  
Адреса організації Ukraine, Закарпатська, Ужгород  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.) 
+38 (0 50) 183-50-60
nataliravluk74@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 25.09.2020 09:27 - 20.10.2020 00:00  
Дата публікації висновку про результати 12.10.2020 14:13 - 17.10.2020 00:00