Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 12.06.2020 17:08. Дата останніх змін - 29.06.2020 00:04

Паливні брикети з деревини твердих порід типу Нестро -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-12-002380-b  
ID d9710ca48cdc4535825c0d5900e72e3e  
Очікувана вартість закупівлі
1`135`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Замовник відповідає категорії згідно пункту 3 частини 4 статті 2 Закону №922-VIII. Контактна особа Замовника - Бондаренко Ольга Дмитрівна - головний бухгалтер. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Ситковецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат Немирівського району Вінницької обласної Ради  
Очікувана вартість закупівлі 1`135`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 5`675.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
12.06.20
Період уточнень
до 19.06.20
Період оскаржень
до 25.06.20
Подання пропозицій
до 29.06.20
Закупівля не відбулась
29.06.20
15.06.2020, 10:37
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня!
Просимо привести у відповідність технічне завдання тендерної пропозиції, оскільки показник "Нижча теплота згоряння, не менше ккал/кг 4300", не відповідає вимогам ДСТУ 8358:2015 Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови. Оскільки в стандарті він встановлений на рівні не менше ніж 17,5 МДж/кг або в перерахунку 4179.80 ккал/кг.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.06.2020, 15:05)
Ретельно ознайомившись з вашим запитанням інформуємо, що Замовник під час встановлення технічних та якісних характеристик паливних брикетів не порушив вимоги ДСТУ 8358:2015 "Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови." (надалі ДСТУ 8358:2015).
Відповідно до пункту 6 ДСТУ 8358:2015 встановлено технічні вимоги у вигляді таблиці, де за рядком №6 за показником найнижча питома теплота згорання робочої маси брикету МДж/кг встановлено для І групи якості - не менше ніж 17,5; для ІІ групи - не менше ніж 16,5; для ІІІ групи - не менше ніж 15,5; для ІV групи - не менше ніж 14,5.
Якщо скористатись калькулятором переведення одиниць вимірювання з кКал/кг на МДж/кг, отримаємо наступний результат: 4300 кКал/кг = 18 Мдж/кг. Відтак, при встановленні Замовником показника нижчої теплоти згорання паливного брикету не порушено вимоги ДСТУ 8358:2015, так як встановлений показник не є меншим найгіршої групи якості паливних брикет.
15.06.2020, 12:06
Технічне завдання
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до додатку №1 тендерної документації: "Учасник повинен перед кожною поставкою надати документи щодо якості та зразки паливного брикету для орієнтування представником замовника та звірянням зразків з поставленим в пункт призначення товару." Просимо чітко роз'яснити розуміння вимоги "документів щодо якості" , та надати документи, які доводять, що замовник тендеру має кваліфікованих працівників та відповідне обладнання для проведення так званого "звіряння зразків з поставленим в пункт призначення товару". А також уточнити, за якими нормативними документами буде здійснюватись порівняння, який документи буде складено після "звіряння зразків" та в який спосіб буде доноситись інформація постачальнику предмета закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.06.2020, 15:05)
Стосовно запитання про надання якісних документів на запропоновану продукції перед кожною поставкою, а також звіряння зразків товару в пункті призначенні. Відповідь на поставлені Вами питання можливо встановити в тому ж Додатку №1 до тендерної документації, а саме:
- «Кожна поставка (відвантаження) супроводжується посвідченням якості.»;
- «Замовник в будь-який час має право звернутися до незалежної лабораторії для підтвердження якості. Оплата вартості незалежної експертизи Товару здійснюється за рахунок Учасника. При невідповідності якості товару, виявленого шляхом лабораторного аналізу, постачальник зобов’язаний замінити партію та сплатити пеню у розмірі 5% від вартості неякісної та недостатньої продукції. В якості не заперечення з визначеним абзацом, учасники надають лист згоду серед документів пропозиції.».
Відтак, Замовнику не потрібно мати в штаті кваліфікованих працівників та відповідне обладнання для проведення так званого "звіряння зразків з поставленим в пункт призначення товару", оскільки відповідною роботою займатиметься акредитований орган з оцінки на відповідність з дотриманням вимог ДСТУ 8358:2015.
16.06.2020, 12:00
Додаток 2 тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
Ознайомившись із тендерною документацією Ситковецької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату Немирівського району Вінницької обласної Ради на закупівлю по предмету: ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Паливні брикети з деревини твердих порід типу Нестро) наполягаємо на внесенні змін до додатку 2 тендерної документації, а саме п. 5.1. Строк поставки Товару: протягом 2020 року. Поставка здійснюється дрібними партіями (мінімум 200 кілограм), згідно сформованих заявок від Замовника в будь якій формі (телефоний дзвінок, електронне повідомлення, паперовий лист тощо).
Якщо врахувати п. 10 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі", кваліфікація може тривати до 27.07.20р., та враховуючи термін для підписання договору, згідно п. 5, п. 6 ст. 33 ЗУ "Про публічні закупівлі", кінцевою датою може бути 16.08.20р. До кінця 2020 року залишиться 95 робочих днів відповідно до Листа Мінсоцполітики від 29.07.19р. №1133/0/206-19 Про розрахунок норми тривалості робочого часу на 2020р.
Якщо постачання предмету закупівлі в кількості 406 т. буде відбуватись дрібними партіями, можна припустити декілька варіантів:
А)навіть при щоденному постачанні 200 кг брикету х 95 р.д = 19 000 кг.(19т) договір не можливо буде виконати;
Б)якщо припустити, що предмет закупівлі буде постачатись рівними частинами щоденно, 406т. / 95 р.д. = 4,27т., то договір можна буде виконати, проте вартість транспортування значно зросте, відповідно, це призведе до зменшення ціни на предмет закупівлі, що може вплинути на його якісь. Також такий підхід був би не економним, та призводитиме до негативних наслідків для навколишнього середовища, через не помірковане використання транспортних засобів;
В) інші варіанти.
Підкреслюємо, що не чітке визначення п. 5.1. додатку 2 тендерної документації, може недобросовісно використовуватись замовником для обмеження кола учасників, які ведуть господарську діяльність в інших регіонах, та для який транспортні витрати стають непередбачуваними.
Зважаючи на ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагаємо чіткого та обґрунтованого визначення в тендерній документації та договорі обсягу кожної окремої партії та графіку постачання предмету закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.06.2020, 15:09)
Доброго дня, ознайомившись з Вашим запитанням маємо нагоду відзначити, що вирахуваний строк в розмірі 95 робочих днів не в повній мірі є вірно встановлений, оскільки з врахуванням положення пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII зі змінами - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. А також частина 6 тієї ж статті Закону передбачає, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Поряд з тим, Замовник не встановлює конкретики в тому, що кожна поставка буде здійснюватись в розмірі 200 кг., натомість передбачено, що поставка має здійснюватись протягом 2020 року, дрібними партіями (мінімум 200 кілограм), згідно сформованих заявок від Замовника в будь якій формі (телефонний дзвінок, електронне повідомлення, паперовий лист тощо). Тобто, Замовник передбачив, що мінімальний обсяг поставки може складати 200 кг., що відповідним чином кореспондується з положенням Додатку 1 до тендерної документації - Замовник в будь-який час має право звернутися до незалежної лабораторії для підтвердження якості. Оплата вартості незалежної експертизи Товару здійснюється за рахунок Учасника. При невідповідності якості товару, виявленого шляхом лабораторного аналізу, постачальник зобов’язаний замінити партію та сплатити пеню у розмірі 5% від вартості неякісної та недостатньої продукції. В якості не заперечення з визначеним абзацом, учасники надають лист згоду серед документів пропозиції.
Тому, сподіваємось на розуміння та бажаємо успіхів у закупівлі.
18.06.2020, 11:42
просимо Замовника внести зміни в предмет закупівлі а саме вираз Паливні брикети типу НЕСТРО з твердих порід деревини замінити на вираз Паливні брикети з твердих порід деревини
Загальне запитання щодо оголошення
документація замовника містить вимоги щодо закупівлі паливних брикетів, з твердих порід деревини виготовлених за технологією НЕСТРО така вимога позбавляє можливості усіх інших учасників, які виготовляють паливні брикети за іншою технологією, але з такими ж або кращими технічними та якісними характеристиками, взяти участь у Процедурі закупівлі.
Наше підприємство має можливість поставляти паливні брикети деревини твердих порід, виготовлених за іншою технологією PINI-KAY у формі багатогранника з отвором для покращення горіння. Різниця полягає лише у формі брикету: суцільний брикет (НЕСТРО) та багатогранники з отвором (PINI-KAY).
Зауважимо, що в Україні є багато інших технологій виготовлення брикетів з деревини (NESTRO, RUF, PINI-KAY) відмінність між ними є лише у формі брикету, тому вважаємо що документація не повинна містити посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника; технологія НЕСТРО є певним стандартом, за яким виготовляються паливні брикети. Тому просимо Замовника внести зміни в предмет закупівлі а саме вираз Паливні брикети типу НЕСТРО з твердих порід деревини замінити на вираз Паливні брикети з твердих порід деревини.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 19.06.2020, 16:11)
Додаток 1 до тендерної документації передбачено: у разі, якщо дане технічне завдання містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічне завдання (технічні вимоги) містить(ять) вираз "або еквівалент".
18.06.2020, 11:51
Поясніть чому Ви вимагаєте наявність саме трьох автомобілів а не двох або одного ?????.
Загальне запитання щодо оголошення
Пунктом 5.2.1. Вимагається від учасників Довідка в довільній формі, щодо наявності у учасника транспортного засобу (не менше 3-х одиниць), необхідного для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі, завірена власним підписом та печаткою учасника згідно наступної форми. Поясніть чому Ви вимагаєте наявність саме трьох автомобілів а не двох або одного ?????. Просимо прибрати дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 19.06.2020, 16:12)
Замовник встановлюючи вимоги по кваліфікаційним критеріям, зокрема по наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, дотримувався принципів здійснення публічних закупівель викладених в статті 5 Закону №922-VIII. Метою, встановлення описаної вимоги, щодо наявності у учасника транспортного засобу (не менше 3-х одиниць), є отримання гарантованого постачальника товару, котрий за будь-яких обставин зможе реалізувати виконання поставок, окремих партій товару, в обумовленні строки за договором про закупівлю. Не можливість, чи не бажання учасника залучити транспортні засоби до провадження власної господарської діяльності і виконання умов договору про закупівлю, в тому числі, не може трактуватись дискримінацією.
18.06.2020, 12:07
Просимо виключити незрозумілу вимогу з документації
Загальне запитання щодо оголошення
Додатком 1 до тендерної докумментаії встановлена вимога. Учасник повинен перед кожною поставкою надати документи щодо якості та зразки паливного брикету для орієнтування представником замовника та звірянням зразків з поставленим в пункт призначення товару.
Поясніть яким способом учасник має передавати заразки брикетів. Кому передвати, вкажіть уповноважену особу яка приймє зразки брикетів. Яким чином відбувається визначення відповідності брикетів. Вважаємо що данна вимога регулює відносини учасника та замовника після етапу подання пропозицій, тому така вимога не відноситься до складу пропозиції та має бути виключена із документації. Щодо питання своєчасності поставок та якості брикетів, то дані питання мають бути врегульовані договором про закупівлю. Просимо виключити незрозумілу вимогу з документації
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 19.06.2020, 16:12)
Ваше звернення враховано, тендерним комітетом внесено зміни до документації.