Процедура закупівлі оголошена 17.04.2020 16:26. Дата останніх змін - 08.06.2020 00:02
Офісні меблі різні -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2020-04-17-005578-a | |
| ID | 3cd67ea4d26740d79266b6ebb2c296d4 |
Очікувана вартість закупівлі
3`084`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Офісні меблі різні Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Національний університет біоресурсів і природокористування України | |
| Очікувана вартість закупівлі | 3`084`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 30`000.00 Гривня | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 90`000.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
17.04.20
Період уточнень
до 25.04.20
Період оскаржень
до 01.05.20
Подання пропозицій
до 05.05.20
Аукціон
06.05.20
Кваліфікація переможця
з 06.05.20
Пропозиції розглянуті
з 28.05.20
Закупівля не відбулась
08.06.20
23.04.2020, 15:25
Щодо внесення змін
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо внести зміни та відмінити вимогу щодо надання ДСТУ СЕN/TR 14073-1:2007 "Меблі для адміністративних приміщень зберігальні. Частина 1. Розміри."
Так як отримати вище вказаний ДСТУ є не можливий в зв'язку з пандемією covid 19.
Та також звернути увагу, що згідно Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 року “Про стандартизацію і сертифікацію” обов'язковій сертифікації підлягає продукція, яка включена до Переліку продукції продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженого Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 року № 28, зареєстрованим у міністерстві юстиції України 04.05.2005 року за № 466/10746.
законом України “Про технічні регламенти та оцінки відповідності” внесені зміни до Декрету Кабінету Міністрів України “Про стандартизацію і сертифікацію” від 10.05.1993 № 46-93, згідно з якими з 01.01.2018 року скасовується дія Декрету та припиняє свою діяльність державна система сертифікації. Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 93 від 26.01.2018 року “Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів”, наказ Державного Комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01.02.2005 року “Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні” втратив чинність.
Згідно з ч.1 ст. 12 Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції і вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов'язковою.
Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” відомості про прийняття технічних регламентів, їх перегляд, внесення до них змін, визнання їх такими, що втратили чинність, чи їх скасування вносяться до бази даних про технічні регламенти, яка формується та ідеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання. Відомості з бази даних про технічні регламенти розміщуються у систематизованому вигляді на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання, не пізніше п'яти робочих днів з дня офіційного опублікування відповідних нормативно-правових актів або з дня надання відповідними центральними органами виконавчої влади інформація про висновки, зроблені за результатами перегляду.
Відповідно до п.1 “Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України” затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 р. №459 Мінекономрозвитку є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує: формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, державному промислу політику, державну інвестиційну політику, державну зовнішньоекономічну політику, державну політику у сфері технічного регулювання, стандартизації, метрології та метрологічної діяльності, управління об'єктами державної власності, розвитку підприємництва, державно-приватного партнерства, інтелектуальної власності, туризмі та курортів (крім здійснення державного нагляду (контролю) у сфері туризму та курортів), державних та публічних закупівель, а також державного замовлення на підготовку кадрі).
На офіційному веб-сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, який реалізує державну політику у сфері технічного регулювання ( http://www.me/gov/ua/71ane=ик-ЦА) розміщено перелік актуальних затверджених технічних регламентів. В даному переліку відсутній технічний регламент, який регулює предмет закупівлі.
Таким чином на сьогодні виробництво товару, що є предметом закупівлі, не підлягає обов'язковій сертифікації та не регулюються діючими технічними регламентами. Усі сертифікати, оцінки відповідності технічним регламентам є добровільними.
Так як отримати вище вказаний ДСТУ є не можливий в зв'язку з пандемією covid 19.
Та також звернути увагу, що згідно Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 року “Про стандартизацію і сертифікацію” обов'язковій сертифікації підлягає продукція, яка включена до Переліку продукції продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженого Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 року № 28, зареєстрованим у міністерстві юстиції України 04.05.2005 року за № 466/10746.
законом України “Про технічні регламенти та оцінки відповідності” внесені зміни до Декрету Кабінету Міністрів України “Про стандартизацію і сертифікацію” від 10.05.1993 № 46-93, згідно з якими з 01.01.2018 року скасовується дія Декрету та припиняє свою діяльність державна система сертифікації. Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 93 від 26.01.2018 року “Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів”, наказ Державного Комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01.02.2005 року “Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні” втратив чинність.
Згідно з ч.1 ст. 12 Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції і вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов'язковою.
Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” відомості про прийняття технічних регламентів, їх перегляд, внесення до них змін, визнання їх такими, що втратили чинність, чи їх скасування вносяться до бази даних про технічні регламенти, яка формується та ідеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання. Відомості з бази даних про технічні регламенти розміщуються у систематизованому вигляді на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання, не пізніше п'яти робочих днів з дня офіційного опублікування відповідних нормативно-правових актів або з дня надання відповідними центральними органами виконавчої влади інформація про висновки, зроблені за результатами перегляду.
Відповідно до п.1 “Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України” затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 р. №459 Мінекономрозвитку є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує: формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, державному промислу політику, державну інвестиційну політику, державну зовнішньоекономічну політику, державну політику у сфері технічного регулювання, стандартизації, метрології та метрологічної діяльності, управління об'єктами державної власності, розвитку підприємництва, державно-приватного партнерства, інтелектуальної власності, туризмі та курортів (крім здійснення державного нагляду (контролю) у сфері туризму та курортів), державних та публічних закупівель, а також державного замовлення на підготовку кадрі).
На офіційному веб-сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, який реалізує державну політику у сфері технічного регулювання ( http://www.me/gov/ua/71ane=ик-ЦА) розміщено перелік актуальних затверджених технічних регламентів. В даному переліку відсутній технічний регламент, який регулює предмет закупівлі.
Таким чином на сьогодні виробництво товару, що є предметом закупівлі, не підлягає обов'язковій сертифікації та не регулюються діючими технічними регламентами. Усі сертифікати, оцінки відповідності технічним регламентам є добровільними.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.04.2020, 16:43)
Шановний учаснику!
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Наголошуємо, зазначена вимога встановлена з метою підтвердження технічних та якісних характеристик товару, які впливають в подальшому на безпечність та тривалість експлуатації. Виходячи з вищенаведеного, не зрозуміло, яким чином дана вимога порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», дана вимога стосується усіх учасників та процес проведення процедури відкритих торгів також залишається однаковим для усіх учасників.
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Наголошуємо, зазначена вимога встановлена з метою підтвердження технічних та якісних характеристик товару, які впливають в подальшому на безпечність та тривалість експлуатації. Виходячи з вищенаведеного, не зрозуміло, яким чином дана вимога порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», дана вимога стосується усіх учасників та процес проведення процедури відкритих торгів також залишається однаковим для усіх учасників.
24.04.2020, 11:35
Загальне питання
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо надати роз’яснення щдо вимог Замовника, які зазначені у технічному завданні до Тендерної документації, Додаток 1, а саме:
Підтвердженням якісних характеристик предмета закупівлі є наявність у тендерній пропозиції Учасника:
• копії чинного на дату розкриття сертифікату відповідності виробника меблів ДСТУ ГОСТ 16371:2016 "Меблі загальні технічні умови." та ДСТУ СЕN/TR 14073-1:2007 "Меблі для адміністративних приміщень зберігальні. Частина 1. Розміри." на товар що пропонується, засвідчена печаткою та підписом уповноваженої особи виробника
• копії чинного на дату розкриття висновку ДСЕЕ на товар, що пропонується, ДСТУ ГОСТ 16371:2016 "Меблі загальні технічні умови." та ДСТУ СЕN/TR 14073-1:2007 "Меблі для адміністративних приміщень зберігальні. Частина 1. Розміри." де сферою застосування є приміщення вищих навчальних закладів, засвідченої печаткою та підписом уповноваженої особи виробника
та протокол випробувань, виданий акредитованою на випробування меблів випробувальною лабораторією на відповідність товару ДСТУ ГОСТ 16371:2016 "Меблі загальні технічні умови." та ДСТУ СЕN/TR 14073-1:2007 "Меблі для адміністративних приміщень зберігальні. Частина 1. Розміри." ;
Якими нормативними актами України, щодо публічних закупівель та нормативними актами України, щодо сертифікації продукції на території України користувався Замовник висуваючи такі вимоги у Тендерній документації?
Чому вимоги до Сертифікату відповідності, висновку ДСЕЕ та протоколу випробувань не відповідають назві предмета закупівлі 39130000-2 - Офісні меблі (Офісні меблі різні)?
Чим відрізняються ДСТУ до меблі для навчальних закладів, які виготовляються, згідно ДСТУ ГОСТ 22046:2004. Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови (ГОСТ 2 2046-2002, ІDT), від меблів для вищих навчальних закладів? Зазначте будь - лакса, згідно якого ДСТУ вигоробляють меблі для вищіх учбових закладів?
Просимо привести вимоги до тендерної документації у відповідність до законодавчих актів України та внести зміни до Додатку 1 до Тендерної документації. Прибрати вимогу до Сертифікату відповідності, ДСЕЕ та протоколу вираз - «сферою застосування є приміщення вищих навчальних закладів» замінити на вираз - «сферою застосування є приміщення навчальних закладів» та прибрати ДСТУ СЕN/TR 14073-1:2007 "Меблі для адміністративних приміщень зберігальні. Частина 1. Розміри
Підтвердженням якісних характеристик предмета закупівлі є наявність у тендерній пропозиції Учасника:
• копії чинного на дату розкриття сертифікату відповідності виробника меблів ДСТУ ГОСТ 16371:2016 "Меблі загальні технічні умови." та ДСТУ СЕN/TR 14073-1:2007 "Меблі для адміністративних приміщень зберігальні. Частина 1. Розміри." на товар що пропонується, засвідчена печаткою та підписом уповноваженої особи виробника
• копії чинного на дату розкриття висновку ДСЕЕ на товар, що пропонується, ДСТУ ГОСТ 16371:2016 "Меблі загальні технічні умови." та ДСТУ СЕN/TR 14073-1:2007 "Меблі для адміністративних приміщень зберігальні. Частина 1. Розміри." де сферою застосування є приміщення вищих навчальних закладів, засвідченої печаткою та підписом уповноваженої особи виробника
та протокол випробувань, виданий акредитованою на випробування меблів випробувальною лабораторією на відповідність товару ДСТУ ГОСТ 16371:2016 "Меблі загальні технічні умови." та ДСТУ СЕN/TR 14073-1:2007 "Меблі для адміністративних приміщень зберігальні. Частина 1. Розміри." ;
Якими нормативними актами України, щодо публічних закупівель та нормативними актами України, щодо сертифікації продукції на території України користувався Замовник висуваючи такі вимоги у Тендерній документації?
Чому вимоги до Сертифікату відповідності, висновку ДСЕЕ та протоколу випробувань не відповідають назві предмета закупівлі 39130000-2 - Офісні меблі (Офісні меблі різні)?
Чим відрізняються ДСТУ до меблі для навчальних закладів, які виготовляються, згідно ДСТУ ГОСТ 22046:2004. Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови (ГОСТ 2 2046-2002, ІDT), від меблів для вищих навчальних закладів? Зазначте будь - лакса, згідно якого ДСТУ вигоробляють меблі для вищіх учбових закладів?
Просимо привести вимоги до тендерної документації у відповідність до законодавчих актів України та внести зміни до Додатку 1 до Тендерної документації. Прибрати вимогу до Сертифікату відповідності, ДСЕЕ та протоколу вираз - «сферою застосування є приміщення вищих навчальних закладів» замінити на вираз - «сферою застосування є приміщення навчальних закладів» та прибрати ДСТУ СЕN/TR 14073-1:2007 "Меблі для адміністративних приміщень зберігальні. Частина 1. Розміри
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.04.2020, 16:45)
Шановний учаснику! Враховуючи, що меблі закуповуються за державні кошти для державного закладу освіти, відповідальність за якість несе замовник. А якість і відповідність меблів стандарту України може бути підтверджена Сертифікатом відповідності, чинним на момент виготовлення меблів. І відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Виробництво меблів регламентується ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови». А в додатку А : Види меблів на, які розповсюджуються дія даного стандарту. Але вищезазначений стандарт не передбачає дотримання розмірів офісних меблів. Ця позиція виписана в ДСТУ CEN/TR 14073-1:2007 «Меблі для адміністративних приміщень зберігальні». Наголошуємо, зазначена вимога встановлена з метою підтвердження технічних та якісних характеристик товару, які впливають в подальшому на безпечність та тривалість експлуатації. Виходячи з вищенаведеного, не зрозуміло, яким чином дана вимога порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», дана вимога стосується усіх учасників та процес проведення процедури відкритих торгів також залишається однаковим для усіх учасників.