Опис |
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СУНП «АВТОСТРАДА», ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» та ТОВ «Автомагістраль – Південь», своєчасності укладання оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено. |
|
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель |
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. |
|
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 08.02.2020), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 18.02.2022 року № 2, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»), «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКОНІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» (далі – ТОВ «СУНП «АВТОСТРАДА»), «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», (далі – ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ»), «Автомагістраль – Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль – Південь»), протокол розгляду тендерної пропозиції
від 03.04.2020, повідомлення про намір укласти договір від 09.04.2020, договір від 27.04.2021 № 5-А-15, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 15.05.2020, 28.07.2020, від 04.08.2020, та зміни до договору
від 15.05.2020 № 1, від 28.07.2020 № 2, від 31.07.2020 № 3, від 28.09.2020 № 4 пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 18.02.2021.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 інструкції з підготовки тендерної пропозиції та Додатку 2.3 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасники додатково у складі тендерної пропозиції на асфальтобетонний (ні) завод(и) надаються, зокрема підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору).
Учасник ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» у складі своєї тендерної пропозиції надав посвідчену копію атестату виробництва де власником асфальтобетонного заводу є ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор», проте посвідченої копії договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід'ємною частиною договору у тендерній пропозиції відсутні, чим недотримався пункту 1 інструкції з підготовки тендерної пропозиції та Додатку 2.3 до тендерної документації.
Однак, на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника
ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації, та допустив її до аукціону.
Згідно частини першої статті 31 Закону, замовник відміняє торги в разі, допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. |
|