Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 05.06.2020 11:56. Дата останього редагування моніторингу 25.06.2020 12:26

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2020-06-05-000014  
ID 94e6bea2f9574eb7bf9f54d7b6cf4bfb  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
05.06.20
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог частини четвертої статті 36 Закону (в редакції від 08.02.2020). За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону (в редакції від 19.04.2020). За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону (в редакції від 08.02.2020), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником підписання контракту з учасником, встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 19.06.2020 18:02  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 08.02.2020), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.02.2020 року № 1, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУД ПРОМ ЛАЙН» (далі – ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН») та приватного акціонерного товариства «Бориспільський комбінат будівельних матеріалів» (далі – ПАТ «БКБМ», Переможець), протоколи уповноваженої особи від 10.03.2020, від 10.03.2020, від 16.03.2020, повідомлення про намір укласти договір від 16.03.2020, договір підряду від 03.04.2020 № 03/04. Відповідно до частини 4 статті 36 Закону (в редакції від 08.02.2020) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Відповідно до абзацу першого частини першої статті 37 Закону (в редакції від 08.02.2020) договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону За результатами моніторингу установлено, що Замовником у пункті 3 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації (далі - ТД) передбачено надання учасниками проекту договору, наведеного у Додатку № 9 до цієї ТД. Пунктом 11.3. розділу ХІ Договору, що є Додатком 9 до ТД передбачено, що «Генпідрядник не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 5 відсотків вартості договору, яке надається не пізніше дня укладення договору». За результатами аналізу інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що тендерна пропозиція Переможця містить документ «Лист згода з істотними умовами договору» від 20.02.2020 № 046-ЮР, у якому він засвідчує свою згоду з істотними умовами договору підряду згідно із Додатком 9 до ТД та Договір підряду (проєкт) (Додаток 9 до ТД), у пункті 11.3 якого зазначено, що «Генпідрядник не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 5 відсотків вартості договору, яке надається не пізніше дня укладення договору» У пункті 4 Розділу 6 ТД передбачено, що Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції подає підписані істотні умови договору, з заповненими своїми реквізитами, наведені у Додатку № 10 до цієї тендерної документації. Зокрема, у пункті 2 Додатку № 10 зазначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. У пункті 4 цього ж додатку зазначено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону. Моніторингом встановлено, що тендерна пропозиція Переможця містить документ «Істотні умови договору» від 20.02.2020 № 047-ЮР, у якому він надає підписані істотні умови договору з заповненими своїми реквізитами, відповідно до Додатку № 10. Також у пункті 6 Розділу 6 ТД Замовник установив вимогу, що переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 5 відсотків вартості договору. Проте, згідно інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель від 03.04.2020, в укладеному Договорі підряду від 03.04.2020 № 03/04 у пункті 11.3 зазначено, що «Генпідрядник не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 0,5 відсотків вартості договору, яке надається не пізніше дня укладення договору» Отже, Замовником укладено договір з Переможцем з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону (в редакції від 08.02.2020). На запит Держаудитслужби щодо надання пояснення, інформації та документів Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону (в редакції від 19.04.2020) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту не надав через електронну систему закупівель документи, що підтверджують перерахування коштів на розрахунковий рахунок сільської ради, як забезпечення виконання договору, на підставі пункту 6 розділу 6 тендерної документації Замовника (16 981 586,37 х 5% = 849 079,32 грн).  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 19.06.2020 18:02  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис У відповідності до зовов'язання за результатами моніторингу надаємо, документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та підтвердні документи. Порушення усунуто.  
Дата редагування  
Дата створення 25.06.2020 12:25  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 05.06.2020 № 146 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 05.06.2020 № 146 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 29 UA-2020-02-14-003717-c 14.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 05.06.2020 00:00  
Дата публікації 05.06.2020 12:46  
Дата створення 05.06.2020 12:46  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40165856  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 485-17-99
likhachova.monitoryng@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40165856  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 485-17-99
onischuk.monitoryng@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 05.06.2020 12:46 - 27.06.2020 00:00  
Дата публікації висновку про результати 19.06.2020 18:02 - 04.07.2020 00:00