Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 21.10.2019 17:27. Дата останього редагування моніторингу 10.06.2020 14:52

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2019-10-21-000041  
ID 55055ff001bb4a078503e6f7eac6b239  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
21.10.19
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ Компанія «Екстер’єр-Дизайн» встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.  
Дата публікації 31.10.2019 16:00  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 30 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Одеським національним медичним університетом (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету від 09.09.2019 № 163, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю Компанія «Екстер’єр-Дизайн» (далі – ТОВ Компанія «Екстер’єр-Дизайн»), протокол засідання тендерного комітету щодо визначення переможцем процедури відкритих торгів закупівлі від 07.10.2019 № 184, повідомлення про намір укладення договору від 07.10.2019, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 25.10.2019. За результатами аукціону ціна пропозиції ТОВ Компанія «Екстер’єр-Дизайн» є найнижчою. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету щодо визначення переможцем процедури відкритих торгів закупівлі від 07.10.2019 № 184 пропозиція учасника ТОВ Компанія «Екстер’єр-Дизайн» відповідає кваліфікаційним критеріям, вимогам ТД та визначено переможцем відкритих торгів. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 07.10.2019 року. За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам ТД та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне: - відповідно до Примітки частини 2 Додатку 4 до ТД до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у будівельній галузі та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів обов’язково надається копія штатного розпису. Для підтвердження наявності персоналу надати копію Таблиці 6 «Відомість про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» до Звіту ЄСВ форми Д4 за липень або серпень 2019 року. Відповідно до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасника від 23.09.2019 № 09/23-16 (далі – довідка від 23.09.2019 № 09/23-16), яку надано у складі тендерної пропозиції учасника, загальна кількість працівників, що будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів нараховує - 35 осіб, з яких 24 працівника прийнято на робочі спеціальності. Також, згідно довідки від 23.09.2019 № 09/23-16 наявні працівники за посадами: підсобний робітник - Заліпаєв Аурел Васильович (пункт 28) та маляр - Заліпаєв Аурел Васильович (пункт 32). Згідно трудового договору від 08.02.2019 № 2-1/2019 та трудової книжки (АО № 963215), що були надані у тендерній пропозиції учасника, Заліпаєва Аурела Васильовича прийнято на посаду підсобного робітника (запис до трудової книжки внесено на підставі наказу від 08.11.2018). Відповідно до Таблиці 6 «Відомість про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» ТОВ Компанія «Екстер’єр-Дизайн» за звітний місяць – серпень 2019 року, яка є документом, що підтверджує наявність персоналу та яку надано у складі тендерної пропозиції учасника, зазначений лише один працівник - Заліпаєв Аурел Васильович. Так, у межах проведення моніторингу з питань невідповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам ТД Південним офісом Держаудитслужби було надано запит Замовнику на пояснення від 22.10.2019. У наданому поясненні Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 25.10.2019 Замовник обґрунтовує рішення щодо відповідності учасника Учасника, якого визнано переможцем, вимогам ТД, а саме: «Учасник ТОВ «КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ» у складі своєї пропозиції надав довідку за наведеною формою від 23.09.2019 № 09/23-16 на сторінках 76-79 відповідно до якої, кількість його працівників складає 35 осіб з яких 24 – робочих спеціальностей. Наявність зазначеного персоналу підтвердив копією Таблиці 6 «Відомість про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» до Звіту ЄСВ форми Д4 за серпень 2019 року (стр.81-83 ТП) та на сторінці 80 ТП надав копію штатного розпису. На сторінці 82 (друга сторінка вище зазначеної таблиці) пункт 26 міститься інформація про працівника Заліпаєва Аурела Васильович та на сторінках 102-105 ТП розміщено трудовий договір від 18.02.2018 № 2-1/2019 ТОВ «КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ» та Заліпаєва Аурел Васильовича». Отже, Замовник не обґрунтував рішення щодо відповідності Учасника, якого визнано переможцем, вимогам ТД, а саме: не підтверджено наявність працівника за посадою маляр, що зазначений у пункті 32 довідки від 23.09.2019 № 09/23-16. - відповідно до вимог пункту 1 Таблиці Додатку 4 до ТД учасник повинен надати довідку, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: це довідка, в якій зазначено наявність транспортних засобів, обладнання – перелік власної техніки, орендованої техніки, техніки згідно договору лізингу, яка планується використовуватися для виконання робіт за наведеним зразком. Обов’язково зазначити в переліку наявність обладнання для риштувань. Згідно Довідки, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ТОВ Компанія «Екстер’єр-Дизайн» від 23.09.2019 № 09/23-15 (далі – Довідка від 23.09.2019 № 09/23-15), яка надана у складі тендерної пропозиції учасником, відсутня інформація щодо типу моделей обладнання, а саме: зварювальний апарат (пункт 12), перфоратор (пункт 13), шуруповерт (пункт 14), дріль електрична (пункт 15), станок для різання керамічної плитки (пункт 17), відбійний молоток (пункт 18). Крім того, згідно переліку довідки від 23.09.2019 № 09/23-15 відсутнє обладнання для риштувань. Отже, на порушення вищезазначених вимог ТД учасником не дотримано вимог пункту 1 Таблиці Додатку 4 до ТД. Згідно вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, Замовником на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозицію ТОВ Компанія «Екстер’єр-Дизайн» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам ТД.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 31.10.2019 16:00  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Договір розірвано  
Дата редагування  
Дата створення 13.11.2019 14:49  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис -  
Результат усунення порушень Усунуто  
Результат по кожному типу встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій): Підтверджено  
Дата створення 10.06.2020 14:51  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.10.2019 Одеса № 366 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 21.10.2019 та службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 21.10.2019 Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 21.10.2019 № 366 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 3. UA-2019-09-11-000723-c 11.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Михайленко Л.Ю. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 21.10.2019 00:00  
Дата публікації 22.10.2019 09:36  
Дата створення 22.10.2019 09:36  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40477150  
Адреса організації Ukraine, Одеська, Одеса  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.) 
+38 (0 48) 724-35-05
vvml1994@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 22.10.2019 09:36 - 12.11.2019 23:00  
Дата публікації висновку про результати 31.10.2019 16:00 - 15.11.2019 00:00