Процедура закупівлі оголошена 21.08.2019 16:27. Дата останніх змін - 21.08.2019 16:27
Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ-21, вул. Грушевського Михайла, 28/2 , м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ),Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 22, вул. Васильківська, 38, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ-24, вул. Круглоуніверситетська,17, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ),Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 37, вул. Зої Космодем'янської, 22, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 39, проспект Науки, 4, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 40, вул. Васильківська, 7/7, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 83, проспект Науки, 63, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 112, вул. Парково-Сирецька, 11, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ),Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 187, вул. Академіка Заболотного, 20-А, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ)
Ідентифікатор закупівлі | UA-2019-08-21-002890-c | |
ID | a9fcff78888644c4b6ed13d9c08543eb |
Очікувана вартість закупівлі
99`387.60 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Замурування вікон доставки у ВПЗ замовника в м. Києві. Якість робіт, що є предметом цього Договору та матеріали, що використовуються при їх виконанні, повинні відповідати вимогам проекту виконання робіт і діючим нормативним документам, стандартам, технічним та іншим умовам прийнятих для даного виду робіт. Виконавець забов’язується надати копії документів, що підтверджують якість матеріалів, що використовуються при виконанні робіт (висновки державної санітарно-епідемілогічної експертизи, сертифікат якості/відповідності (якщо матеріали підлягають сертифікації), тощо).
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції | |
Очікувана вартість закупівлі | 99`387.60 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
21.08.19
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
21.08.19
Умови оплати згідно із договором
Подія | Підписання договору | |
Опис | Джерело фінансування : кошти товариства. Умови оплати відповідно п.2 договору а саме: Платежі за Договором здійснюються Замовником шляхом переказу коштів у гривнях в безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця. Попередня оплата в розмірі 50 % від Договірної ціни (з урахуванням ПДВ 20%) сплачується Замовником не пізніше 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Договору. Остаточні розрахунки здійснюються протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів виконання робіт, що складаються на підставі наданих Замовнику форм КБ-2В та КБ-3 після надання Виконавцем повного об’єму робіт відповідно до Додатку №1 до Договору. | |
Тип оплати | Аванс | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 30% | |
Період | 15 банківські дні |
Подія | Надання послуг | |
Опис | Джерело фінансування : кошти товариства. Умови оплати відповідно п.2 договору а саме: Платежі за Договором здійснюються Замовником шляхом переказу коштів у гривнях в безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця. Попередня оплата в розмірі 50 % від Договірної ціни (з урахуванням ПДВ 20%) сплачується Замовником не пізніше 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Договору. Остаточні розрахунки здійснюються протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів виконання робіт, що складаються на підставі наданих Замовнику форм КБ-2В та КБ-3 після надання Виконавцем повного об’єму робіт відповідно до Додатку №1 до Договору. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 70% | |
Період | 20 банківські дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ-21, вул. Грушевського Михайла, 28/2 , м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ),Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 22, вул. Васильківська, 38, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ-24, вул. Круглоуніверситетська,17, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ),Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 37, вул. Зої Космодем'янської, 22, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 39, проспект Науки, 4, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 40, вул. Васильківська, 7/7, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 83, проспект Науки, 63, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ), Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 112, вул. Парково-Сирецька, 11, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ),Послуги з поточного ремонту ВПЗ Київ- 187, вул. Академіка Заболотного, 20-А, м. Київ (ЗАМУРУВАННЯ ВІКОН ДОСТАВКИ)
Класифікація за ДК 021:2015: 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2019
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9 послуга
|
Тендерна документація
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.08.2019 16:21
Версія документу від: 21.08.2019 16:21
ID: 5a793762d7624692a734f5854474f9c8
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 01189979 |
Юридична адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
99`387.60
Гривня з ПДВ
Переможець
21.08.2019 16:21
Укладені договори
Номер договору
61-2315
Дата підписання
21.08.2019
Дата початку дії
21.08.2019
Дата завершення дії
31.12.2019
Ціна договору
99`387.60 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
82`823.00 Гривня