Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.05.2019 18:02. Дата останніх змін - 13.08.2019 16:00

Послуги з організації заходів щодо співробітництва з іноземними державами та міжнародними організаціями у сфері інтелектуальної власності під час проведення 59 серії засідань Генеральної Асамблеї ВОІВ, які відбудуться з 30.09.2019 р. до 09.10.2019 р. -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-22-002607-a  
ID 6e1df84d6c5240bd8e0e6418f9900088  
Очікувана вартість закупівлі
6`000`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ "НАЦІОНАЛЬНИЙ ОФІС ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ"  
Очікувана вартість закупівлі 6`000`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 18`000.00 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 180`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
22.05.19
Період уточнень
до 29.06.19
Період оскаржень
до 05.07.19
Подання пропозицій
до 09.07.19
Прекваліфікація
з 09.07.2019
Оскарження прекваліфікації
до 21.07.2019
Аукціон
26.07.19
Кваліфікація переможця
з 26.07.19
Пропозиції розглянуті
30.07.19
Завершена
13.08.19
06.06.2019, 11:10
Питання по тендеру
Загальне запитання щодо оголошення
Чи є план залу? Від цього залежить технічне забезпечення події.
Чи потрібна сцена для виступу? Чи є на локації сцена?
Чи є якась техніка на локації? Чи абсолютно усе технічне забезпечення повинно бути надано організатором?
Чи є у заходу та вашого представництва корпоративні кольори, логотип? Це допоможе найбільш вдало оформити візуальний супровід проекту.
Всю техніку потрібно привезти до 15.09, хоча сам захід запланований на 30.09. Чи є місце, де зберігати експонати та техніку?
Щодо фуршету: всі продукти повинні бути доставлені до 15.09.2019, а захід відбудеться 3.10.2019. Не всі продукти можуть так довго зберігатися. Є можливість частину продуктів закупити вже на місці в Женеві? Або потрібно все везти з Києва?
Чи є потреба у наявності алкоголю у меню?
У переліку наявності українських народних інструментів всі, перераховані вами, повинні бути залучені?
Інформацію для буклетів буде надана вами?
Щодо відео: 1) 2 презентаційних роликів на 3 хвилини та 1 хвилину - це два абсолютно різних ролика або довга і коротка версія одного? Якого плану ви розглядаєте ролик: анімаційний або з живими людьми? Це важливо врахувати, бо сума виробництва таких відео відрізняється. 2) Відеозвіт - на 10 хвилин і на 3 хвилини. Це два абсолютно різних ролика або довга і коротка версія одного?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 11.06.2019, 12:11)
Так, план залу є. Буде додано до тендерної документації. Сцена на локації є. Технічне забезпечення надається Виконавцем. Вирішення візуального супроводу проекту має бути запропоновано Виконавцем. Вимоги щодо доставки техніки та продуктів до 15.09 висунуті Приймаючою стороною та є обов’язковими для виконання. Приймаюча сторона забезпечує місце для зберігання техніки, експонатів та продуктів. Алкоголь не передбачається. Всі інструменти з переліку повинні бути залучені. Інформацію для буклетів надає Замовник. Презентаційні ролики мають бути різними (короткий у технології motion design). Розглядаються ролики з живими людьми. Ролики для відеозвіту є довгою та короткою версією одного.
11.06.2019, 14:16
Питання щодо продуктів харчування залишається не до кінця зрозумілим:
Загальне запитання щодо оголошення
Після узгодження меню всі продукти повинні бути привезені з України до 15-го вересня чи можна щось докупити на місці в Женеві? Або це правило відноситься до певної категорії продуктів (м'ясо, сало)?

Відносно кошерної їжі:

Крім просто кошерної їжі, ми зобов'язані дотримуватися всіх правил кашруту в приготуванні кошерного меню. У ці правила входять:
1. Окреме зберігання продуктів і кухня, спеціально під приготування кошерної їжі.
2. Обов'язково потрібно отримати дозвіл від місцевої синагоги на приготування цих страв і равіни зобов'язані переглянути кухню і посуд, прочистити все та освятити. Після чого 1 добу ця кухня повинна простояти закритою і порожньою.
2. Новий посуд і ножи. Не можна за кашрутом використовувати ножі та посуд, що раніше використовувася не для кошерної їжі. Потрібно все закуповувати нове. Винятком є роздаткові підноси. які будуть очищуватись.
3. Зараз ми не можемо прорахувати вартість послуг равінів в Женеві, так як до них можна звернутися тільки за фактом проведення і через нашу (українську) синагогу.

Є варіант простіше. У кошерному ресторані Женеви замовити певний список страв для заходу. Але:
1. З дозволу місцевої синагоги та освячення кухні равінами.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 11.06.2019, 15:18)
Місце закупівлі продуктів Замовником не регулюється. Продукти можуть бути завезені з України або придбані в Женеві але у строк до 15.09.2019 р (вимога Приймаючої сторони).
Щодо кошерної їжі. За окремою домовленістю з Приймаючою стороною можуть бути реалізовані 2 варіанти:
1. Окремо закуповується готова продукція довготривалого зберігання та розігрівається на місці.
2. В день проведення фуршету організовується окрема доставка з місцевого кошерного ресторану.
На жаль, на даний момент оцінити потребу в необхідній кількості кошерного харчування не є можливим.