Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.05.2019 12:18. Дата останніх змін - 15.10.2019 17:43

Високовольтні вводи для ВП ХАЕС, ВП ЗАЕС -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-22-000612-c  
ID a8d5c752ce354a9c8a4806cea9b8fdd6  
Загальна очікувана вартість закупівлі
106`064`014.32 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

лот 1 - високовольтні вводи для ВП ХАЕС – 2 од., лот 2 - високовольтні вводи для ВП ХАЕС – 3 од., лот 3 - високовольтні вводи для ВП ЗАЕС – 6 од

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 106`064`014.32 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 1`060`641.14 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
22.05.19
Період уточнень
до 20.08.19
Період оскаржень
до 26.08.19
Подання пропозицій
до 30.08.19
Прекваліфікація
з 30.08.2019
Оскарження прекваліфікації
до 24.09.2019
Кваліфікація переможця
з 24.09.19
Пропозиції розглянуті
26.09.19
Завершена
15.10.19
09.06.2019, 10:53. ID: UA-2019-05-22-000612-c.b1
Вимога (Скарга)
ОА 7 та ОА 8
Просимо перезавантажити опитувальні аркуші 7 та 8, а саме додатки до них (креслення), більш чіткої якості. Дані, що вказані в додатках (кресленнях) написані від руки, а зважаючи на погану якість відсканованого зображення, деякий текст, а особливо цифри, взагалі неможливо розпізнати.
Відповідь на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі завантажено у вигляді файлу "Відповідь на вимогу "UA-2019-05-22-000612-c.b1"
Відповідь замовника: 12.06.2019 14:51
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
11.06.2019, 15:32. ID: UA-2019-05-22-000612-c.c2
Вимога (Скарга)
Стосовно поділу предмету закупівлі
Замовник об’єднавши в одній процедурі закупівлі без розбиття на лоти вводи трансформаторні та реакторні на різний клас напруги дискримінує учасників та зменшує коло потенційних учасників. Вимагаємо поділити предмет закупівлі на лоти, а саме: за класом напруги 150 кВ; 330кВ; 750кВ
Замовник розгляне можливість внесення змін до тендерної документації (далі – ТД) та у разі виробничої доцільності відповідні зміни до ТД будуть внесені в установленому порядку.
Відповідь замовника: 14.06.2019 12:31
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
13.06.2019, 17:06. ID: UA-2019-05-22-000612-c.b3
Вимога (Скарга)
Поділ предмета закупівлі на лоти
З огляду на те, що предмет закупівлі за темою: «Високовольтні вводи для ВП ХАЕС, ВП ЗАЕС» об’єднує окремі позиції, які відрізняються як за місцем поставки, номенклатурою, обсягом , так і за технічними характеристиками і виконанням супутніх послуг, а саме, наприклад:
1. Реакторний високовольтний ввід на напругу 750 кВ відповідно до ОА, Додаток 6 до ТД: місце поставки – ВП ХАЕС; Обсяг – 2 шт.; вид внутрішньої ізоляції вводу – тверда (RIP); супутні послуги – шеф супровід 1 інженер 3 дні;
2. Трансформаторний високовольтний ввід на напругу 750 кВ відповідно до ОА, Додаток 9 до ТД: місце поставки – ВП ХАЕС; Обсяг – 1 шт.; вид внутрішньої ізоляції вводу – паперова масляна (OIP) або тверда (RIP); пристосування для доливання оливи у вводи з паперово-масляную ізоляцією, яке повинно бути передбачено в інструкції монтажу – так; супутні послуги – шеф супровід 1 інженер 3 дні;
3. Трансформаторний високовольтний ввід на напругу 750 кВ відповідно до ОА, Додаток 10 до ТД: місце поставки – ВП ЗАЕС; Обсяг – 6 шт.; вид внутрішньої ізоляції вводу – тверда (RIP); супутні послуги – шеф супровід заміни (1 ввід – 10 днів) кількість фахівців – 1.

А також, беручи до уваги порядок визначення предмета закупівлі, що затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016р. №454, пункт 1 Розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку, абзац четвертий пункту 1 Розділу ІІ Порядку та лист Мінекономрозвитку «Щодо здійснення закупівель за окремими частинами предмета закупівлі (лотами)» від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06 (див. «Щодо здійснення закупівель за окремими частинами предмета закупівлі (лотами)»), просимо Вас розглянути можливість визначити окремі частини предмета закупівлі в межах однієї закупівлі наступним чином:
Лот 1 - Високовольтні вводи для ВП ХАЕС – 1 шт., що відповідають таким ОА, як: Додаток 9;
Лот 2 – Реакторні високовольтні вводи для ВП ХАЕС – 2 шт., що відповідають таким ОА, як: Додаток 6
та Лот 3 - Високовольтні вводи для ВП ХАЕС та ВП ЗАЕС – 8 шт., що відповідають таким ОА, як: Додаток 10, 7, 8.

Доцільно додати, що відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону № 922 закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами:
— максимальна економія та ефективність;
— недискримінація учасників;
— запобігання корупційним діям і зловживанням.

Тому, поділ предмета закупівлі на лоти, зважаючи на вищезазначені відмінності, допоможе уникнути звуженню кола учасників, навіть навпаки забезпечить більшу конкуренцію учасників за окремими позиціями, що може ефективно відобразитись на аукціонній ціні товару. Адже залежно від технічних вимог окремих позицій предмета закупівлі, не всі потенційні учасники зможуть взяти участь у торгах.
Замовник розгляне можливість внесення змін до тендерної документації (далі – ТД) та у разі виробничої доцільності відповідні зміни до ТД будуть внесені в установленому порядку.
Відповідь замовника: 18.06.2019 17:06
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
13.06.2019, 17:11. ID: UA-2019-05-22-000612-c.b4
Вимога (Скарга)
Невідповідність даних у Додатку 6 та Додатках 1, 2 до ТД
Відповідно до вимог ТВтаУП комплектність поставки повинна відповідати додатку Б, в тому числі і показник кількості. Додаток Б за ТВтаУП – це Опитувальний аркуш. Кожна окрема позиція предмета закупівлі відповідає вимогам відповідного Опитувального Аркуша. Так, наприклад:
1. Високовольтний ввід 750 кВ - опитувальний аркуш №О.ЭЦ.428.ТТ-18 (Додаток 6 до ТД)
2. Високовольтний ввід 150 кВ - опитувальний аркуш №О.ЭЦ.508.ТТ-18 (Додаток 7 до ТД)
3. Високовольтний ввід 330 кВ - опитувальний аркуш №О.ЭЦ.509.ТТ-18 (Додаток 8 до ТД)
4. Високовольтний ввід 750 кВ - опитувальний аркуш №О.ЭЦ.510.ТТ-18 (Додаток 9 до ТД)
5. Високовольтний ввід 750 кВ - опитувальний аркуш (Додаток 10 до ТД)

Згідно з завантаженим опитувальним аркушем, додаток № 6 – поставляється Реакторний високовольтний ввід у кількості 5 шт., однак у Додатку 1 - тенд пропоз цінова, Додаток 2 - інформ про тех характ зазначено: високовольтний ввід 750 кВ, який відповідає опитувальному аркушу №О.ЭЦ.428.ТТ-18 (Додаток 6 до ТД) поставляється у кількості 2 шт.
Крім того, у оголошення про проведення процедури закупівлі, зазначено, що повний обсяг предмета закупівлі – 11 шт. (Якщо ж правильна кількість вказана у ОА №6, то загальна кількість має бути 14 шт.)
Саме тому просимо Вас виключити невідповідності щодо кількості високовольтного вводу 750 кВ, ОА №О.ЭЦ.428.ТТ-18 (Додаток 6 до ТД), який має бути поставлений, відкоригувати правильну кількість та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь підготовлена виконавчою дирекцією з виробництва: Внесення змін до ТД недоцільно.
Учасник торгів має керуватися умовами Додатку 2 до ТД щодо кількісних характеристик до предмету закупівлі та Додатками 6-9 до ТД щодо якісних характеристик предмету закупівлі.
Відповідь замовника: 21.06.2019 08:40
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
13.06.2019, 17:14. ID: UA-2019-05-22-000612-c.b5
Вимога (Скарга)
Щодо виключення дискримінаційної вимоги з ТД
Відповідно до вимог ТД учасник має надати у складі тендерної пропозиції референції (листи-відгуки від кінцевого користувача), щодо наявності позитивного досвіду експлуатації запропонованої продукції на силових трансформаторах відповідного класу напруги та шунтувальних реакторах напругою не нижче 750 кВ на АЕС України або АЕС Європейського союзу. Однак, вважаючи, що жодна с позицій предмету закупівлі не входить до класу безпеки СВБ (для систем важливих для безпеки АЕС), більш того, дане обладнання може бути встановлено та експлуатовано не тільки на АЕС, а і на будь-яких інших промислових та стратегічно важливих підприємствах, вважаємо вищезазначену вимогу саме у такій редакції надмірною.
Крім того, проаналізувавши, попередні торги на тотожний предмет закупівлі, нами було виявлено, що наприклад, у закупівлі: Високовольтні вводи для ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-18-000265-b, у ТД вимога щодо надання референцій була викладена у наступній редакції: «референції щодо наявності позитивного досвіду експлуатації запропонованої продукції на силових трансформаторах відповідного класу напруги або шунтувальних реакторах напругою 750 кВ». Тим не менш, дана закупівля успішно відбулася з визначенням переможця. У торгах: «Високовольтні вводи для ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС», https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-10-13-000752-b , які не відбулися, у ТД взагалі була відсутня дана вимога, а ТВ та УП було зазначено: п.5.2. Виробник продукції повинен мати досвід з виготовлення цієї або аналогічної продукції; 6.1.6. Вводи, що поставляються повинні мати позитивний досвід експлуатації на силових трансформаторах відповідного класу напруги або шунтувальних реакторах напругою 750 кВ та кліматичних умовах згідно з п.6.2.6 та 6.6. цих ТВтаУП.
Саме тому вважаємо, що вимога щодо надання референцій для підтвердження наявності позитивного досвіду експлуатації на АЕС України або АЕС Європейського союзу, враховуючи що досі у ТД на рівнозначний предмет закупівлі дана вимога була у іншій редакції, є дискримінаційною, оскільки вона штучно звужує коло потенційних учасників, які зможуть надати листи-відгуки щодо експлуатації на АЕС України або АЕС Європейського союзу.
Саме тому, для виконання принципів проведення закупівель відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та недискримінації учасників, просимо Вас врахувати вищезазначену інформацію та внести зміни до ТД документації, а саме викласти вимогу щодо надання референцій у наступній редакції: «референції щодо наявності позитивного досвіду експлуатації запропонованої продукції на силових трансформаторах відповідного класу напруги або шунтувальних реакторах напругою 750 кВ».
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект"): В п. 6.1.6 Додатку 4 до ТД (ТВтаУП №ТТ-П.0.03.026-17) вказано що вводи, які постачаються, повинні мати позитивний досвід експлуатації на силових трансформаторах відповідного класу напруги або шунтувальних реакторах напругою 750 кВ та відповідних кліматичних умовах.
Тому, керуючись єдиним підходом до безпеки обладнання АЕС вважаємо недоцільним вносити зміни в ТД.
Для підтвердження позитивного досвіду експлуатації запропонованих вводів учасник повинен надати в складі своєї пропозиції референції (листи-відгуки від кінцевого користувача), щодо наявності позитивного досвіду експлуатації саме тих типів вводів які ним пропонуються.
Відповідь замовника: 24.06.2019 08:40
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
13.06.2019, 17:18. ID: UA-2019-05-22-000612-c.b6
Вимога (Скарга)
п.11.5 Проекту Договору
Беручи до уваги тривалі терміни отримання довідки про резидентсво, необхідність її перекладу на українську мову, нотаріальне завірення, а також враховуючи можливість виконання вищезазначених дій лише у робочі дні та години компетентних органів та організацій, просимо внести зміни до п. 11.5 проекту Договору у наступному вигляді: "Постачальник зобов'яний протягом 30 робочих днів з моменту укладення Контракту, але до здійснення оплати за Контрактом, направити на адресу Покупця довідку, яка підтверджує статус податкового резидента згідно із вимогами пункту 103.4 статті 103 Податкового кодексу України, виданої компетентним органом відповідної країни...."
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект"): Вважаємо недоцільним вносити зміни в ТД.
Договором не передбачена відповідальність Постачальника за порушення строку надання довідки, яка підтверджує статус податкового резидента.
Даний документ необхідний для здійснення оплати за контрактом, тому умовами проекту договору передбачено, що довідка надається «в місячний термін з моменту укладення контракту, але до здійснення оплати за Контрактом».
Відповідь замовника: 24.06.2019 08:41
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
13.06.2019, 20:18. ID: UA-2019-05-22-000612-c.b7
Вимога (Скарга)
Перенсення строків подання пропозицій
Наша компанія є потенційним постачальником високовольтних вводів та має на меті сприяти прозорій конкуренції на ринку енергетичного обладнання для потреб АЕС України. Просимо розглянути можливість відтермінування кінцевого строку подання тендерних пропозицій, оскільки тендерна документація за наведеним проектом потребує додаткового часу для ретельного вивчення для підготовки технічної та комерційної пропозиції, які відповідають вимогам тендерної документації. У зв’язку з цим, а також у зв’язку з необхідністю перекладу великої кількості технічної документації на англійську мову, просимо продовжити термін подання тендерних пропозицій до 08 липня 2019 року у зв’язку з тим, що для підготовки пропозиції необхідно обробити значний обсяг технічної інформації, а також підготувати велику кількість документів.
Відповідно до рішення ТК від 19.06.2019 зміни до тендерної документації у частині подовження кінцевого терміну подання тендерних пропозицій до 08.07.2019 були внесені.
Відповідь замовника: 20.06.2019 08:59
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
12.07.2019, 09:02. ID: UA-2019-05-22-000612-c.a8
Вимога (Скарга)
Вимога, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону) .
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі , АЛЕ керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Оскільки передбачена вимога у ТД, відповідно до якої учасник має надати у складі тендерної пропозиції референції (листи-відгуки від кінцевого користувача), щодо наявності позитивного досвіду експлуатації запропонованої продукції на силових трансформаторах відповідного класу напруги та шунтувальних реакторах напругою не нижче 750 кВ на АЕС України або АЕС Європейського союзу, штучно звужує коло потенційнихучасників, які зможуть надати листи-відгуки щодо експлуатації саме на АЕС України або АЕС Європейського союзу, таким чином можна зробити висновок, що вона суперечить законодавству, так як обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, тим самим порушує Закон (ст. 22 Закону) та принципи здійснення закупівель (ст.3 Закону) .
Беручи до уваги вашу відповідь від 24.06.19, 08:40 на аналогічну вимогу, UA-2019-05-22-000612-c.b5 від 13.06.19, 17:14 «Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект"): В п. 6.1.6 Додатку 4 до ТД (ТВтаУП №ТТ-П.0.03.026-17) вказано що вводи, які постачаються, повинні мати позитивний досвід експлуатації на силових трансформаторах відповідного класу напруги або шунтувальних реакторах напругою 750 кВ та відповідних кліматичних умовах. Тому, керуючись єдиним підходом до безпеки обладнання АЕС вважаємо недоцільним вносити зміни в ТД. Для підтвердження позитивного досвіду експлуатації запропонованих вводів учасник повинен надати в складі своєї пропозиції референції (листи-відгуки від кінцевого користувача), щодо наявності позитивного досвіду експлуатації саме тих типів вводів які ним пропонуються.», ми не бачимо гостру необхідність у наданні листів-відгуків саме від АЕС України або АЕС Європейського союзу, оскільки Ви самі наголосили на тому, що: «вводи, які постачаються, повинні мати позитивний досвід експлуатації на силових трансформаторах відповідного класу напруги АБО шунтувальних реакторах напругою 750 кВ та відповідних кліматичних умовах». Ми повністю розуміємо підхід до безпеки обладнання АЕС, однак звертаємо Вашу увагу на те, що жодна з позицій предмету закупівлі не входить до класу безпеки СВБ (для систем важливих для безпеки АЕС). Ми не просимо повністю виключити вимогу щодо надання референцій від кінцевого споживача, але просимо відкоригувати дану вимогу таким чином, щоб вона не суперечила Закону та принцам здійснення закупівель, а саме не дискримінувала потенційних учасників та штучно не обмежувала конкуренцію.
Тому, керуючись Законом просимо внести відповідні зміни до ТД та викласти дану вимогу у наступній редакції: «референції (листи-відгуки від кінцевого користувача), щодо наявності позитивного досвіду експлуатації запропонованої продукції на силових трансформаторах відповідного класу напруги та шунтувальних реакторах напругою не нижче 750 кВ»
Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП «НАЕК «Енергоатом»:
відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
Відповідь замовника: 17.07.2019 17:24
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником