Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 10.04.2019 16:10. Дата останього редагування моніторингу 25.04.2019 17:28

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2019-04-10-000063  
ID 17fef55313b544d29e8ffda9516b140f  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Моніторинг опубліковано
10.04.19
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі та відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм статті 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерних пропозицій,– порушень не установлено.  
Тип виявленого порушення встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 18.04.2019 18:58  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Сумській області (далі – Замовник), що оформлено протоколом від 22.02.2019 № 22.02/Р та зміни до неї (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Сумимостобуд» та товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь», протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.03.2019 № 26.03 Р, протоколи засідання тендерного комітету від 03.04.2019 № 03.04 ВП та повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу установлено, що Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та в пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 791 820,00 грн або 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 24 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 0,5 % очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 18.04.2019 18:58  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Інформація про усунення порушень За результатами проведеного Держаудитслужбою України моніторингу закупівлі Служби автомобільних доріг у Сумській області (далі – Служба) «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція мостового переходу на автомобільній дорозі Н-12 Суми-Полтава км 70+838 (ДК 021:2015: 45221000-2 Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів), 79182000UAH, 45221000-2, ДК021, 1, роботи» (далі – процедура закупівлі) на електронному майданчику Prozorro 18 квітня 2019 року оприлюднено Висновок (далі – Висновок), відповідно до якого констатується про встановлення порушення Службою вимог абзацу 3 частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині визначення в тендерній документації забезпечення тендерної пропозиції більше 0,5 % очікуваної вартості закупівлі та зобов’язано Службу здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Розглянувши вказаний Висновок на засіданні тендерного комітету, встановлено, що в оголошенні та пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації допущено технічну (арифметичну) помилку при обрахунку суми вказано помилково цифри «791820,00» замість «395910,00». Службою на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» дотримано порядок та строки проведення процедури закупівлі (про що наголошено і у Висновку). Помилкове зазначення грошового виразу забезпечення тендерної пропозиції не завдало шкоди інтересам учасників та не вплинуло на результати торгів, не призвело до спотворення результатів процедури закупівлі чи порушень принципів закупівель, таких як принципів відкритості, прозорості та недискримінації учасників, що визначені статтею 3 Закону. Спосіб викладення законодавцем норми Закону про застосування до учасників забезпечення тендерної пропозиції вказує на диспозитивність даної норми, тобто на варіант поведінки, яка дозволяє Замовнику визначати або не визначати права й обов'язки в окремих випадках. До Служби в період уточнень та оскаржень від потенційних учасників не надходили ні запитання до процедури, ні вимоги про усунення порушень, ні пропозиції щодо внесення змін до тендерної документації. Виходячи з викладеного та діючи на підставі абзацу 5 пункту 2.9. Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 року № 557, комітетом прийнято рішення про виправлення технічної помилки в оголошенні та в пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації до процедури закупівлі та замінити помилково вказані цифри «791820,00» на вірні «395910,00» (копія протоколу додається). Беручи до уваги норму абзацу 1 частини 5 статті 10 Закону, Служба своїм листом від 25.04.2019 року № 02/523 звернулась до авторизованого електронного майданчика з проханням виправити вищевказану технічну помилку (копія додається). Окрім того, на момент публікації Висновку, за результатами процедури закупівлі вже реалізовано намір укласти договір із переможцем цієї закупівлі (опублікований на електронному майданчику 3 квітня 2019 року) та 18 квітня 2019 року між Службою та ТОВ «Сумимостобуд» укладено договір № 5Р-ДД/3210 (також опубліковано на електронному майданчику). Також, в межах визначеного частиною 4 статті 24 Закону строку, здійснено повернення забезпечення тендерної пропозиції всім учасникам процедури закупівлі. Таким чином, враховуючи що, на даний час, процедура відкритих торгів вже є завершеною, тендерний комітет Служби в установленому законодавством порядку здійснив усіх залежних від нього заходів щодо усунення виявленої технічної помилки, про яку вказується у Висновку.  
Дата редагування  
Дата створення 25.04.2019 17:21  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.04.2019 № 108 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови О. ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 10.04.2019 № 108 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2019-02-22-001710-a 22.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 10.04.2019 00:00  
Дата публікації 11.04.2019 10:56  
Дата створення 11.04.2019 10:56  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40165856  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 485-17-99
danylenko.monitoryng@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40165856  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 485-17-99
liashenko.monitoryng@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 11.04.2019 10:56 - 04.05.2019 00:00  
Дата публікації висновку про результати 18.04.2019 18:58 - 04.05.2019 00:00