Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 18.02.2019 12:06. Дата останніх змін - 23.04.2019 00:01

Капітальний ремонт протипожежної системи адміністративної будівлі КНП «КДЦ» Святошинського району м. Києва на вул. Симиренка, 10 (Система пожежної сигналізації та система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-18-000284-c  
ID 696f65e46760459685b3b107483377f3  
Очікувана вартість закупівлі
3`316`205.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Святошинського р-ну м. Києва  
Очікувана вартість закупівлі 3`316`205.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 17`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  
Закупівля оголошена
18.02.19
Період уточнень
до 30.03.19
Період оскаржень
до 05.04.19
Подання пропозицій
до 09.04.19
Аукціон
11.04.19
Кваліфікація переможця
з 11.04.19
Пропозиції розглянуті
з 12.04.19
Закупівля не відбулась
23.04.19
19.02.2019, 11:03. ID: UA-2019-02-18-000284-c.b1
Вимога (Скарга)
Кошториси або дефектні акти до проекту
Згідно додатку №2 роботи виконуються у відповідності з вимогами розробленого вже проекту. А чи є розроблені кошториси до цього проекту? Якщо є, то додайте до документації кошториси або дефектні акти.
Замовником додано до тендерної документації робочі проекти, розроблені проектною організацією відповідно до закупівлі https://www.dzo.com.ua/tenders/3007224
Відповідь замовника: 19.02.2019 18:18
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
07.03.2019, 15:22. ID: UA-2019-02-18-000284-c.a2
Скарга до АМКУ
ПП "ОХОРОНА-004"
Скарга на умови документації
Детально у скарзі
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.03.2019 року №3672-р/пк-пз Замовником затверджено зміни до тендерної документації Додаток №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу.
Дата виконання рішення замовником: 04.04.2019 12:52
Виконана замовником