Процедура закупівлі оголошена 23.11.2018 15:32. Дата останніх змін - 23.11.2018 16:17
Паперові чи картонні реєстраційні журнали(журнал вихідної кореспонденції, канц.книга,папір для нотаток та ін.)
Ідентифікатор закупівлі | UA-2018-11-23-001620-b | |
ID | 0ea00e6633a74cfcac83f38f29861ad4 |
Очікувана вартість закупівлі
112.50 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
згідно умов договору
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Баранівська міська рада | |
Очікувана вартість закупівлі | 112.50 Гривня (без ПДВ) | |
Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
Закупівля оголошена
23.11.18
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
23.11.18
Специфікація закупівлі
1) |
журнал вихідної кореспонденції А4, 50арк.,газ.
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12700, Україна, Житомирська область, м.Баранівка, вул.Соборна,20
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.11.2018 - 30.11.2018
Ціна за одиницю (не обов'язково): 10 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 шт
|
2) |
канц.книга GOLD 96арк. ТВ-24(5/60)
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12700, Україна, Житомирська область, м.Баранівка, вул.Соборна,20
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.11.2018 - 30.11.2018
Ціна за одиницю (не обов'язково): 40 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 шт
|
3) |
папір для нотаток клеєний 85*85 400ар 170191 Datum
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12700, Україна, Житомирська область, м.Баранівка, вул.Соборна,20
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.11.2018 - 30.11.2018
Ціна за одиницю (не обов'язково): 12 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 шт
|
4) |
папір для нотаток не клеєний білий 90мм*90мм*1000ар
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12700, Україна, Житомирська область, м.Баранівка, вул.Соборна,20
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.11.2018 - 30.11.2018
Ціна за одиницю (не обов'язково): 38 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 шт
|
5) |
папір для нотаток клеєний білий 80х80х40
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12700, Україна, Житомирська область, м.Баранівка, вул.Соборна,20
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.11.2018 - 30.11.2018
Ціна за одиницю (не обов'язково): 12.5 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 шт
|
Тендерна документація
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.11.2018 15:39
Версія документу від: 23.11.2018 15:39
ID: c46629a4902b4dc2847e13d1299f2c76
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Баранівська міська рада |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 04344386 |
Юридична адреса | 12701, Україна, Житомирська область, Баранівка, вулиця Соборна ,20 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
422
Дата підписання
23.11.2018
Дата початку дії
23.11.2018
Дата завершення дії
31.12.2018
Ціна договору
112.50 Гривня без ПДВ