Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 14:54. Дата останніх змін - 26.12.2025 14:54

Папка До підпису бордо ПС; Зошит А-4 48арк офс/кл крейдований картон П-ст; Зошит А-4 48арк офс/лін крейдований картон+ВДлак Бріск; Блокнот А-5 48аркушів клітинка, спіраль верхня, картонна обкладинка Герб Україна Поліграфіст -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-26-010684-a  
ID 95e665943d8f45938d9cf4f48a1c900a  
Очікувана вартість закупівлі
1`371.84 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"  
Очікувана вартість закупівлі 1`371.84 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
26.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
26.12.25