Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 14:38. Дата останніх змін - 26.12.2025 14:50

Послуги з централізованого водовідведення за адресою: м. Коростишів, вул. Шевченка, 1

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-26-010196-a  
ID d38574556ae9438c97eec528a52eadeb  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-23-012672-a  
Очікувана вартість закупівлі
1`737.50 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління ДПС у Житомирській області  
Очікувана вартість закупівлі 1`737.50 Гривня (з ПДВ)  
Підстава Відсутність конкуренції з технічних причин  
Обгрунтування Згідно з підпунктом 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
26.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
26.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з централізованого водовідведення за адресою: м. Коростишів, вул. Шевченка, 1
Класифікація за ДК 021:2015: 90430000-0 - Послуги з відведення стічних вод
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12501, Україна, Житомирська область, м. Коростишів, вул. Шевченка, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 метр кубічний

Тендерна документація

Нетипізований документ
Обгрунтування підстави .pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:38
Версія документу від: 26.12.2025 14:38
ID: 4b07d76cd90041888f7d76116c219a4d
Нетипізований документ
ЖОВТЕНЬ 2025.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:38
Версія документу від: 26.12.2025 14:38
ID: 8a3873142757405c866e322056b29193
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:48
Версія документу від: 26.12.2025 14:48
ID: 2e13da7913c04a248ea1859e951324e3

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління ДПС у Житомирській області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44096781  
Юридична адреса 10003, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Юрка Тютюнника, 7  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
110
Дата підписання
25.12.2025
Дата початку дії
25.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
1`737.50 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
1`447.92 Гривня