Процедура закупівлі оголошена 25.12.2025 16:19. Дата останніх змін - 25.12.2025 16:19
Тушка куряча (потрош) охолоджена код ДК 021-2015: 15110000-2 – М’ясо
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-25-012942-a | |
| ID | a4abc58dbe6c45f4982d403e6fb6fcc0 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-25-014823-a |
Очікувана вартість закупівлі
300`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Поставка Товару за цим Договором здійснюється Постачальником на підставі зробленої заявки Покупця протягом двох календарних днів з моменту надання заявки, за адресою 40031, м.Суми, вул.Сумської тероборони, 22. Постачальник має право на дострокову поставку Товару тільки за письмовим погодженням з Покупцем. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника виключно спеціалізованими автомобілями із додержанням температурного режиму відповідно до вимог Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні. Навантаження, доставка та розвантаження товару на місці призначення (склад замовника) здійснюється Постачальником і входить до ціни товару. Всі працівники Постачальника, які мають відношення до постачання продуктів харчування, повинні мати особову медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів. Товар, що поставляється за цим Договором, повинен супроводжуватись наступними документами: - накладною; - посвідченням про якість чи декларацією виробника; - іншими документами на вимогу Покупця що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами Розрахунки за кожну поставлену партію товару здійснюються в безготівковій формі протягом 10 банківських днів з моменту підписання накладної на партію товару
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Обласна дитяча клінічна лікарня" | |
| Очікувана вартість закупівлі | 300`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
25.12.25
Подання пропозицій
до 31.12.25
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 10 банківські дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Кури-тушки, охолоджені, ДСТУ 3143
Класифікація за ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40031, Україна, Сумська область, м.Суми, вулиця Сумської тероборони, 22
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Умови поставки: Поставка Товару за цим Договором здійснюється Постачальником на підставі зробленої заявки Покупця протягом двох календарних днів з моменту надання заявки, за адресою 40031, м.Суми, вул.Сумської тероборони, 22. Постачальник має право на дострокову поставку Товару тільки за письмовим погодженням з Покупцем. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника виключно спеціалізованими автомобілями із додержанням температурного режиму відповідно до вимог Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні. Навантаження, доставка та розвантаження товару на місці призначення (склад замовника) здійснюється Постачальником і входить до ціни товару. Всі працівники Постачальника, які мають відношення до постачання продуктів харчування, повинні мати особову медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів.
Товар, що поставляється за цим Договором, повинен супроводжуватись наступними документами:
- накладною;
- посвідченням про якість чи декларацією виробника;
- іншими документами на вимогу Покупця що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами
Розрахунки за кожну поставлену партію товару здійснюються в безготівковій формі протягом 10 банківських днів з моменту підписання накладної на партію товару
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3000 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проєкт кури договір.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 16:18
Версія документу від: 25.12.2025 16:18
ID: 1bc2beaedfb64129928fd15046bb9ac4
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 16:19
Версія документу від: 25.12.2025 16:19
ID: b5251e10677b49008d112a445151c4be
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 3143 Очікуване значення: Так
Термічний стан: охолоджене
Частина: кури-тушки
|
Дати та строки
| Дата публікації | 25.12.2025 16:19 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 25.12.2025 16:19 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 31.12.2025 00:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Обласна дитяча клінічна лікарня" |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 03338126 |
| Юридична адреса | 40031, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Сумської тероборони, 22 |
