Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 25.12.2025 14:58. Дата останніх змін - 25.12.2025 14:58

Сирні продукти -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-25-010747-a  
ID 0eceb5a4b21c42deb95b5e0f75f9dd9c  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Сир твердий сичужний 50% (ДСТУ, фасування поліетиленова плівка, головки/брусок вагою 4-8 кг, з маркуванням) Кисломолочний сир 10 % (ДСТУ, фасування по 200г в еколін з маркуванням) Товар поставляється за рахунок та силами Постачальника, невеликими партіями у тарі з маркуванням, відповідно до правил маркування харчових продуктів, на підставі замовлень (заявок) Покупця, протягом 1 (одного) робочого дня після отримання заявки, з 8:00 до 11:00 протягом строку дії Договору. Строк поставки: до 31 грудня 2026 року. Місце поставки товарів: 02221, м. Київ, просп. Червоної Калини, 28-В. Товар поставляється з наступними документами: а) видаткова накладна, оформлена відповідно до вимог законодавства та специфікації до Договору; б) документи, що засвідчують якість товару та відповідність санітарно-гігієнічним вимогам (нормам), що передбачено для даного виду Товару. Строк придатності не повинен перевищувати 80% від загального строку придатності. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом поставки Товару, відповідно до ст.ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України та Постанови КМУ №590 від 09.06.2021 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», протягом 10 банківських днів з дати отримання бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Покупця.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Центр соціально-психологічної реабілітації дітей №1 Служби у справах дітей та сім'ї виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)  
Очікувана вартість закупівлі 252`026.64 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
25.12.25
Подання пропозицій
до 30.12.25
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня