Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 25.12.2025 13:30. Дата останніх змін - 25.12.2025 14:24

Послуги «Поточний ремонт покрівлі котельні гуртожитку Державного податкового університету за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, вул. Тургенівська, 102» (Державний бюджет)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-25-008324-a  
ID a6008d38cc3649dd896ddc1f9f337b1d  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-24-022691-a  
Очікувана вартість закупівлі
161`274.65 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державний податковий університет  
Очікувана вартість закупівлі 161`274.65 Гривня (з ПДВ)  
Підстава Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу  
Обгрунтування Враховуючи наявну потребу замовника, що підтверджена службовою запискою від 16.12.2025 № СЗ/98/21-08 існує необхідність у здійсненні закупівлі послуги «Поточний ремонт покрівлі котельні гуртожитку Державного податкового університету за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, вул. Тургенівська, 102» за кодом ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи. Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн грн, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та / або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”», процедура відкритих торгів з особливостями передбачає такі мінімальні строки проведення: не менше 7 календарних днів — від дати оголошення процедури до дати проведення електронного аукціону; до 5 робочих днів — на розгляд та оцінку тендерних пропозицій; 5 календарних днів — строк оскарження рішення про визначення переможця; від 1 до 10 календарних днів — строк укладання договору про закупівлю. Таким чином, загальний мінімальний строк проведення відкритих торгів з особливостями до моменту укладання договору становить не менше 18 календарних днів, а з урахуванням максимально допустимого строку укладання договору — до 33 календарних днів. Водночас проміжок часу між датою підготовки службової записки та граничним строком надання послуг складає менше 30 календарних днів, що об’єктивно унеможливлює проведення відкритих торгів з особливостями у строках, визначених Постановою КМУ № 1178, з урахуванням усіх передбачених процедурних етапів. Котельня призначена для забезпечення теплопостачання гуртожитку № 2 за адресою: м. Ірпінь, вул. Тургенівська, 102А, та оснащена імпортним теплотехнічним обладнанням компанії Viessmann. У 2022 році покрівля котельні зазнала значних пошкоджень унаслідок влучання вибухових речовин. На даний час унаслідок руйнування покрівельного покриття атмосферні опади проникають через плиту перекриття, що призводить до зволоження та поступового руйнування несучих конструкцій будівлі, а також створює загрозу пошкодження встановленого котельного обладнання. Протікання покрівлі котельні є неприпустимим, оскільки негативний вплив атмосферних опадів може спричинити передчасний вихід з ладу теплотехнічного обладнання, порушення роботи системи опалення та виникнення аварійних ситуацій у період опалювального сезону. У разі невжиття невідкладних заходів щодо улаштування покрівлі та організації водовідведення зливових стоків існує реальний ризик подальшого руйнування будівлі котельні, втрати дороговартісного обладнання та припинення теплопостачання гуртожитку. Крім того, Замовником уже розпочато надання послуг з поточного ремонту покрівлі гуртожитку № 2. Для забезпечення можливості подальшої експлуатації гуртожитку та завершення зазначених робіт у повному обсязі необхідно забезпечити стабільну роботу системи теплопостачання. За відсутності належного технічного стану покрівлі котельні існує ризик неможливості запуску та безпечної експлуатації котельні, що унеможливить опалення гуртожитку після завершення ремонту покрівлі основної будівлі. Таким чином, проведення поточного ремонту покрівлі котельні є невід’ємною складовою комплексу заходів з відновлення та утримання гуртожитку в належному технічному стані, необхідною умовою для забезпечення теплопостачання будівлі та створення належних умов проживання мешканців. З метою забезпечення захисту будівлі та обладнання котельні від подальшого руйнування, збереження тепла, стабільної роботи системи опалення та безперервного забезпечення мешканців гуртожитку теплопостачанням виникла необхідність у проведенні негайного поточного ремонту покрівлі котельні, з улаштуванням системи водовідведення зливових стоків. Для виконання зазначених робіт передбачається використання матеріалів Замовника, а саме металочерепиці та утеплювального матеріалу Ізоват, що дозволить оперативно виконати ремонтні роботи та мінімізувати додаткові витрати. Проведення поточного ремонту покрівлі котельні є обґрунтованим, необхідним та таким, що підлягає виконанню у найкоротші строки з метою забезпечення безпечної та безперебійної експлуатації будівлі котельні і функціонування системи теплопостачання гуртожитку. Враховуючи викладене вище та з метою задоволення потреби на 2025 рік у послугах за предметом закупівлі послуги «Поточний ремонт покрівлі котельні гуртожитку Державного податкового університету за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, вул. Тургенівська, 102» за кодом ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи необхідно здійснити закупівлю без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу для закупівлі товару шляхом укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
25.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
25.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Послуги «Поточний ремонт покрівлі котельні гуртожитку Державного податкового університету за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, вул. Тургенівська, 102»
Класифікація за ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08205, Україна, Київська область, м. Ірпінь, вул. Тургенівська 102, котельня
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 14:22
Версія документу від: 25.12.2025 14:22
ID: e230c110f4ce464b9f3987fdcb3a5714

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державний податковий університет  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44550814  
Юридична адреса 08205, Україна, Київська область, місто Ірпінь, вул. Університетська 31  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
25321502
Дата підписання
23.12.2025
Дата початку дії
23.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
161`274.65 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
134`395.54 Гривня