Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 24.12.2025 20:38. Дата останніх змін - 24.12.2025 20:38

«Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття на 650 осіб Дачненського ліцею №2 Дачненської сільської ради за адресою: вул.Миру,1, с.Дачне, Одеського району, Одеської області» Коригування

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-24-019620-a  
ID fe9564fbd2d742d3a80e5b43d223af78  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-24-022947-a  
Очікувана вартість закупівлі
19`786`172.52 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ З ПИТАНЬ УТРИМАННЯ КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ДАЧНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 19`786`172.52 Гривня (з ПДВ)  
Підстава Виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю  
Обгрунтування Пунктом 13 Особливостей встановлено, що придбання замовниками: — товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, — послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, — робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: - зокрема: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, у того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Відділом питань утримання комунального майна Дачненської сільської ради Одеського району Одеської області укладено договір на виконання робіт №110 від 12 листопада 2024 року, за предметом закупівлі «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття на 650 осіб Дачненського ліцею №2 Дачненської сільської ради за адресою: вул.Миру,1, с.Дачне, Одеського району, Одеської області» Коригування за результатами проведення процедури закупівлі Відкриті торги (ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-10-02-000534-a). В процесі виконання робіт виникла необхідність у виконанні додаткових робіт, пов'язаних з предметом закупівлі основного договору, про що було повідомлено замовника листами від виконавця робіт ТОВ«БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД» , (вих. 1/23/10 від 23.10.2025 р., 1/20/10 від 20.10.2025 р., № 1/07/10 від 07.10.2025 р.) У листах зазначалось, що під час виконання робіт виконавцем робіт ТОВ«БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД» виявлено необхідність виконання додаткових робіт по будівництву споруди подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ,а саме: виконання робіт із заміни матеріалів та уточнення конструктивних рішень дренажних свердловин, а також улаштування додаткових дренажних свердловин; виконання робіт із заміни системи біологічної очистки стічних вод на систему з аналогічними технічними та експлуатаційними характеристиками; виконання робіт з уточнення кількості та типів дверних блоків відповідно до фактичних розмірів дверних прорізів. ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД» було запропоновано, для остаточного завершення робіт, внести зміни в проектно-кошторисну документацію з будівництва споруди подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття з урахуванням виявлених додаткових робіт. Слід зазначити також, що без виконання додаткових робіт, які не були передбачені в початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для реалізації проекту в сукупності буде неможливим введення об’єкту в експлуатацію. Виявлені додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором. Загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50% вартості первинного договору. На території будівельного майданчику досі знаходяться завезені Підрядником матеріали, необхідні ресурси та обладнання, які можуть забезпечити виконання робіт з будівництва споруди подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття в найкоротші терміни та зменшують значну суму витрат на їх перебазування. В той же час роботи виконуються згідно погоджених із замовником проектних та технологічних рішень, з використанням певних матеріалів та обладнання. Крім цього, заміна Підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, що може призвести до відстрочення введення в експлуатацію об’єкту. Якщо об’єкт не буде введено в експлуатацію в найближчий час, як наслідок, можливе пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення якісних та технічних показників. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи на вказаному об’єкті – нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття, надасть можливість завершити виконання робіт по даному об’єкту, а при закінченні робіт забезпечить належним чином передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Заміна підрядника може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, та не забезпечить гарантію якості вже виконаних робіт, введення об’єкту в експлуатацію в установлений термін через затягування строку нового будівництва. В цілому виконані роботи технічно та економічно пов’язані із закінченням незавершених будівельних робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе підрядник - ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД». Додаткові роботи є продовженням нового будівництва по об’єкту, роботи по якому почались у 2024 році. Необхідність виконання таких робіт виникла непередбачувано, неочікувано, безпосередньо в процесі виконання основних будівельних робіт. Таким чином, з огляду на норми Особливостей є необхідність та підстави прийняти рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей. З огляду на вищезазначене застосовується відповідне виключення. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника, що передбачено Рішенням сесії від 19 вересня 2024 року № 1431-VIII (видатки на здійснення закупівлі). Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення потреб Замовника в умовах воєнного стану, замовник прийняв рішення про застосування під час здійснення закупівлі вищезазначеного вийнятку за Особливостями. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. Пунктом 13 Особливостей встановлено, що за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Також пунктом 13 Особливостей встановлено, що у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Таким чином, з огляду на норми Особливостей є необхідність у прийнятті рішення щодо оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору, а також договору про закупівлю та всіх додатків до нього, та обґрунтування застосування замовником підстави для здійснення закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей.  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  
Закупівля оголошена
24.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
24.12.25

Специфікація закупівлі

1)
«Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття на 650 осіб Дачненського ліцею №2 Дачненської сільської ради за адресою: вул.Миру,1, с.Дачне, Одеського району, Одеської області» Коригування
Класифікація за ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67625, Україна, Одеська область, Одеський район, с.Дачне, вул. Миру, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота

Тендерна документація

Нетипізований документ
протокольне рішення УО .pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 20:34
Версія документу від: 24.12.2025 20:34
ID: b632996a6c454e5b8c9c17fa4c36c76a
Нетипізований документ
листи ПреміумСтандарт.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 20:34
Версія документу від: 24.12.2025 20:34
ID: 835820fd353f4b94a8abc0b11df0d9ad
Нетипізований документ
протокол операт наради 07.11.25.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 20:34
Версія документу від: 24.12.2025 20:34
ID: 7285ebb350974fcfb0608d4030c2bb14
Нетипізований документ
відомість-обсягів-робіт.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 20:34
Версія документу від: 24.12.2025 20:34
ID: 47131baa72334e008fd3d061167aeddd
Нетипізований документ
експертиза.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 20:34
Версія документу від: 24.12.2025 20:34
ID: 4132bb1c170242c4906c3a93828be0a8
Нетипізований документ
рішення сільради від 19.09.2024.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 20:34
Версія документу від: 24.12.2025 20:34
ID: 91bf6589fbce49069bedc92be3372429
Нетипізований документ
оголошення UA-2024-10-02-000534-a.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 20:34
Версія документу від: 24.12.2025 20:34
ID: a929ff163d524b84a77d95bf132261b5
Нетипізований документ
звіт UA-2024-10-02-000534-a-report.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 20:34
Версія документу від: 24.12.2025 20:34
ID: ecbbd196ab4a4ab2a4b0834bdd431e76
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 20:38
Версія документу від: 24.12.2025 20:38
ID: ba29c671ea984685bd750fcdc6f659d0

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ З ПИТАНЬ УТРИМАННЯ КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ДАЧНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44941770  
Юридична адреса 67625, Україна, Одеська область, село Дачне, вул.Шахтарська, будинок 8-А  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
69
Дата підписання
23.12.2025
Дата початку дії
23.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2026
Ціна договору
19`786`172.52 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
16`488`477.10 Гривня