Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 24.12.2025 16:58. Дата останніх змін - 24.12.2025 16:58

Картопля столова

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-24-017978-a  
ID aad0b560ef09430daacfd97731572400  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-24-020196-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Постачання товару здійснюється 1 (один) раз в тиждень до 15:00 години невеликими партіями, відповідно до заявок Замовника, за адресами 26 (двадцяти шести) закладів, підпорядкованих Управлінню освіти і науки Бердичівської міської ради. Товар має постачатися і розвантажуватись транспортом та силами Учасника з наданням копій документів з підтвердженням якості товару.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління освіти і науки Бердичівської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 270`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
24.12.25
Подання пропозицій
до 29.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Класифікація за ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пл. Центральна, 1 (заклади замовника)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Умови поставки: Постачання товару здійснюється 1 (один) раз в тиждень до 15:00 години невеликими партіями, відповідно до заявок Замовника, за адресами 26 (двадцяти шести) закладів, підпорядкованих Управлінню освіти і науки Бердичівської міської ради. Товар має постачатися і розвантажуватись транспортом та силами Учасника з наданням копій документів з підтвердженням якості товару.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15000 кілограм

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт Договору Картопля столова 2026.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 16:57
Версія документу від: 24.12.2025 16:57
ID: 9dc254d914094362a0d0cf3e286e410b
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 16:58
Версія документу від: 24.12.2025 16:58
ID: 2793f480ac494329a6f7e079dbb0d649

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Картопля столова пізня, клас перший, ДСТ
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Характеристики не суперечать ДСТУ 9221: так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.12.2025
Клас: перший
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.12.2025
Термін збирання: пізня
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 24.12.2025 16:58  
Початок періоду прийому пропозицій 24.12.2025 16:58  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 29.12.2025 08:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління освіти і науки Бердичівської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02143206  
Юридична адреса 13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, пл. Центральна, 1