Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 24.12.2025 14:26. Дата останніх змін - 24.12.2025 14:34

Корзина для паперу 260х280 мм металева чорна, кошик для паперу 260х280 мм металева сітка 12 л чорна, код ДК 021:2015 :39220000-0 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування»

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-24-013282-a  
ID 3d4028c8b11742a1b3a0cc2459183594  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-24-016013-a  
Очікувана вартість закупівлі
1`187.50 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Авангардівська амбулаторія загальної практики - сімейної медицини" Авангардівської селищної ради  
Очікувана вартість закупівлі 1`187.50 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
24.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
24.12.25

Специфікація закупівлі

1)
корзина для паперу 260х280 мм металева чорна
Класифікація за ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67806, Україна, Одеська область, Авангард, Фруктова 7
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
2)
кошик для паперу 260х280 мм металева сітка 12 л чорна
Класифікація за ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67806, Україна, Одеська область, Авангард, Фруктова 7
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 14:31
Версія документу від: 24.12.2025 14:31
ID: 0b94ba80f2fd4d43a0a4a8d788dc9bc7

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Авангардівська амбулаторія загальної практики - сімейної медицини" Авангардівської селищної ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 39067895  
Юридична адреса 67806, Україна, Одеська область, Авангард, вул. Фруктова, буд. 7  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
73
Дата підписання
24.12.2025
Дата початку дії
24.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
1`187.50 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
989.58 Гривня