Процедура закупівлі оголошена 24.12.2025 12:07. Дата останніх змін - 24.12.2025 12:07
15540000-5 – Сирні продукти (сир кисломолочний 5%; сир твердий 50%, без добавок)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-24-008520-a | |
| ID | 2823fc234db14be79ea6b69789b87011 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-22-018227-a |
Очікувана вартість закупівлі
135`720.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника впродовж 20 (двадцяти) календарних днів з моменту отримання Товару з підписаними сторонами Акту приймання-передачі товару та/або видаткової накладної, що підтверджують факт поставки товару. Попередня оплата Товару не передбачається. Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше трьох робочих днів з моменту отримання від Замовника заявки щодо поставки відповідної партії Товару. Періодичність поставки повинна бути не рідше 2-х разів на тиждень, з 08 до 09 години, крім вихідних та святкових днів за заявкою Замовника.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Івано-Франківський геріатричний пансіонат | |
| Очікувана вартість закупівлі | 135`720.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
24.12.25
Подання пропозицій
до 27.12.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 20 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Сир кисломолочний фасований
Класифікація за ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76011, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Медична, 4
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Умови поставки: Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника впродовж 20 (двадцяти) календарних днів з моменту отримання Товару з підписаними сторонами Акту приймання-передачі товару та/або видаткової накладної, що підтверджують факт поставки товару. Попередня оплата Товару не передбачається.
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше трьох робочих днів з моменту отримання від Замовника заявки щодо поставки відповідної партії Товару. Періодичність поставки повинна бути не рідше 2-х разів на тиждень, з 08 до 09 години, крім вихідних та святкових днів за заявкою Замовника.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 220 кілограм
|
| 2) |
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421
Класифікація за ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76011, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Медична, 4
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Умови поставки: Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника впродовж 20 (двадцяти) календарних днів з моменту отримання Товару з підписаними сторонами Акту приймання-передачі товару та/або видаткової накладної, що підтверджують факт поставки товару. Попередня оплата Товару не передбачається.
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше трьох робочих днів з моменту отримання від Замовника заявки щодо поставки відповідної партії Товару. Періодичність поставки повинна бути не рідше 2-х разів на тиждень, з 08 до 09 години, крім вихідних та святкових днів за заявкою Замовника.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 300 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Договір проект сири.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 12:06
Версія документу від: 24.12.2025 12:06
ID: 46422468e5fe403c857c8c9cdb4aed19
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 12:07
Версія документу від: 24.12.2025 12:07
ID: 2c85c883be4143e1b4680c155dfd6356
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Бренд: РАДИМО
Масова частка жиру від: 5 - 5 відсоток
Маса нетто від: 1000 - 1000 грам
Добавки: ні
Характеристики не суперечать ДСТУ 4554: так
Пакування: пет-пакет
Безлактозний Очікуване значення: ні
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Масова частка жиру від: 50 - 50 відсоток
Добавки: без добавок
Характеристики не суперечать ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421): так
Безлактозний Очікуване значення: ні
|
Дати та строки
| Дата публікації | 24.12.2025 12:07 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 24.12.2025 12:07 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 27.12.2025 13:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Івано-Франківський геріатричний пансіонат |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 03188748 |
| Юридична адреса | 76011, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Медична, 4 |
