Процедура закупівлі оголошена 23.12.2025 16:17. Дата останніх змін - 23.12.2025 16:17
заправка та відновлення картриджів
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-23-018862-a | |
| ID | 9399da443dae407d8804c17df2bfda7c |
Очікувана вартість закупівлі
1`990.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальна установа «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Луцької міської територіальної громади» | |
| Очікувана вартість закупівлі | 1`990.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
23.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
23.12.25
Специфікація закупівлі
| 1) |
заправка картриджів Canon 725
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43016, Україна, Волинська область, Луцьк, Д.Галицького, 18
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
|
| 2) |
заправка картриджів HP 106 A
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43016, Україна, Волинська область, Луцьк, Д.Галицького, 18
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 14 штука
|
| 3) |
відновлення картриджа Canon 725
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43016, Україна, Волинська область, Луцьк, Д.Галицького, 18
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 штука
|
| 4) |
ВІДНОВЛЕННЯ картриджА HP 106 A
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43016, Україна, Волинська область, Луцьк, Д.Галицького, 18
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 16:17
Версія документу від: 23.12.2025 16:17
ID: 8942affad575437e94cb394a9283ba0d
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальна установа «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Луцької міської територіальної громади» |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 21733149 |
| Юридична адреса | 43016, Україна, Волинська область, Луцьк, Волинська обл., м.Луцьк, вул. Д.Галицького, 18 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
107
Дата підписання
23.12.2025
Дата початку дії
23.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
1`990.00 Гривня без ПДВ
