Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 23.12.2025 12:59. Дата останніх змін - 23.12.2025 12:59

Сир кисломолочний не нижче 9% жирності, сир твердий не нижче 45% жирності ДК 021:2015: (CPV) Сирні продукти (15540000-5)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-23-009628-a  
ID b99bf9eae13a4073ac1b75d986ded2e2  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-23-011496-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (пункт 11)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ПОЧАТКОВА ШКОЛА "МАЛЮК" ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 295`600.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
23.12.25
Подання пропозицій
до 29.12.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Згідно умов договору. Товар постачається окремими партіями згідно із замовленням від закладу. Замовник оплачує отриманий товар протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару на підставі рахунку та накладної. На період дії в Україні воєнного стану оплата здійснюється з урахуванням обмежень та особливостей, встановлених відповідним законодавством України, зокрема постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами). У разі затримки бюджетного фінансування та/або здійснення платежів з незалежних від Замовника причин, строк виконання платіжних зобов’язань Замовника відстрочується до усунення зазначених обставин, а оплата за поставлений Товар здійснюється згідно з цим пунктом після отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Сир кисломолочний 9%
Класифікація за ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 41-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Умови поставки: Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (пункт 11)
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1430 кілограм
2)
Сир твердий 45%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421
Класифікація за ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 41-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Умови поставки: Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (пункт 11)
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 150 кілограм

Тендерна документація

Проект договору
проект договору 2026 сир.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 12:55
Версія документу від: 23.12.2025 12:55
ID: b230f52211934ea090656af120dc433a
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 12:59
Версія документу від: 23.12.2025 12:59
ID: 06aa400b6b2a4969818d64c5efff4fe1

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Сир кисломолочний 9%
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Масова частка жиру Очікуване значення: 9 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Добавки Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Відповідність ДСТУ 4554 Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Безлактозний Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Сир твердий 45%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Масова частка жиру від: 45 - 45 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Добавки: без добавок
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Характеристики не суперечать ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421): так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Безлактозний Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 23.12.2025 12:59  
Початок періоду прийому пропозицій 23.12.2025 12:59  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 29.12.2025 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ПОЧАТКОВА ШКОЛА "МАЛЮК" ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 20833937  
Юридична адреса 79053, Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 41-А