Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 23.12.2025 09:31. Дата останніх змін - 23.12.2025 09:31

ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (файли А4ф 31107, блокнот А6 тв.176 арк.Скат., зошит 18 арк.клітинка Тетада, зошит 96 арк., кліт.Лідер, календар перекидний 2025р.офісний, клей-олівець 8 гр. 4910, олівець простий з ластиком Marco 9001e, коректор 5821, заряд синій 51, ручка RADIUS face Pen, ручка гель синя M6, скотч 100м., скотч 18 TURBO, скоби №24 2232, скрепки 28mm 100шт.82010, степлер 0335. -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-23-001752-a  
ID 7e6787acf35048dc8ab10995edd99ded  
Очікувана вартість закупівлі
6`761.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальна установа ''Центр надання соціальних послуг Городоцької міської ради''  
Очікувана вартість закупівлі 6`761.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
23.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
23.12.25