Процедура закупівлі оголошена 22.12.2025 23:16. Дата останніх змін - 22.12.2025 23:16
Канцелярські товари
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-21-000921-a | |
| ID | 571cb1cbb3cc4a16873d5a76af027407 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-17-032379-a |
Очікувана вартість закупівлі
9`360.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Заклад дошкільної освіти №17 "Паросток" Чернівецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області | |
| Очікувана вартість закупівлі | 9`360.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
22.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
22.12.25
Специфікація закупівлі
| 1) |
Папір для нотаток
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58005, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Коперніка Міколая, 19
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
| 2) |
Олівець графічний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58005, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Коперніка Міколая, 19
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
|
| 3) |
Папір А4 80 гр/м
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58005, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Коперніка Міколая, 19
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 27 штука
|
| 4) |
Ручка масляна
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58005, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Коперніка Міколая, 19
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штука
|
| 5) |
Файл А4 (100 шт)
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58005, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Коперніка Міколая, 19
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 штука
|
| 6) |
Папка реестратор А4 70 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58005, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Коперніка Міколая, 19
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 23:16
Версія документу від: 22.12.2025 23:16
ID: 5437e4aafc0d4c009613299f5f6ef7a9
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Заклад дошкільної освіти №17 "Паросток" Чернівецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 22845264 |
| Юридична адреса | 58005, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. Коперніка Міколая, будинок 19 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
86
Дата підписання
18.12.2025
Дата початку дії
18.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
9`360.00 Гривня без ПДВ
