Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.12.2025 22:57. Дата останніх змін - 22.12.2025 22:57

Папір ксероксний А4; Папір офсетний; Ручки; Гумка

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-22-025132-a  
ID 1e1584bf07d74286aa99d7ea3ca0b40f  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-22-030601-a  
Очікувана вартість закупівлі
2`712.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ соціального захисту населення Гадяцької міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 2`712.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
22.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
22.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Папір ксероксний А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37000, Україна, Полтавська область, м.Гадяч, вул.Гадяцького договору , б.26
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 198 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 пачка
2)
Папір офсетний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37000, Україна, Полтавська область, м.Гадяч, вул.Гадяцького договору , б.26
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 135 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 пачка
3)
Ручки
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37000, Україна, Полтавська область, м.Гадяч, вул.Гадяцького договору , б.26
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 10 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
4)
Гумка
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37000, Україна, Полтавська область, м.Гадяч, вул.Гадяцького договору , б.26
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 7 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 22:57
Версія документу від: 22.12.2025 22:57
ID: c277e5cb3dfe4360a80ecad039ee4a33

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ соціального захисту населення Гадяцької міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 43936445  
Юридична адреса 37300, Україна, Полтавська область, м. Гадяч , вул. Драгоманова, будинок 4, приміщення, 2  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
2`712.00
Гривня без ПДВ
Переможець
22.12.2025 22:57

Укладені договори

Номер договору
262
Дата підписання
18.12.2025
Дата початку дії
18.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
2`712.00 Гривня без ПДВ