Процедура закупівлі оголошена 22.12.2025 10:26. Дата останніх змін - 22.12.2025 10:26
Папір для друку
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-22-003666-a | |
| ID | 4b3b30d4b1e447fcae2b8a7229de547d | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-22-004006-a |
Очікувана вартість закупівлі
10`980.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Місце поставки в заклади освіти підпорядковані Гуманітарному відділу за адресами: м. Миронівка, вул. Захарченка, 134; м. Миронівка, вул. Єдності, 54; м. Миронівка, вул. Перемоги, 33; м. Миронівка, вул. Захисників України, 47; м. Миронівка, вул. Єдності, 38я. Строк поставки товару – протягом 2-х (двох) календарних днів з дати підписання Договору.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Гуманітарний відділ Миронівської міської ради | |
| Очікувана вартість закупівлі | 10`980.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
22.12.25
Подання пропозицій
до 25.12.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 2 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Папір офісний, форматний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Заклади освіти підпорядкованих Гуманітарному відділу, зазначених у проєкті договору
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.12.2025
Умови поставки: Місце поставки в заклади освіти підпорядковані Гуманітарному відділу за адресами: м. Миронівка, вул. Захарченка, 134; м. Миронівка, вул. Єдності, 54; м. Миронівка, вул. Перемоги, 33; м. Миронівка, вул. Захисників України, 47; м. Миронівка, вул. Єдності, 38я. Строк поставки товару – протягом 2-х (двох) календарних днів з дати підписання Договору.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 61 пачка
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проєкт договору.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 10:25
Версія документу від: 22.12.2025 10:25
ID: 85e88e55405d466eb27c2da693bf80ce
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 10:26
Версія документу від: 22.12.2025 10:26
ID: 80c0495330254ae5a4bbfc7e470aaff4
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Обов'язкове маркування щільності паперу на пачці Очікуване значення: Так
Колір: білий
Формат: a5 (148х210 мм)
Бренд: crystal
Кількість аркушів від: 500 - 500 штука
Непрозорість від: 93 - 93 відсоток
Товщина від: 104 - 104 мікрометр
Білизна CIE від: 150 - 150 відсоток
Щільність паперу від: 80 - 80 грам на квадратний метр
|
Дати та строки
| Дата публікації | 22.12.2025 10:26 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 22.12.2025 10:26 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 25.12.2025 10:18 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Гуманітарний відділ Миронівської міської ради |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 43122946 |
| Юридична адреса | 08801, Україна, Київська область, Обухівський р-н місто Миронівка , вул.Соборності будинок 58 |
