Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 21.12.2025 23:42. Дата останніх змін - 21.12.2025 23:42

Офісне устаткування та приладдя різне

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-21-002238-a  
ID ecb023d367c54930b6a5f55c6a227c4f  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-20-002680-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державна установа "Центр пробації"  
Очікувана вартість закупівлі 42`900.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
21.12.25
Подання пропозицій
до 25.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 3 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Папір офісний, форматний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79057, Україна, Львівська область, Львів, Генерала Чупринки, 67
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 240 пачка

Тендерна документація

Проект договору
договір папір.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.12.2025 23:40
Версія документу від: 21.12.2025 23:40
ID: cdae8f087a1c4708b2e8f928286c1456
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.12.2025 23:42
Версія документу від: 21.12.2025 23:42
ID: 6911872d589948f481ec46ec21fae97d

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папір офісний, форматний
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Колір: білий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.12.2025
Формат: a4 (210х297 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.12.2025
Recycling (з вторинной сировини) Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.12.2025
Щільність паперу від: 80 - 100 грам на квадратний метр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.12.2025
Кількість аркушів від: 500 - 500 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.12.2025
Обов'язкове маркування щільності паперу на пачці Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.12.2025
Непрозорість від: 90 - 100 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.12.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 21.12.2025 23:42  
Початок періоду прийому пропозицій 21.12.2025 23:42  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 25.12.2025 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державна установа "Центр пробації"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 41847154  
Юридична адреса 04050, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, буд. 81