Процедура закупівлі оголошена 20.12.2025 11:08. Дата останніх змін - 25.12.2025 15:07
ДК 021:2015:72410000-7 Послуги провайдерів (послуги з надання доступу до мережі Інтернет) для Лебединського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 3 Лебединської МР СО; Лебединської гімназії з початковою школою №4 Лебединської МР СО; Лебединського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 6 Лебединської МР СО; Лебединського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 7 Лебединської МР СО; Лебединського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) “ Казка “ Лебединської МР СО; КУ “Інклюзивно-ресурсний центр” Лебединської МР СО -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-20-000631-a | |
| ID | 8cbb1828392847b5a2eb04428cf7a340 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
28`680.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Лебединської міської ради | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 28`680.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
20.12.25
Період уточнень
до 26.12.25
Період оскаржень
до 26.12.25
Подання пропозицій
до 29.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Аукціон
30.12.25
25.12.2025, 15:07
МІНІМАЛЬНИМИ ВИМОГАМИ до захисту інформаційних, електронних комунікаційних, інформаційно-комунікаційних та технологічних систем, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2006 р. № 373
Загальне запитання щодо оголошення
Закупівля за предметом: вказати номер закупівлі та предмет за ДК021:2015:72410000-7 Послуги провайдерів (послуги з надання доступу до мережі Інтернет
У Вимогах Тендерної документації, за предметом закупівлі що передбачає надання послуг доступу до Інтернет органу держави або органу місцевого самоврядування (вибрати відповідно до Замовника) відсутні положення, що передбачають необхідність наявності в Учасників Атестату відповідності системи захисту інформації Захищеного вузла Інтернет доступу (ЗВІД).
Так Згідно п.20 МІНІМАЛЬНИХ ВИМОГ, Органи державної влади, інші державні органи, державні підприємства, установи та організації, органи місцевого самоврядування як володільці інформації, що оброблятиметься в системі, якщо вони не є власниками або розпорядниками цієї системи, повинні встановлювати умови обробки щодо забезпечення її захисту шляхом виконання вимог базового або галузевого профілю безпеки залежно від інформації, що обробляється у системі (відкрита інформація чи інформація з обмеженим доступом) та функціонального призначення такої системи, що підтверджується авторизацією системи з безпеки або шляхом отримання сертифіката відповідності стандарту інформаційної безпеки, виданого органом з оцінки відповідності.
Відповідно до п.31 МІНІМАЛЬНИХ ВИМОГ, власники або розпорядники систем отримують доступ до Інтернету через систему захищеного доступу державних органів до Інтернету Державного центру кіберзахисту або через постачальників електронних комунікаційних мереж та/або послуг, які мають захищені вузли доступу до глобальних мереж передачі даних, або через власні авторизовані з безпеки системи захищеного доступу до Інтернету.
На підтвердження відповідності системи захисту інформації Захищеного вузла Інтернет доступу (ЗВІД) встановленим вимогам у сфері захисту інформації Замовник має у тендерній документації передбачити вимогу, що Учасник повинен надати дійсний Атестат відповідності, зареєстрований Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України та Експертний висновок до нього.
Атестат відповідності підтверджує, що учасник забезпечує захист інформації замовника відповідно до вимог нормативних документів у сфері технічного захисту інформації, а експертний висновок, що є невід’ємною частиною Атестату, посвідчує те, що комплексна система захисту інформації учасника пройшла відповідну експертизу і визнана такою, що відповідає вимогам та стандартам, встановленим відповідними нормативними документами.
Разом з тим, тендерна документація або оголошення про проведення відкритих торгів Замовника не містить вимог зазначених вище, і у цій частині не відповідає діючому законодавству України.Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У зв’язку з вище наведеним вимогаємо внести зміни до Тендерної документації, зокрема до розділу, що визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі в частині наявності у навача послуг (Учасника закупівлі) - Атестату відповідності, зареєстрованого Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України та Експертного висновку до нього.
У Вимогах Тендерної документації, за предметом закупівлі що передбачає надання послуг доступу до Інтернет органу держави або органу місцевого самоврядування (вибрати відповідно до Замовника) відсутні положення, що передбачають необхідність наявності в Учасників Атестату відповідності системи захисту інформації Захищеного вузла Інтернет доступу (ЗВІД).
Так Згідно п.20 МІНІМАЛЬНИХ ВИМОГ, Органи державної влади, інші державні органи, державні підприємства, установи та організації, органи місцевого самоврядування як володільці інформації, що оброблятиметься в системі, якщо вони не є власниками або розпорядниками цієї системи, повинні встановлювати умови обробки щодо забезпечення її захисту шляхом виконання вимог базового або галузевого профілю безпеки залежно від інформації, що обробляється у системі (відкрита інформація чи інформація з обмеженим доступом) та функціонального призначення такої системи, що підтверджується авторизацією системи з безпеки або шляхом отримання сертифіката відповідності стандарту інформаційної безпеки, виданого органом з оцінки відповідності.
Відповідно до п.31 МІНІМАЛЬНИХ ВИМОГ, власники або розпорядники систем отримують доступ до Інтернету через систему захищеного доступу державних органів до Інтернету Державного центру кіберзахисту або через постачальників електронних комунікаційних мереж та/або послуг, які мають захищені вузли доступу до глобальних мереж передачі даних, або через власні авторизовані з безпеки системи захищеного доступу до Інтернету.
На підтвердження відповідності системи захисту інформації Захищеного вузла Інтернет доступу (ЗВІД) встановленим вимогам у сфері захисту інформації Замовник має у тендерній документації передбачити вимогу, що Учасник повинен надати дійсний Атестат відповідності, зареєстрований Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України та Експертний висновок до нього.
Атестат відповідності підтверджує, що учасник забезпечує захист інформації замовника відповідно до вимог нормативних документів у сфері технічного захисту інформації, а експертний висновок, що є невід’ємною частиною Атестату, посвідчує те, що комплексна система захисту інформації учасника пройшла відповідну експертизу і визнана такою, що відповідає вимогам та стандартам, встановленим відповідними нормативними документами.
Разом з тим, тендерна документація або оголошення про проведення відкритих торгів Замовника не містить вимог зазначених вище, і у цій частині не відповідає діючому законодавству України.Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У зв’язку з вище наведеним вимогаємо внести зміни до Тендерної документації, зокрема до розділу, що визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі в частині наявності у навача послуг (Учасника закупівлі) - Атестату відповідності, зареєстрованого Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України та Експертного висновку до нього.
У Вимогах Тендерної документації, за предметом закупівлі що передбачає надання послуг доступу до Інтернет органу держави або органу місцевого самоврядування (вибрати відповідно до Замовника) відсутні положення, що передбачають необхідність наявності в Учасників Атестату відповідності системи захисту інформації Захищеного вузла Інтернет доступу (ЗВІД).
Так Згідно п.20 МІНІМАЛЬНИХ ВИМОГ, Органи державної влади, інші державні органи, державні підприємства, установи та організації, органи місцевого самоврядування як володільці інформації, що оброблятиметься в системі, якщо вони не є власниками або розпорядниками цієї системи, повинні встановлювати умови обробки щодо забезпечення її захисту шляхом виконання вимог базового або галузевого профілю безпеки залежно від інформації, що обробляється у системі (відкрита інформація чи інформація з обмеженим доступом) та функціонального призначення такої системи, що підтверджується авторизацією системи з безпеки або шляхом отримання сертифіката відповідності стандарту інформаційної безпеки, виданого органом з оцінки відповідності.
Відповідно до п.31 МІНІМАЛЬНИХ ВИМОГ, власники або розпорядники систем отримують доступ до Інтернету через систему захищеного доступу державних органів до Інтернету Державного центру кіберзахисту або через постачальників електронних комунікаційних мереж та/або послуг, які мають захищені вузли доступу до глобальних мереж передачі даних, або через власні авторизовані з безпеки системи захищеного доступу до Інтернету.
На підтвердження відповідності системи захисту інформації Захищеного вузла Інтернет доступу (ЗВІД) встановленим вимогам у сфері захисту інформації Замовник має у тендерній документації передбачити вимогу, що Учасник повинен надати дійсний Атестат відповідності, зареєстрований Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України та Експертний висновок до нього.
Атестат відповідності підтверджує, що учасник забезпечує захист інформації замовника відповідно до вимог нормативних документів у сфері технічного захисту інформації, а експертний висновок, що є невід’ємною частиною Атестату, посвідчує те, що комплексна система захисту інформації учасника пройшла відповідну експертизу і визнана такою, що відповідає вимогам та стандартам, встановленим відповідними нормативними документами.
Разом з тим, тендерна документація або оголошення про проведення відкритих торгів Замовника не містить вимог зазначених вище, і у цій частині не відповідає діючому законодавству України.Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У зв’язку з вище наведеним вимогаємо внести зміни до Тендерної документації, зокрема до розділу, що визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі в частині наявності у навача послуг (Учасника закупівлі) - Атестату відповідності, зареєстрованого Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України та Експертного висновку до нього.
У Вимогах Тендерної документації, за предметом закупівлі що передбачає надання послуг доступу до Інтернет органу держави або органу місцевого самоврядування (вибрати відповідно до Замовника) відсутні положення, що передбачають необхідність наявності в Учасників Атестату відповідності системи захисту інформації Захищеного вузла Інтернет доступу (ЗВІД).
Так Згідно п.20 МІНІМАЛЬНИХ ВИМОГ, Органи державної влади, інші державні органи, державні підприємства, установи та організації, органи місцевого самоврядування як володільці інформації, що оброблятиметься в системі, якщо вони не є власниками або розпорядниками цієї системи, повинні встановлювати умови обробки щодо забезпечення її захисту шляхом виконання вимог базового або галузевого профілю безпеки залежно від інформації, що обробляється у системі (відкрита інформація чи інформація з обмеженим доступом) та функціонального призначення такої системи, що підтверджується авторизацією системи з безпеки або шляхом отримання сертифіката відповідності стандарту інформаційної безпеки, виданого органом з оцінки відповідності.
Відповідно до п.31 МІНІМАЛЬНИХ ВИМОГ, власники або розпорядники систем отримують доступ до Інтернету через систему захищеного доступу державних органів до Інтернету Державного центру кіберзахисту або через постачальників електронних комунікаційних мереж та/або послуг, які мають захищені вузли доступу до глобальних мереж передачі даних, або через власні авторизовані з безпеки системи захищеного доступу до Інтернету.
На підтвердження відповідності системи захисту інформації Захищеного вузла Інтернет доступу (ЗВІД) встановленим вимогам у сфері захисту інформації Замовник має у тендерній документації передбачити вимогу, що Учасник повинен надати дійсний Атестат відповідності, зареєстрований Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України та Експертний висновок до нього.
Атестат відповідності підтверджує, що учасник забезпечує захист інформації замовника відповідно до вимог нормативних документів у сфері технічного захисту інформації, а експертний висновок, що є невід’ємною частиною Атестату, посвідчує те, що комплексна система захисту інформації учасника пройшла відповідну експертизу і визнана такою, що відповідає вимогам та стандартам, встановленим відповідними нормативними документами.
Разом з тим, тендерна документація або оголошення про проведення відкритих торгів Замовника не містить вимог зазначених вище, і у цій частині не відповідає діючому законодавству України.Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У зв’язку з вище наведеним вимогаємо внести зміни до Тендерної документації, зокрема до розділу, що визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі в частині наявності у навача послуг (Учасника закупівлі) - Атестату відповідності, зареєстрованого Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України та Експертного висновку до нього.
У Вимогах Тендерної документації, за предметом закупівлі що передбачає надання послуг доступу до Інтернет органу держави або органу місцевого самоврядування (вибрати відповідно до Замовника) відсутні положення, що передбачають необхідність наявності в Учасників Атестату відповідності системи захисту інформації Захищеного вузла Інтернет доступу (ЗВІД).
Так Згідно п.20 МІНІМАЛЬНИХ ВИМОГ, Органи державної влади, інші державні органи, державні підприємства, установи та організації, органи місцевого самоврядування як володільці інформації, що оброблятиметься в системі, якщо вони не є власниками або розпорядниками цієї системи, повинні встановлювати умови обробки щодо забезпечення її захисту шляхом виконання вимог базового або галузевого профілю безпеки залежно від інформації, що обробляється у системі (відкрита інформація чи інформація з обмеженим доступом) та функціонального призначення такої системи, що підтверджується авторизацією системи з безпеки або шляхом отримання сертифіката відповідності стандарту інформаційної безпеки, виданого органом з оцінки відповідності.
Відповідно до п.31 МІНІМАЛЬНИХ ВИМОГ, власники або розпорядники систем отримують доступ до Інтернету через систему захищеного доступу державних органів до Інтернету Державного центру кіберзахисту або через постачальників електронних комунікаційних мереж та/або послуг, які мають захищені вузли доступу до глобальних мереж передачі даних, або через власні авторизовані з безпеки системи захищеного доступу до Інтернету.
На підтвердження відповідності системи захисту інформації Захищеного вузла Інтернет доступу (ЗВІД) встановленим вимогам у сфері захисту інформації Замовник має у тендерній документації передбачити вимогу, що Учасник повинен надати дійсний Атестат відповідності, зареєстрований Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України та Експертний висновок до нього.
Атестат відповідності підтверджує, що учасник забезпечує захист інформації замовника відповідно до вимог нормативних документів у сфері технічного захисту інформації, а експертний висновок, що є невід’ємною частиною Атестату, посвідчує те, що комплексна система захисту інформації учасника пройшла відповідну експертизу і визнана такою, що відповідає вимогам та стандартам, встановленим відповідними нормативними документами.
Разом з тим, тендерна документація або оголошення про проведення відкритих торгів Замовника не містить вимог зазначених вище, і у цій частині не відповідає діючому законодавству України.Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У зв’язку з вище наведеним вимогаємо внести зміни до Тендерної документації, зокрема до розділу, що визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі в частині наявності у навача послуг (Учасника закупівлі) - Атестату відповідності, зареєстрованого Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України та Експертного висновку до нього.
У Вимогах Тендерної документації, за предметом закупівлі що передбачає надання послуг доступу до Інтернет органу держави або органу місцевого самоврядування (вибрати відповідно до Замовника) відсутні положення, що передбачають необхідність наявності в Учасників Атестату відповідності системи захисту інформації Захищеного вузла Інтернет доступу (ЗВІД).
Так Згідно п.20 МІНІМАЛЬНИХ ВИМОГ, Органи державної влади, інші державні органи, державні підприємства, установи та організації, органи місцевого самоврядування як володільці інформації, що оброблятиметься в системі, якщо вони не є власниками або розпорядниками цієї системи, повинні встановлювати умови обробки щодо забезпечення її захисту шляхом виконання вимог базового або галузевого профілю безпеки залежно від інформації, що обробляється у системі (відкрита інформація чи інформація з обмеженим доступом) та функціонального призначення такої системи, що підтверджується авторизацією системи з безпеки або шляхом отримання сертифіката відповідності стандарту інформаційної безпеки, виданого органом з оцінки відповідності.
Відповідно до п.31 МІНІМАЛЬНИХ ВИМОГ, власники або розпорядники систем отримують доступ до Інтернету через систему захищеного доступу державних органів до Інтернету Державного центру кіберзахисту або через постачальників електронних комунікаційних мереж та/або послуг, які мають захищені вузли доступу до глобальних мереж передачі даних, або через власні авторизовані з безпеки системи захищеного доступу до Інтернету.
На підтвердження відповідності системи захисту інформації Захищеного вузла Інтернет доступу (ЗВІД) встановленим вимогам у сфері захисту інформації Замовник має у тендерній документації передбачити вимогу, що Учасник повинен надати дійсний Атестат відповідності, зареєстрований Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України та Експертний висновок до нього.
Атестат відповідності підтверджує, що учасник забезпечує захист інформації замовника відповідно до вимог нормативних документів у сфері технічного захисту інформації, а експертний висновок, що є невід’ємною частиною Атестату, посвідчує те, що комплексна система захисту інформації учасника пройшла відповідну експертизу і визнана такою, що відповідає вимогам та стандартам, встановленим відповідними нормативними документами.
Разом з тим, тендерна документація або оголошення про проведення відкритих торгів Замовника не містить вимог зазначених вище, і у цій частині не відповідає діючому законодавству України.Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У зв’язку з вище наведеним вимогаємо внести зміни до Тендерної документації, зокрема до розділу, що визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі в частині наявності у навача послуг (Учасника закупівлі) - Атестату відповідності, зареєстрованого Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України та Експертного висновку до нього.